Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä homojen (kahden äidin tai kahden isän) suhteet ihan oikeasti vääriä?

Vierailija
20.12.2011 |

Tai vääristyneitä?

Minun pieni kummipoikani on kahden äidin lapsi ja erittäin tavallinen perhe on.

Miten voit ajatella vääräksi homoperhettä ja täällä kuitenkin neuvot heteromiehen hakkaamaa äitiä?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa lapsillekin.

kerrankin telkussa haasteltiin lesboperhettä, jonka teini-ikäiset tyttäret sanoi että heidän onnnellinen perhe-elämä alkoi silloin kun äidit meni yhteen. Ja ettei toiset lapset kiusaa vaan AIKUISET IHMISET.

Vierailija
22/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmisillä kuitenkin moraalia ja älykkyyttä enempi. Ei pidä olla kuin elukat.

Ensin itketään että jokin on luonnotonta ja sitten kun todetaan että kyllä sitä ihan samaa esiintyy luonnossakin itketään ettei pidä olla kuin elukat :DDDD.

Uros leijona esim voi tappaa omat pentunsa. Sinusta siis ihan luonnollista, että esim isä tappaa lapsensa kun sitä luonnossakin tapahtuu?

Tässä vaiheessa kun tulee se ihmisen moraali, oikeudentaju ja älli esiin. Eläin on kuitenkin vaan eläin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenteella. Ja kun lähdetään siitä että vain yhdenlainen tapa on se oikea. Mun isä oli etäinen ja vahingoittava ihminen, ja musta olisi sataprosenttisella varmuudella tullut onnellisempi ihminen vaikka sitten sen yksinhuoltajan lapsena, jos muuten olisi asiat olleet kunnossa.

säkin olet jäänyt paitsi, kunnollisesta ja läsnäolevasta isästä, joka olisi se ideaalitilanne, joka pitäisi lähtökohtaisesti kaikille suoda, mahdollisuus siihen.

Et kai tosissasi edes yritä väittää, etteikö tässäkin asiassa olisi yhtä ainutta oikeaa, parasta tapaa? Tietysti sellainen on, rakastavat, hyvät vanhemmat, isä ja äiti.

Se nyt on ihan fakta, ettei se aina onnistu, toinen vanhemmista voi vaikkapa kuolla, tai ei kanna vastuutaan tai jotakin muuta. Mutta silloin jää paitsi jostain, ja se on sääli.

Samalla lailla jää paitsi homovanhempien kasvattamana. En epäile, etteikö homot voisi olla hyviä vanhempia, mutta eivät he voi korvata sitä ideaalitilannetta. Ei vaan voi. Ja se mun mielestä on väärin, että jo lähtökohtaisesti evätään lapselta mahdollisuus äitiin ja isään.

Mielestäni siis myöskään tietoisesti yksinhuoltajina lapsensa hankkivat eivät tee niinkuin lapselle olisi paras.

Vierailija
24/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmöityshoidoilla saadut lesbojen lapset pärjää jopa vähän tavallista paremmin, koska vanhemmuus on ollut niin ison harkinnan, vaivan ja rahanmenon takana. Kuka tahansa kammottava vanhempi ei pystykään lisääntymään aina kun mieleen tulee, kuten on heteroilla.

mahtaa olla tosi kattava tutkimus, hyvinkin pitkältä ajalta.. not :D

Vierailija
25/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se, että jotain asiaa tapahtuu luonnossa ei tee siitä normaalia ja hyväksyttävää.

ratakiskoa josta vääntämällä sut saisi ymmärtämään, että ällin valo ei loista, jos ensin vingutaan luonnottomuutta ja sitten kun todetaan se argumentti bullshitiksi, aletaan itkeä ettei se mitä luonnosta löytyy kelpaakaan "luonnollisen" määritelmäksi. Vai eikö luonnollinen mielestäsi tarkoitakaan sellaista mitä on luonnossa? Tarkoittaako se sittenkin itse asiassa "se mihiin minut on aivopesty ja mihin olen tottunut"? Jos näin on, niin mikäs maailman mitta sinä olet?

Vierailija
26/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säkin olet jäänyt paitsi, kunnollisesta ja läsnäolevasta isästä, joka olisi se ideaalitilanne, joka pitäisi lähtökohtaisesti kaikille suoda, mahdollisuus siihen.

tämä paitsijääminen tekisi ihmisestä yhtään sen onnettomamman kuin heterostakaan. Tulee mieleen vertaus väärin sammutettu. Jossain asiassa on vikaa koska minä päätän niin, todisteista viis.

Vierailija
27/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se, että jotain asiaa tapahtuu luonnossa ei tee siitä normaalia ja hyväksyttävää.

ratakiskoa josta vääntämällä sut saisi ymmärtämään, että ällin valo ei loista, jos ensin vingutaan luonnottomuutta ja sitten kun todetaan se argumentti bullshitiksi, aletaan itkeä ettei se mitä luonnosta löytyy kelpaakaan "luonnollisen" määritelmäksi. Vai eikö luonnollinen mielestäsi tarkoitakaan sellaista mitä on luonnossa? Tarkoittaako se sittenkin itse asiassa "se mihiin minut on aivopesty ja mihin olen tottunut"? Jos näin on, niin mikäs maailman mitta sinä olet?

Vierailija
28/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi homous on ollut tautiluokituksessa , mutta heterous ei ikinä?

Miksi naisella ei ollut 200 000 vuotta äänioikeutta, mutta nyt on ollut sata vuotta. Selvästi äänioikeus on syytä poistaa.

Vierailija
29/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä paitsijääminen tekisi ihmisestä yhtään sen onnettomamman kuin heterostakaan. Tulee mieleen vertaus väärin sammutettu. Jossain asiassa on vikaa koska minä päätän niin, todisteista viis.

(vaikkakaan en usko kaikenlaisiin "tutkimuksiin" ihan tästä näin vaan)

Homovanhempien kasvattama lapsi jää kuitenkin jostain paitsi, johon hänellä olisi oikeus. Ja paitsijääminen jo lähtökohtaisesti on mielestäni sääli, ja väärin.

Se, tuleeko lapsesta sitten onnellinen vai ei, riippuu monista muista(kin) asioista. En mä vedä mitään yhtäläisyyttä homovanhempien kasvatuksen ja onnettomuuden/onnellisuuden välille. Enkä sellaista mielestäni väittänytkään?

Väitän ainoastaan, (kertauksena) että homovanhempien kasvattama jää paitsi sellaisesta, johon hänellä tulisi lähtökohtaisesti olla mahdollisuus ja oikeus.

Vierailija
30/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän ainoastaan, (kertauksena) että homovanhempien kasvattama jää paitsi sellaisesta, johon hänellä tulisi lähtökohtaisesti olla mahdollisuus ja oikeus.

Vain heteroperheen positiiviset erityisominaisuudet lasketaan positiivisiksi, ei lesbo- tai homoperheen?

Vierailija
31/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa koko palsta olla täynnä jotain himouskovaisia, kun "perustetaan elämä raamattuun" jne. Keski-ikäkin näyttää olevan siellä viidenkympin pahemmalla puolen, en jaksa uskoa että kukaan (täysjärkinen) kolmekymppinen tosissaan tuomitsisi homot.

Itse olen sitä mieltä, että hyvä vanhemmuus ei riipu sukupuolesta. Ne, jotka sössöttävät luonnottomuudesta - mites yksinhuoltajat? Siinähän lapsi jää vaille normaalia parisuhdemallia (tai no niin, täällä normaali = pysytään väkisin yhdessä vaikka mikä olisi) ja kokonaan toista vanhempaa. Mieluummin onnellisessa homoperheessä kuin onnettomassa heteroperheessä tai väsyneen yh:n hoivissa. Ja juu, ei kaikki yh:t ole väsyneitä, joku tuohon kuitenkin tarttuu.

Vierailija
32/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee neliö ja pyöreä yhteen vaikka kuinka haluis. Naisen pimpit vaikka hankais vastakkain 24/ 7 ei tuu skidiä aikaiseksi. Miksi? Sitä ei ole niin tarkoitettu. Luontokin tehnyt tämän asian selväksi.

Maailman mittana toimii ihan ihmisen anatomian ja fysiologian kirja. Ihmisen biologia. Ja sen määrää luonto.

Ihmisen maailmassa kaikki eläimen touhut ei ole luonnollista. Sad but true.

Pistä ne jouluvaloy sieltä olkkarista päähäs niin saat hieman valoa nuppiis jossa on yhtä paljon elämää kuin hylätyssä linnunpöntössä.

Vierailija
33/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee neliö ja pyöreä yhteen vaikka kuinka haluis. Naisen pimpit vaikka hankais vastakkain 24/ 7 ei tuu skidiä aikaiseksi. Miksi? Sitä ei ole niin tarkoitettu. Luontokin tehnyt tämän asian selväksi.

että kaksi samaa sukupuolta olevaa voi adoptoida orvon eläinlapsen ja ruveta hoitamaan sitä. Luonto on myös tehnyt selväksi, että uros voi pukata naaraan paksuksi, ja sitten kaksi naarasta rupeaa hoitamaan tuotosta. Ja niin edelleen. Ihan samat vaihtoehdot sieltä luonnosta löytyy kuin ihmisilläkin.

Vierailija
34/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsikin sanoi kun näki kaksi homoa, että miksi noi sedät pussaa toisiaan, miesten kuuluu pussata naisten kanssa.

Niinpä.

Vierailija
35/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaksi samaa sukupuolta olevaa voi adoptoida orvon eläinlapsen ja ruveta hoitamaan sitä. Luonto on myös tehnyt selväksi, että uros voi pukata naaraan paksuksi, ja sitten kaksi naarasta rupeaa hoitamaan tuotosta. Ja niin edelleen. Ihan samat vaihtoehdot sieltä luonnosta löytyy kuin ihmisilläkin.

Vierailija
36/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsikin sanoi kun näki kaksi homoa, että miksi noi sedät pussaa toisiaan, miesten kuuluu pussata naisten kanssa.

Niinpä.

Mun lapsi kysyi kun telkkarissa oli kaksi isää jollain, että miksi tuolla on kaksi isää, ja sitten kun selitin lapsi oli ihan että aijaa eikä se ollut sille sen kummempi ilmoitus kuin se että ulkona sataa talvella lunta ja kesällä vettä tai jotain. Oikeasti homofobia OPETETAAN lapsille.

Vierailija
37/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain heteroperheen positiiviset erityisominaisuudet lasketaan positiivisiksi, ei lesbo- tai homoperheen?

tarvitaan lapselle isä ja äiti. (Miehen siittiöitä ja naisen munasolu)

Eli vaikket sinä siitä ilmeisesti pidäkään, on olemassa asioita, joissa tosiaan "voidaan päättää että vain yhdellä tavalla on arvoa" ;)

ei kaksi naista tai kaksi miestä voi saada lasta keskenään.

En ole laisinkaan väittänyt, enkä väitä, etteikö joku homo voisi olla hyvä isä ja lesbo hyvä äiti. Tai etteikö heidän lapsensa voisi olla onnellinen.

Mutta se nyt vaan on niin, että ideaalitilanne olisi lapselle rakastava heteroperhe. Siitä ei pääse mihinkään, vaikka loputtomiinhan sitä väännetään ja käännetään ja vatvotaan asioita aiheen vierestä viedäkseen huomion itse asiasta.

Mutta mä jätän kommentointini tältä illalta tähän, olen sanottavani sanonut, hyvää yötä.

Vierailija
38/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko itsesi eläimeksi? hauhau maumau

Homous on luonnotonta.

Luonnossa kylläkin esiintyy kaikkia homouden variaatioita.

Mitä, koetko itsesi eläimeksi.

Homous on luonnotonta.

Homous on luonnotonta.

Vierailija
40/87 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa koko palsta olla täynnä jotain himouskovaisia, kun "perustetaan elämä raamattuun" jne.

Opettajat täällä provoaa toisilleen, kun heillä alkoi jouluvapaat. Kaikilla jotain perustietoa aiheesta, pitkä pimeä syksy takana ja glögi, hehkuviinilasi tai siideripullo korkattuna näytön viereen. Nyt pitää purkaa se, mitä ei ole voinut purkaa oppilaiden kesken.

Tänään varmaan aihe kuin aihe riittää provoiluun, kunhan löytyy toiset jotka provosoituvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän