Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo Pekka Haavisto voi olla noin hyvä?

Vierailija
20.12.2011 |

Siis ihan täydellinen pressaehdokas. Kaikilla muilla tuntuu olevan joku ketunhäntä ja vanhat kaunat kainalossa, mutta Pekka on oikeasti innoissaan ja just sopiva pressan hommaan. Presidenttihän ei EU-asioita hoida.

Eipä tartte enää miettiä ketä äänestäis.

T: ihan tavallinen äiti vaan

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hyvä on kieltämättä. Ja symppis olis presidentiksi. Harmi, ettei sillä ole mitään tsäänssejä päästä läpi.

Vierailija
2/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on virhemarginaalit yms. Mä uskon et Haavisto saattais hyvinkin olla kakkonen ja päästä toiselle kierrokselle. Kannattaa äänestää! Ja HS:nkin arviossa sanottiin et Haavisto olis Niinistölle kaikkein pahin vaihtoehto, sillä H saisi hyvin niin vasemmiston kuin Rkp:nkin kannattajat taakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen kaanatus on niin vähäistä, kun se on todella selkeesti kaikkein paras

Vierailija
4/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä huomaan pässeeni tästä homo/hetero-asettelusta jo kokonaan yli... mä äänestän pressaa, en homoa tai heteroa

Vierailija
5/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muilla ehdokkailla on joku vanha painolasti mukanaan eivätkä he pysty kokoamaan kansaa. Pekka olisi loistava arvojohtaja tähän maahan. Toivottavasti kaikki Pekkaan uskovat myös äänestävät häntä jo ensimmäisellä kierroksella niin saadaan todellinen toinen kierros.

Vierailija
7/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää nämä sopuvaalit, joissa kaikki on päättänyt äänestää urpoa hyväosaisten asialla olevaa kikkarapäätä, josta KUKAAn ei oikeasti edes pidä.

Sitten on kaksi ehdokasta, Essayah ja Haavisto, joista oikeasti tulisi erinomaisia presidenttejä kummasta tahansa. Mutta heitähän ei äänestetä, koska ei heillä ole mahdollisuuksia päästä läpi. Niinpä niin.

Vierailija
8/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä huomaan pässeeni tästä homo/hetero-asettelusta jo kokonaan yli... mä äänestän pressaa, en homoa tai heteroa

Mä en tajua miten jollekin voi olla niin vaikea ymmärtää, että homo voi olla presidenttiehdokas. En vaan tajua miten homoseksuaalisuus vaikuttaa kykyyn toimia presidenttinä.

Vierailija
9/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän!

Vierailija
10/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten jollekin voi olla niin vaikea ymmärtää, että homo voi olla presidenttiehdokas. En vaan tajua miten homoseksuaalisuus vaikuttaa kykyyn toimia presidenttinä.

Hipheihuraa! Våi kamalaa, nyt vään käikki mukaan råhkeesti håmåstelemään. Våi miten ihgua.

Herra varjele meitä tältä esikuvalta.

Vierailija
11/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin jaksan uskoa. Tosi hienoa, että kerrankin on ihan huippu taitava ja kansainvälisesti arvostettu ehdokas tarjolla. Miehenikin oli ihan innoissaan, kerrankin saa äänestää homoa! Se on plussaa.

ulkosuomalainen

Vierailija
12/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipheihuraa! Våi kamalaa, nyt vään käikki mukaan råhkeesti håmåstelemään. Våi miten ihgua.

Herra varjele meitä tältä esikuvalta.

Seksuaalinen suuntautuminen on synnynnäinen ominaisuus ei se ole mitään sellaista, joka opitaan joltain esikuvalta. Monelle pienellä ahdasmielisellä paikkakunnalla asuvalle nuorelle homoseksuaalille toki voi olla apua siitä, että julkisuudessa on homoja ja lesboja. Kukaan ei kuitenkaan vaan päätä ryhtyä homoksi, kun sellainen on ihan pressaehdokkaanakin.

Vierailija
13/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi aivan älyttömältä valita presidentiksi sellainen henkilö joka ei ole edes suomen armeijaa käynyt. Kertoo muutenkin ihmisen laiskuudesta aika paljon!

Vierailija
14/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi aivan älyttömältä valita presidentiksi sellainen henkilö joka ei ole edes suomen armeijaa käynyt. Kertoo muutenkin ihmisen laiskuudesta aika paljon!

Vierailija
15/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjahan se vissiin on armeijan käynyt. Tyrikö pahasti kuitenkaan?

Vierailija
17/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitäkin tehnyt.

Vierailija
18/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällaisiahan nämä nykyajan tissiposki pojat ovat! Verrataan jo miehiä naisiin. Ei jumalauta oikeesti. Naiset ei puolusta maata, se ei ole naisien tehtävä. Naiset huolehtii silloin lapsista. Miehet puolustavat maata. Tai puolustivat silloin kun olivat vielä MIEHIÄ. Nyt on on tommosia tissiposkia!

t. nainen, jolla on onneksi vielä kunnon mies

Vierailija
19/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen puolisokin olis tosi sopiva maan äidksi tai isäksi.

se kertoo teille just sitä, mitä te haluatte kuulla.

ei siitä pressaa tule, onneks. 12 v on saatu kestä tota yhtä homoa, hetero, kiitos vaihteeksi.

Vierailija
20/29 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan suomessa on homo äänestetty jopa kahdeksi kaudeksi!

t. ulkosuomalainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän