Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei JUMALAUTA millasia viestejä ollaan vaiheltu yhen miehen kaa...

Vierailija
19.12.2011 |

No joo, kyseessä on eksä ja jotenkin lipsahdettiin seksiviestittelemään :O Yhdessäoloaikana ei ollut mitään tällaista, siitä on paljastunut ihan uusi (tosi hyvä) puoli ja olen tosi hämilläni. Siis sehän on ihan kiimanen sonni ja aika rietas ja pervo, silloin seurustellessa se oli sitä mieltä, että vaniljaseksi on sitä ainoota oikeeta ja muutenkin tuntu että meidän liiat tunteet näky suorituspaineina jne ja se oli yks meidän eron syy.

Nyt on ollu kummallakin jo muutaman päivän housut märät kun seksiviestiä pukkaa kymmenen minuutin välein... Kiihottavaa, tuhmaa ja silmiä avaavaa :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olin sitovinani sinut hyvin, olet saanut kätesi irti... Pyöritän kieltä klitoriksella ja sinä otat öljyisen mulkkuni käteen ja alat runkkaamaan sitä hitaasti. Työnnän dildon pilluun ja sinä haluat mulkkuni suuhun... Syvälle ja syvälle. Se sykkii kurkussa... Imen klitorista ja pyöritän sormella öljyisiä nännejä. Sinä puristelet palleja hiljaa ja mulkku on jo melkein oksettavan syvällä kurkussa. Siirryn taakse ja upotan mulkun hiljaa perseeseen. Sinä alat samalla runkata. Sormet pyörivät klitoriksella ja välillä solahtavat märkänä ja öljyisenä sykkiivään pilluun...

Ääh, pitääkää vaikka kuinka kornina, niin tällaiseksi kun on tää viestittely menny, niin mulla on housut märkänä koko ajan. Kumpikin tykätään peppuseksistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla