Vielä kerrän kysyn tätä, mikä minua oikein vaivaa.. mulla hyvä mies
komea, kiltti, rehellinen ja huomaavainen. Hyvä mies kaikinpuolin, mutta miksi oi miksi tunnen kovaa vetoa toiseen mieheen.. hän on itsekin naimisissa ja ei mitenkään kamalan kiinnostunut edes minusta, mm. syystä koska meillä ei mahdollisuutta tavata, mikään vaimolleen uskollinen mies hän ei ole, hän on lisäksi mustaihoinen maahanmuuttaja joka ei osaa kunnolla muuta kuin omaa äidinkieltään. Olen ollut treffeillä hänen kanssaan mutta mitään ei siinä tapahtunut, mutten saa häntä mielestäni millään. Tunnen voimakasta seksuaalista vetoa häneen.
miten pääisin eroon tälläisesta tunteesta, en halua pettää miestäni, mutta pelkään että niin tulee käymään jos en saa jarruja päälle.
Mieheni on huomattavasti komeampi kuin tämä ihastukseni kohde..
Kommentit (22)
kaipaat säpinää elämääsi. Sitä en osaa onko rakkautesi hiipunut miestäsi kohtaan ja onko se vaan rakkautta velvollisuudesta vai oikeaa aitoa välittämistä miehestäsi. Ja ulkonäöllä ja komeudella ei minusta ole mitään väliä, kun itse sitä korostat =)
että sinua vaivaa ihan normaali elämänvaihekriisi. Kaipaat tavallisen tasaiseen elämään vähän jännitystä, toisen miehen huomiota ja tunnetta että olet haluttu ja viehättävä. Niin moni suhde päättyy siihen, että koetaan, että on oikeutettu toisen tunteiden kustannuksella nauttimaan edellä manituista tunteista (=pettää). Mieti, miten voisit taas omassa suhteessasi tuntea samaa ja antaa sitä myös miehellesi (ennen kun hän pettää sinua). Jos päätät jatkaa, muista antaa myös miehellesi mahdollisuus "avoimeen suhteeseen".
jos edes suutelisin toista (jonka olen jo tehnytkin). Mieheni ei ole ihastuvaa eikä pettävää tyyppiä, hän on hyvin rationaalinen. Ainoa asia mikä häntä kiinnostaa on hänen ura ja minäkin tulen sitten ehkä vasta tokana.
mutta en voi mitään koska halu on niin voimakas, haluan tätä toista hirveästi. Mutta en halua mitään suhdetta hänen kanssaan. Haluaisin kyllä eroon tästä tunteesta, koska tiedän ettei se tiedä hyvää.
Jos yritän olla ajattelematta häntä, se ei onnistu, hän on mielessäni aina.
ap
mitä teen tälle pakkomielteelleni?
ap
noita tulee ja menee pitkissä suhteissa, ei niille kuulu tehdä yhtikäs mitään
kun aikaa kuluu, mietit mitä hittoa siinäkin käivärässä näit
mitä teen tälle pakkomielteelleni?
ap
Mieti vaikka sitä että mustilla on pieni ympärileikattu penis
noita tulee ja menee pitkissä suhteissa, ei niille kuulu tehdä yhtikäs mitään kun aikaa kuluu, mietit mitä hittoa siinäkin käivärässä näit
ap
Aivan älyttömiin juttuihin kohdistunut haaveilu on aikuisen leikkiä. Kun ajattelee aivan mahdottomia hölmöt tunteet kuivuu lopulta kokoon.
Aivan älyttömiin juttuihin kohdistunut haaveilu on aikuisen leikkiä. Kun ajattelee aivan mahdottomia hölmöt tunteet kuivuu lopulta kokoon.
ap
en ikinä mieti ikä-asioita, se on vain numeroita. Olen vähän yli 30v.
ap
[Ongelma on se että pyrin toteuttamaan haaveeni :((
Onko kyse ihastuksesta vai haaveesta?
[Ongelma on se että pyrin toteuttamaan haaveeni :((
Onko kyse ihastuksesta vai haaveesta?
mutta ehkä todellisuus olisi toinen. ehkä se seksi ei niin ihanaa olisikaan.
ap
vuotta vanhempi, ja aina välillä tulee se olo kun kysyy itseltä et tässäks tää sitten oli, osake auto mies duuni lapset ? Eikö mitään muuta uutta? Tuntuu et elämä valuu hukkaan eikä mitään jännittävää, kivaa odotettavaa?
Mikset pui tunteitasi (ei välttämättä tarvitse kertoa ihastuksestasi) miehesi kanssa? Kerro hänelle, että teidän parisuhde tuntuu tällä hetkellä tylsältä ja tasaisela ja olisi kiva tehdä jotain millä siihen saisi jotain eloa. Miettikää _yhdessä_ miten voisitte parantaa suhdettanne ja saaha siihen vähän eloa.
Näistä asioista tulisi jutella avoimesti (toki hienovaraisesti) puolison kanssa. Olla avoimia ja antaa toiselle mahdollisuus tehdä töitä parisuhteen eteen. Itsekin voit ottaa tunteet hallintaasi ja systemaattisesti kieltäytyä näkemästä tätä kolmatta osapuolta.
ajatusta että minä ajattelen toista miestä, varsinkin kun hän on tuollainen, siis ei hänen tasoisensa. Niin hän ajattelisi.
Meidän seksielämämme on tosin nyt parempaa kyllä johtuen tuosta ihastumisestani.
ap
ajatusta että minä ajattelen toista miestä, varsinkin kun hän on tuollainen, siis ei hänen tasoisensa. Niin hän ajattelisi.
Meidän seksielämämme on tosin nyt parempaa kyllä johtuen tuosta ihastumisestani.ap
Vaan vain pelkästään omista tunteistasi liittyen teidän parisuhteeseenne. Meillä on tapana miehen kanssa ihan avoimesti puhua näistä asioista. Kumpikin sanoo puolin ja toisin jos alkaa tuntua todella tylsältä ja arkiselta. Toisaalta myös hyväksymme näiden tunteiden kuulumisen pitkään parisuhteeseen.
Meidän seksielämämme on tosin nyt parempaa kyllä johtuen tuosta ihastumisestani.ap
Vaan vain pelkästään omista tunteistasi liittyen teidän parisuhteeseenne. Meillä on tapana miehen kanssa ihan avoimesti puhua näistä asioista. Kumpikin sanoo puolin ja toisin jos alkaa tuntua todella tylsältä ja arkiselta. Toisaalta myös hyväksymme näiden tunteiden kuulumisen pitkään parisuhteeseen.
hän ihmettelee miksi minusta tuntuu juuri nyt siltä kuin tuntuu. En osaa sanoa mitä haluaisin muuttaa, ehkä sitä etä hän viettäisi enemmän aikaa kanssani.
ap
Sulla ei ilmeisesti ole kovin suurta elämänkokemusta. Kun näkee ja kokee maailmaa ilman pumpulia ja kultahäkkiä, niin kokee paljon hyviä asioita, mutta kohtaa myös vastoinkäymisiä. Silloin oppii aidosti ARVOSTAMAAN sitä hyvää mitä elämä tarjoaa ja antaa. Onnellisuuden salaisuus on siinä, että ymmärtää oikeasti, miten hyvin omat asiat on. Silloin elämä on ihanaa!
Ei riitä, että tietää kauppalistatyylillä, mitä kaikkea omistaa. Kysymys on kokemuksen kautta tulevasta oivaltamisesta.
Sen jälkeen tarvitset tahdonvoimaa. Keskustelet suhteestanne ja sen arkipäiväistymisestä miehesi kanssa (hänellä varmaan samanlaisia tunteita, ehkä myös ihastuksia) ja mietitte, miten voitte kehittää suhdettanne tyydyttävämmpäksi.