Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle joululahjaksi?

Vierailija
18.12.2011 |

te jotka jo hankkineet niin mitä olette ostaneet miehelle joululahjaksi jos saisi itsekin idean?!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat toivottuja. mies jopa toivoi tuota neuletta ja tänään veljelleen kertoi nähneensä kaupassa ko. neuleen ja haluavansa sellaisen, mutta hintaa oli aika paljon, vaikka alessa olikin.

muita toiveita olis ollut Lumoava-sarjan Ratas korut ja kunnon partakone, uusi puhelin - että tällaisia halpoja, joita en kaikkia todellakaan toteuta :D

Vierailija
2/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Navigaattorin autoon

-Hugo Boss-tuoksupakkauksen

-Kalsarit(oikein sellaiset junttihuumorikalsarit)

-Kaulaliinan

-Suklaata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin autoon (autostereot)

konjakkipullo

koru

puku

Vierailija
4/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- slipoverin

- Cliniquen kuorintavoiteen ja puhdistusaineen

- vyön

- viskipullon

Vierailija
5/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä on aina ylettömän onnellinen jos saa hyvän kirjan, villasukat tai lämpimän kerraston.

Viime vuonna lapseni antoi minulle kalastusvieheen, se sai ihan kyyneleet silmiin.

Konjakkipullokaan ei koskaan ole huono, mutta sen mä ostan varmuuden varaksi itsekin itselleni lahjaksi.

Vierailija
6/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuleen x2

lökärit kotihousuiksi

t-paidan

Jotain voisi vielä keksiä mutta en tiedä mitä se olisi. elektroniikan hankkii itse (enkä mä semmosta osais ostaakaan). Korun ostin joku vuosi, uusi semmoinenkin olisi ihan ok, mutta en ole löytänyt mitään niin kivaa kun kalevalakorun ratsumies rannekoru oli.. joten taitaa olla tyhjä arpa sekin. Olisi halunnut Steve Jobsin elämäkerran, mutta osti sen itse jo.. Mitä siis jää jäljelle???

Korttikoteloa ehdotan jos muilla on ongelmia samassa asiassa. mä ostin semmoisen joskus miehelle, on tykännyt kovasti.. Siis käyttää lompakon sijaan kun ei rahalla juuri enää maksa vaan aina kortilla.

Taskulamput ja leathermanit jo omistaa.. Sukkansa ostaa itse :D

Antakaa ideoita?!

Vierailija
7/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos tykkäsi Hurriganesista aikoinaan niin Cisse Häkkisen elämäkerta just ilmestynyt. Mä ostin sen ja sit lahjakortin paitakauppaan (tietty merkki jota käyttää).

Vierailija
8/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vichy dödö apteekista, pitää muuten hien loitolla ja mikä parasta, niin ei tahri paitoja

- neuletakki, tyylikäs

- shamppoo apteekista

- Remy Martin litran pullo

- hammasharja

- sukat

Vierailija
9/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-minuutin hierontaan :)

Vierailija
10/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin ikinä, onneksi olkoon!

Vierailija
11/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharja joululahjaksi??? Huonoin ikinä, onneksi olkoon!

kuin sukat :D Useampi vaihtaa hammasharjan liian harvoin, toisin kuin sukat. Sukkiakin muistaa ostaa jos vanhoista varvas pilkistää. Kun hammasharjasta on jälellä pelkkä kara, on jos tosi liian myöhäistä.

Vierailija
12/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoota,

olohousut+paidan,

kylpypyyhkeen jossa painatus (lasten kuva+teksti),

taulun,

miehen lempi kermalikööriä+lasit,

kirjan.

Vierailija
13/13 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea ostaa miehelle lahjaa, koska miehet tunnetusti tykkää käytännöllisistä lahjoista, mutta meillä ainakin ostaa ite kaiken mitä tarvitsee. Ja onko sillä niin väliä, olenko minä hankkinut ne sukat pakettiin käärittynä, vai ostaako hän itse ne. Eli jotain käytännöllistä, mutta kuitenkin kekseliästä.. Ostin siis keikkaliput yhteen konserttiin ensi kesälle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi