Vielä kerrän kysyn tätä, mikä minua oikein vaivaa.. mulla hyvä mies
komea, kiltti, rehellinen ja huomaavainen. Hyvä mies kaikinpuolin, mutta miksi oi miksi tunnen kovaa vetoa toiseen mieheen.. hän on itsekin naimisissa ja ei mitenkään kamalan kiinnostunut edes minusta, mm. syystä koska meillä ei mahdollisuutta tavata, mikään vaimolleen uskollinen mies hän ei ole, hän on lisäksi mustaihoinen maahanmuuttaja joka ei osaa kunnolla muuta kuin omaa äidinkieltään. Olen ollut treffeillä hänen kanssaan mutta mitään ei siinä tapahtunut, mutten saa häntä mielestäni millään. Tunnen voimakasta seksuaalista vetoa häneen.
miten pääisin eroon tälläisesta tunteesta, en halua pettää miestäni, mutta pelkään että niin tulee käymään jos en saa jarruja päälle.
Mieheni on huomattavasti komeampi kuin tämä ihastukseni kohde..
Kommentit (22)
[Ongelma on se että pyrin toteuttamaan haaveeni :((
Onko kyse ihastuksesta vai haaveesta?
mutta ehkä todellisuus olisi toinen. ehkä se seksi ei niin ihanaa olisikaan. ap
Siloin pettyisit. Ja jos olisi, sittenpä se vasta hankala paikka olisi, pitäisi luopua jostain nautinnollisesta. Tai erota. Ei hyviä vaihtoehtoja yksikään, kun miettii tuota ihastustasi noin niinkuin puolisona.
Paras vaan haaleilla ja olla tekemättä mitään. Se, että ei voi vastustaa on paskapuhetta. Kyllä voi, jos haluaa. Ei pidä vain hankkiutua tilanteisiin, joissa on hyvä mahdollisuus lipsahtaa.
Kaipaat suurta, mustaa ja alkuvoimaista taikasauvaa ja pamputusta viidakkorumpujen päristessä stereoista.
Siihen kaipuuseen ei auta kuin antautuminen !
Once u go black u never go back ;)