Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pyytäisitte miestänne lopettamaan yhteydenpidon naispuoliseen ystävään

Vierailija
18.12.2011 |

Mitä miehenne tekisi? Lopettaisiko yhteydenpidon kyseiseen naiseen, vai jatkaisiko yhteydenpitoa ja käskisi vaimon olla höpsimättä?

Minä olen siis turhautunut riitelemään aina samoista asioista. Miehen kaveripiirissä on kaksi naista, jotka molemmat ovat yrittäneet iskeä miestäni (mies ollut varattu tuolloin). Tieto iskemisyrityksistä on siis saatu sekä mieheltä itseltään, että osin myös todistettu omin silmin.. Mieheni mielestä ovat nyyisin vain kavereita, eikä tilanteessa ole mitään outoa. Jatkuvasti kuitenkin mies ITSE ottaa näihin naisiin yhteyttä, vaikka tietää sen hermostuttavan minua suunnattomasti.

Miehelläni on paljon myös "normaaleja" naispuolisia ystäviä, osa myös minun mielestäni erittäin mukavia, eikä minulla ole mitään ongelmaa heidän kanssaan. Tämä lisätietona siksi, että joku ei nyt kuvittele, että en hyväksy vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ollenkaan..

Olen kertonut miehelleni, että minua pelottaa a loukkaa yhteydenpito näihin henkilöihin. Olen pyytänyt miestäni lopettamaan yhteydenpidon, tai ainakin nyt aloitteellisuuden. Mitään ei ole tapahtunut.

Kertokaa nyt mammat, olenko ihan normaali? Onko normaalia olla huolissaan moisesta, onko normaalia pyytää miestä välttelemään noiden naisten seuraa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nähnyt mut elämän hyvissä ja kauheissa tilanteissa, on jaettu valtavasti asioita, kumpikin iloitsee kun on hyvän, luotettavan ystävän toisesta saanut. Ollaan tunnettu melkein kymmenen vuotta. Sellaista vaihtoehtoa yksinkertaisesti ei ole että kumppanini voisi deletoida tämän luottamussuhteen. Tai sitten hän olisi väärä kumppani minulle.

Ystävyys ja luottamus eivät ole sukupuolesta kiinni.

Vierailija
2/35 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten välillä voi olla niin monenlaisia tunteita, kurjaa jos ainoat käsitykset on konservatiivinen perhe-elämä tai seksisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin niin inhottava (tällaisessa tilanteessa kun ei tunnu miehellä menevän puheen avulla jakeluun) että pyytäisin jotain esim. hyvän ystäväni miestä flirttailemaan kanssani (ystävän luvalla tietenkin), soittelisin sille yms. ja katsoisin, miten mies reagoi. Jos tulis mustasukkaiseksi, sanoisin että kuule, sitten säkään et hengaa näiden omien misujen kanssa. Jos ei reagois mitenkään, suhde olis sitten siinä...

Vierailija
4/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI minusta ole normaalia. On ihan perusihmisoikeus, että kukin saa pitää omat ystävänsä. Mieti nyt itse, miten reagoisit jos mustasukkainen mies alkaisi kontrolloida sun ystäviäsi ja tuttaviasi ja yhteydenpitojasi.

Mutta JOS jostain syystä joskus sortuisin tuollaiseen niin kaipa mun mieheni yrittäisi nähdä pyynnössä jotain järkeä ja toimisi sen mukaan. Jos siinä siis jotain järkeä löytyisi, hän lopettaisi yhteydenpidon - jos ei, hän hankkisi minulle mielenterveysapua...

Vierailija
5/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minusta vaan ei ole normaalia että parisuhteessa elävä mies tarvitsisi vielä aktiivisesti muita naispuolisia ystäviä. Siis tarkoitan, että ihan ok jos on ns tuttuja joihi törmätessä juttelee jne mutta että itse pitäisi yhteyttä aktiivisesti heihin.

toisekseen parisuhteessa tulee kunnioittaa toista sen verran että ei tahallaan loukkaa toista (mua ainakin loukkais jos mies hakis muuta naisseuraa..)

mä en siis ainakaan hyväksyisi tuollaista toimintaa. Ihan turhaa miehenkään leikkiä tulella (eihän tässä mitään vaikka toiset on muhun ihastuneita...ollaan vaan niiin kaveria). Fiksu mies ei toimi noin ja tarvitse naisystäviä pönkittämään omaa itsetuntoaan.

Vierailija
6/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden miespuolisen hyvä ystävä ja luulen, että hänenkin vaimo on vähän mustasukkainen ja luulee että meillä on jotain. Mun mies alkuun myös luuli että meillä on jotain muuta kuin ystävyyttä,mutta mieheni kyllä uskoi sen lopulta että meillä ei ole mitään. Mieheni onneksi antaa mun olla yhteyksissä ystävääni, mutta huomaan ettei ystäväni vaimo taids oikein tykätä esim. että soittelemme koska ystäväni soittaa aina siten ettei vaimo ole kotona.Ystäväni on ollut meillä monta kertaa kylässä siten että mieheni on paikalla, mutta myös usein siten että olemme kaksin. Minä taas olen heillä ollut kylässä aina siten ettei vaimo ole paikalla. Vaimo ei selvästikään tykkää ystävyydestämme. Minä en lopettaisi ystävyyttämme vaikka mies pyytäisi. Onneksi mieheni ei pyydä sellaista. Ystäväni on mun ystäväni siinä kuin naispuoliset ystävät.

Luulen että sun kannattaisi puhua miehesi kanssa kunnolla asiasta ja tutustua naisiin niin oppisit varmaan luottamaan.

Vierailija
7/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vahvasti että kaikki sellainen kostautuu ennemmin tai myöhemmin parisuhteessa, tavalla tai toisella.

Ei ongelmana ole joku nainen tuolla tai täällä. Vaan se energia ja ajankäyttö jonka itse päättää sijoittaa sellaisen ihmisen ajattelemiseen.

Vierailija
8/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos toinen mustasukkaisuuspuuskissaan saisi kohtauksen ja pyytäisi poistamaan ihmisiä elämästään. Mutta kun siis kyseessä ovat ihmiset (2 kpl), jotka ovat yrittäneet iskeä miestäni; mies on itsekin kertonut tästä. Jokin itsetunnon pönkitysjuttuhan tuo varmasti on, mutta itse en kuuna päivänä tekisi moista miehelleni.

Niin paljoa en kenenkään muun miespuolisen seuraa kaipaa, ettenkö voisi pyynnöstä pistää yhteydenpidon minimiin, jos mieheni perustellen sitä pyytäisi. Tottakai menisi jo överiksi, jos ei hyväksyisi miespuolisia ystäviä ollenkaan, mutta mielestäni siitä ollaan vielä kauuuuukana.

Ap

Vierailija
9/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä odota mieheltänikään sellaista.

Kummallakin on omat ystävänsä ja yhteiset myös. Eri ikäisiä, eri näköisiä, eri taustoja, eri koulutuksia, eri hiustenpituuksia, eri sukupuolia, eri uskontojakin.

En edes haluaisi olla mieheni "kaikki kaikessa", sellainen on sairaalloista. Haluan hänen hyväänsä, hän on kultani.

Vierailija
10/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että sun kannattaisi puhua miehesi kanssa kunnolla asiasta ja tutustua naisiin niin oppisit varmaan luottamaan.

Varmasti tutustuisinkin, mutta kyseiset naiset eivät käy meillä kylässä, eikä minua ole pyydetty koskaan mukaan minnekään. Ei sen puoleen, eivät käy kaikki muutkaan mieheni ystävät kyläilemässä.

Ap

Vierailija
11/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin itsetunnon pönkitysjuttuhan tuo varmasti on, mutta itse en kuuna päivänä tekisi moista miehelleni.

Sekö, että miehesi itsetunto mielestäsi tarvitsee pönkitystä?

Vaiko se, että miehesi ei toimi kuten sinä toimisit tai kuten sinä haluaisit hänen toimivan?

Huomaatko, mikä on molempien kysymysten takana?

Vierailija
12/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niillä on hyvä syy.

Mielestän ijuuri se, että olet saanut tiedon mahdollisista iskemisyrityksistä (jos ne nyt sitten sellaisia ovatkaan, voihan miehesi olla tulkinnut väärin) juuri mieheltäsi, kertoo siitä, että miehelläsi ei ole paljonkaan vaaraa niiden takia. Itse teet omasta elämästäsi vaikeaa, ja yrität tehdä miehesikin elämästä. On hyvä, ettei hän suostu siihen.

Vierailija
13/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäsi imartelee se, että hänellä tavallaan on oma pikku "haareminsa", joka osoittaa kiinnostusta, vaikka viatontakin. Sellainen hivelee miehistä itsetuntoa, niin hassulta kuin tämä saattaakin kuulostaa.

Minusta tässä yhteydessä tärkeintä on, että tuo yhteydenpito loukkaa sinua. Itse kunnioitan parisuhdetta niin paljon, että tuossa tilanteessa lopettaisin yhteydenpidon jos seurustelukumppanini sitä pyytäisi.

Jos mies haluaa huomiota ja flirttiä monelta naiselta, niin miksi ihmeessä hän edes seurustelee? Sinkkuna voisi viilettää niin monen kanssa kuin vain ehtisi.

Vierailija
14/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet saanut tiedon mahdollisista iskemisyrityksistä (jos ne nyt sitten sellaisia ovatkaan, voihan miehesi olla tulkinnut väärin) juuri mieheltäsi, kertoo siitä, että miehelläsi ei ole paljonkaan vaaraa niiden takia. Itse teet omasta elämästäsi vaikeaa, ja yrität tehdä miehesikin elämästä. On hyvä, ettei hän suostu siihen.

Täsmälleen.

Vierailija
15/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen tähden pitäisi heittäytyä sinkuksi on sen sijaan aivan käsittämätön johtopäätös. MIKÄLI tuo viesti edes oli miehen kirjoittama.

Vierailija
16/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi pysähtyä kysymään itseltään: miksi haluan kontrolloida ihmistä, jota väitän rakastavani? Miksi haluan määrätä hänen ajankäytöstään? Miksi tarvitsen näin paljon huomiota?

Vierailija
17/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuvailemassasi tilanteessa naiset on yrittänyt iskeä miestäsi, ei toisin päin. Sinun pitää luottaa mieheesi, ettei hän lähde tuollaiseen leikkiin mukaan. Jos mies pettää (mikä tässä kai pelko on taustalla, muuten en tajua mikä vikana), hän pettää joka tapauksessa riippumatta siitä, millaiset ystävät sinä hänelle olet valinnut.

Parisuhteessa on kyse LUOTTAMUKSESTA, Jos teillä on kaikki hyvin, se on aivan sama millaiset seireenit miehen ympärillä pyörii.

Vierailija
18/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies ja mulla on ystävissäni useita naisia ja miehiä. Osan näistä olen tuntenut alakoulusta asti. Ja kyllä, jonkun naisen kanssa on joskus aikanaan ollut peliä ja yhden kanssa seurusteltiinkin lukioikäisinä.

Mulla ei silti vielä milloinkaan ole ollut tarvetta pettää puolisoani. Päinvastoin. Kun on jumalattarensa tavannut ei tarvitse muita naisia seksuaalisesti.

Siksi minusta olisi täysin kohtuutonta jos avokkini vaatisi minua hylkäämään ystäväni.

Ystäväni. Ne ihmiset jotka olen tuntenut yli 25-30 vuotta. Jotka tietää musta kaiken, joiden kanssa olen kokenut kaiken ja jotka hyväksyvät mut sellaisena kuin olen.

En myös ehkä pystyisi siihen. Nämä ihmiset ovat kumminkin myös mun turvaverkko.

Ystävyys ei todellakaan katso sukupuolta. Sitä paitsi, vaikka olisin sinkku niin nykypäivänä olisi kyllä melkomoinen kynnys kenenkään naispuolisen ystäväni kanssa ryhtyä pelehtimään. Nimittäin siinä saattaisi (jos asiat ei suju) menettää ystävän !

Vierailija
19/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes ymmärrä miten sellainen voisi millään tavalla edistää kumppanini ja minun keskinäistä tunnesuhdetta.

Vierailija
20/35 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna toisenkin elää, hyvänen aika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi