mitä liikkeitä teette salilla ja millaisilla painoilla?
ja montako toistoa? (vaihteletteko esim. toistojen määrää 12--->3)
Kommentit (8)
hartiassa 90kg ja 5X 40 toistoa, hauis 60kg ja 8X 50 toistoa, muuta en oikein teekään.
Raskain paino, jolla teen salilla, on mave 22,5 kg.
...ja lyhyillä / olemattomilla palautumisajoilla. Esim. kolmea liikettä siten, että ensin askelkyykkyä 12 kg tangon kanssa (20-30 toistoa per sarja) ja siitä suoraan repimään vipunostoja 8 kg painolla 15 toistoa per käsi, ja siitä suoraan tekemään vatsalihaksia esim. 30 toistoa. Sitten teen toisen ja mahdollisesti kolmannen samanlaisen satsin perään ilman taukoa, sen jälkeen 2-3 min tauko ja uudet 3 liikettä kiertoon.
Oon kestävyysurheilun harrastaja, siksi tämmöinen kestävyyttä lisäävä ohjelma. Hiki roiskuu ja pumppu hakkaa :-)
n39
Tää on varmaan hardcore-treenaajien suosiossa tää ketju. Vedän siis pohjat varmaankin surkeudella, mutta minä laiskimus teen vaan muutamaa liikettä aika vähillä toistoilla:
- alasoutu 50 kg
- rintakone (vai mikä lie) 40 kg
- olkapunnerrus 25 kg
- vartalon kierto 22.5 kg (tässä teen enempi toistoja)
Noiden ansiosta minä luihuhartia oon saanut rintsikoiden valumisen olkapäiltä loppumaan :D. Ois kiva tietää, millaisia painoja noissa käyttäen voisi sanoa olevansa vahva? Painoa on huikeasti 75+ kg
teen kyykkyä 40-70 kg, 12--->3 toistoa.
maastanostoa/suorinjaloin maastavetoa 70-105 kg 10---> 3 toistoa.
penkissä olen surkea 35-45 kg, 12----> 3 toistoa. Vetolaitteissa voin tehdä vaikka 50 kg:lla 8 toistoa...
Tää on varmaan hardcore-treenaajien suosiossa tää ketju. Vedän siis pohjat varmaankin surkeudella, mutta minä laiskimus teen vaan muutamaa liikettä aika vähillä toistoilla:
- alasoutu 50 kg
- rintakone (vai mikä lie) 40 kg
- olkapunnerrus 25 kg
- vartalon kierto 22.5 kg (tässä teen enempi toistoja)Noiden ansiosta minä luihuhartia oon saanut rintsikoiden valumisen olkapäiltä loppumaan :D. Ois kiva tietää, millaisia painoja noissa käyttäen voisi sanoa olevansa vahva? Painoa on huikeasti 75+ kg
70 kiloa painava nainen kyykkää sarjoja (6-8 toistoa) sanotaisko sellaisella 90 kg:lla suht syvältä, tai tekee 6-8 toiston penkkisarjoja 60-70 kilolla tai nostaa vaikka 80-90 kg penkistä.
En ole itsekään siis vahva, paitsi mavessa kohtalaisen. ap
+ oma paino sitten. ap:llä 67 kg