Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pyytäisitte miestänne lopettamaan yhteydenpidon naispuoliseen ystävään

Vierailija
18.12.2011 |

Mitä miehenne tekisi? Lopettaisiko yhteydenpidon kyseiseen naiseen, vai jatkaisiko yhteydenpitoa ja käskisi vaimon olla höpsimättä?

Minä olen siis turhautunut riitelemään aina samoista asioista. Miehen kaveripiirissä on kaksi naista, jotka molemmat ovat yrittäneet iskeä miestäni (mies ollut varattu tuolloin). Tieto iskemisyrityksistä on siis saatu sekä mieheltä itseltään, että osin myös todistettu omin silmin.. Mieheni mielestä ovat nyyisin vain kavereita, eikä tilanteessa ole mitään outoa. Jatkuvasti kuitenkin mies ITSE ottaa näihin naisiin yhteyttä, vaikka tietää sen hermostuttavan minua suunnattomasti.

Miehelläni on paljon myös "normaaleja" naispuolisia ystäviä, osa myös minun mielestäni erittäin mukavia, eikä minulla ole mitään ongelmaa heidän kanssaan. Tämä lisätietona siksi, että joku ei nyt kuvittele, että en hyväksy vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ollenkaan..

Olen kertonut miehelleni, että minua pelottaa a loukkaa yhteydenpito näihin henkilöihin. Olen pyytänyt miestäni lopettamaan yhteydenpidon, tai ainakin nyt aloitteellisuuden. Mitään ei ole tapahtunut.

Kertokaa nyt mammat, olenko ihan normaali? Onko normaalia olla huolissaan moisesta, onko normaalia pyytää miestä välttelemään noiden naisten seuraa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI minusta ole normaalia. On ihan perusihmisoikeus, että kukin saa pitää omat ystävänsä. Mieti nyt itse, miten reagoisit jos mustasukkainen mies alkaisi kontrolloida sun ystäviäsi ja tuttaviasi ja yhteydenpitojasi.

on kyse naisista jotka on yrittäneet tulla parin väliin, sekö on ihan ok?

Vierailija
22/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen tilanne ja en hyväksynyt yhteydenpitoa. Raja menee siinä, että en katsele varattua miestäni vokottelevaa akkaa.

Osa naisista on sellaisia, etteivät huoli vapaata miestä, mutta kun mies sitten löytää itselleen vaimon, niin nämä mehiläiskunigattaret alkavat heti lassota miestä uudestaan. Ne keräävät haaremia miehistä ja yrittävät karkoittaa kilpailijat eli miesten vaimot. Vastenmielistä sakkia. Vaan minun varpaille ei hypitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi pysähtyä kysymään itseltään: miksi haluan kontrolloida ihmistä, jota väitän rakastavani? Miksi haluan määrätä hänen ajankäytöstään? Miksi tarvitsen näin paljon huomiota?

Sen verran olen miehen elämää rajoittanut, että sanoin että en erästä hänen ystäväpariskuntaansa halua nähdä. He saavat tavata keskenään, mutta itse menen vaikka lenkille, tai minne tahansa jos he ovat tulossa käymään. Miksikö? Siksi että minäkään en pakottaisi miestäni tapaamaan niitä ihmisiä joista hän ei pidä.

Lisäksi olen tehnyt sen että en suostu lähtemään miehen kanssa yhdessä baariin. Tiedän itsestäni sen, että olen humalassa "vähän" yliherkkä joten ilta päättyisi riitaan. No, mies kokee tuon rajoituksena, kun hän haluaisi minut mukaansa, enkä todellakaan ymmärrä miksi, koska hän on nähnyt tuon puolen minusta kun aloitimme seurustelua. Selvinpäin minusta ei olisi edes mitään hyötyä, kun en osaa autoakaan ajaa. Niinpä sitten hän ei lähde jos häntä pyydetään jonnekin..

No, yksi miehen kaveri (itseasissa sen inhoamani ystäväpariskunnan mies) sanoo että olen omituinen määräilijä. Ihan sama sinällään, mitä hän ajattelee, mutta mielestäni noilla kahdella "rajoituksella" on hyvät syyt.

Ap. Jos olisin sinä, istuttaisin miehen alas ja takoisin jollain hänen kalloonsa että hänen käytöksensä loukkaa. Miehet eivät aina tajua tosissaan sitä että loukkaavat jotain toista, varsinkaan puolisoaan. Itse olen muutamaan otteeseen joutunut vääntämään rautakankea miehelle että hän on tajunnut että joku hänen sanomisensa on loukannut tai on todella epäkunnioittavaa. Yleensä tuo epäkunnioitus tai vastaavasti se että sanon jonkun asian olevan halventavaa (kuten se että mies tykkäsi joskus puristella takapuoltani yleisellä paikalla), on toiminut.

Vierailija
24/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehenne tekisi? Lopettaisiko yhteydenpidon kyseiseen naiseen, vai jatkaisiko yhteydenpitoa ja käskisi vaimon olla höpsimättä?

Minä olen siis turhautunut riitelemään aina samoista asioista. Miehen kaveripiirissä on kaksi naista, jotka molemmat ovat yrittäneet iskeä miestäni (mies ollut varattu tuolloin). Tieto iskemisyrityksistä on siis saatu sekä mieheltä itseltään, että osin myös todistettu omin silmin.. Mieheni mielestä ovat nyyisin vain kavereita, eikä tilanteessa ole mitään outoa. Jatkuvasti kuitenkin mies ITSE ottaa näihin naisiin yhteyttä, vaikka tietää sen hermostuttavan minua suunnattomasti.

Miehelläni on paljon myös "normaaleja" naispuolisia ystäviä, osa myös minun mielestäni erittäin mukavia, eikä minulla ole mitään ongelmaa heidän kanssaan. Tämä lisätietona siksi, että joku ei nyt kuvittele, että en hyväksy vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ollenkaan..

Olen kertonut miehelleni, että minua pelottaa a loukkaa yhteydenpito näihin henkilöihin. Olen pyytänyt miestäni lopettamaan yhteydenpidon, tai ainakin nyt aloitteellisuuden. Mitään ei ole tapahtunut.

Kertokaa nyt mammat, olenko ihan normaali? Onko normaalia olla huolissaan moisesta, onko normaalia pyytää miestä välttelemään noiden naisten seuraa?

Olen itse pyytänyt miestäni lopettamaan yhteydenpidon muutamaan entiseen panoonsa suhteemme alkuaikoina. Minulle tuli näistä naisista todella paha olo ja tunsin suurta epävrmuutta ja mustasukkaisuutta.

Keskustelujen jälkeen mieheni ymmärsi asian ja lopetti viestittelyn, vaikka naiset vielä ottivat yhteyttä useinkin. Sanoi, etteivät merkitse hänelle mitään. Yleensä naiset viestittelivät ja mieheni vastasi jotain.

Sanoin, että jos miehestäni tuntuu, että jotain on jäänyt kesken näiden naisten kannssa, niin minun on viisainta väistyä, että voit jatkaa heidän kanssaan.

Tähän kun vielä liittyi meidän asioidemme paljastamista yhdelle panolle, olin todella loukkaantunut. Tästä naisesta nimenomaan oli ero tullut liian mustasukkaisuuden takia. Ja minua nyt syyteltiin. Ei kai ihme, jos mustasukkaisuus herää tällaisessa. Kannattaisi miestenkin miettiä omaa käytöstään, ennenkuin syyttelevät puolisoaan turhasta mustasukkaisuudesta.

Onneksi asia saatiin selvitettyä ja nyt asiat ovat hyvin.

Oikeat ystävät ovat eri asia. Ystävyyteen ei kuulu mitään seksuaalista.

Vierailija
25/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokaisella on oikeus ystäviin ja kavereihin, vaikka elää parisuhteessa. Minusta olisi kiva, jos mun miehellä olisi ystäviä - ihan sama mitä sukupuolta. Sen sijaan perheen perustamisen myötä lähes kaikki hänen ystävyyssuhteensa ovat näivettyneet. Minä olen hänen vaimonsa, paras ystävänsä. Koen välillä, että minulla on liikaa painoa hänen elämässään. Olisi tosi piristävää, jos mies juttelisi asioistaan ja harrastaisi jotain muidenkin ihmisten kanssa. Itselläni on ystäviä, joita tapaan ja joiden kanssa soittelen.

Mutta ikinä ihminen ei ole ilmeisesti tyytyväinen :-/

Vierailija
26/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä odota mieheltänikään sellaista. Kummallakin on omat ystävänsä ja yhteiset myös. Eri ikäisiä, eri näköisiä, eri taustoja, eri koulutuksia, eri hiustenpituuksia, eri sukupuolia, eri uskontojakin. En edes haluaisi olla mieheni "kaikki kaikessa", sellainen on sairaalloista. Haluan hänen hyväänsä, hän on kultani.

ap sanoi ihan selvästi, että hänellä ei ole mitään sitä vastaan, että hänen miehellänsä on naispuolisia ystäviä, eli hän ei jaottele ystäviä skukupuolen mukaan. Kysymys on nyt siitä, että nämä kaksi ovat yrittäneet iskeä hänen miestään ja mielestäni heitä ei voi luokitella ihan tavallisiksi naispuolisiksi ystäviksi. Vai yrittävät miehesi ystävät iskeä miestäsi? Monet muut sen tuntuivat ymmärtävän, sinulla ilmeisesti on lukihäiriö.

Vierailija
27/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yksi miehen kaveri (itseasissa sen inhoamani ystäväpariskunnan mies) sanoo että olen omituinen määräilijä.

Vierailija
28/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on nyt siitä, että nämä kaksi ovat yrittäneet iskeä hänen miestään

Kysymys on ap:n tulkinnasta siitä, miten ap:n mies on tilannetta tulkinnut.

Lähilukutaitoa, kiitos.

Vierailija
29/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies ainakin sanoi lopettaneensa. Taustalla on pettämisepäilyjä ja valehtelua, joten heppoisin perustein en sitä tehnyt. Luotan mieheen 0%.

Vierailija
30/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen "ystävään" joka yrittäisi mua iskeä. Eihän se oliskaan mikään oikea ystävä.

Ihan normaalia vaatia välien katkaisua tuommoisiin, ihme äijä jos ei toimi.

Vierailija
31/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi naispuolinen, pitkäaikainen ystävä, jota tapailee silloin tällöin. En ole koskaan vaatinut lopettamaan ystävyyssuhdetta.

Pidän kuitenkin kummalisena, että häntä ei koskaan voi kutsua meille vaan mieheni menee aina hänen luokseen. Häntä ei myöskään kutsuttu häihimme (vaikka ehdotin), mutta sen sijaan kaikki etäisemmätkin miespuoliset ystävät kyllä.

Pidin hieman outona.

Mutta aivan sama.

Vierailija
32/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla olisi monon kuva perseessä ennenkuin ehtisit sanoa kissa.

Jokainen valitsee omat ystävänsä, ja minun ystävistäni on 40 % miehiä. Ilmoitin kun aloimme seurustelemaan, että näin on ja pysyy, sopiiko?

Miehelle se sopi ja PARAS YSTÄVÄNI ON MIES ja pysyy!

Vierailija
33/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla olisi monon kuva perseessä ennenkuin ehtisit sanoa kissa.

Jokainen valitsee omat ystävänsä, ja minun ystävistäni on 40 % miehiä. Ilmoitin kun aloimme seurustelemaan, että näin on ja pysyy, sopiiko?

Miehelle se sopi ja PARAS YSTÄVÄNI ON MIES ja pysyy!

paras ystäväsi tai muut ystäväsi iskeä sinua?

Vierailija
34/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen tilanne ja en hyväksynyt yhteydenpitoa. Raja menee siinä, että en katsele varattua miestäni vokottelevaa akkaa. Osa naisista on sellaisia, etteivät huoli vapaata miestä, mutta kun mies sitten löytää itselleen vaimon, niin nämä mehiläiskunigattaret alkavat heti lassota miestä uudestaan. Ne keräävät haaremia miehistä ja yrittävät karkoittaa kilpailijat eli miesten vaimot. Vastenmielistä sakkia. Vaan minun varpaille ei hypitä!

Vokottelinkohan sinun miestäsi? Olisin kyllä halunnut pitää hänet elämässäni edes ystävänä... Sillä varattu olen minäkin, mutta en mahda mitään sille että olen ollut rakastunut mieheesi kauemmin kuin sinä... Jos olisin tiennyt että miehesi oli vapaa jossakin välissä, kun vaihtoi edellisen sinuun, niin olisin toki ottanut yhteyttä häneen silloin. Luulenpa vaan ettei hän teinitytön rakkaudentunnustuksia olisi aikanaan kovin vakavasti ottanut, aikuinen mies... Enkä niin kovin vanha ole vieläkään.

Mutta miksen saanut pitää häntä edes ystävänä? Miksi sinun piti sekin kieltää, kun vihdoin uskalsin häneen ottaa yhteyttä? Minulla on ikävä häntä nyt, kun hetken sain taas vuosien jälkeen kuunnella hänen juttujaan ja katsella sitä ihanaa hymyään ja silmiään...

Vähän toistakin näkökulmaa... ;)

Vierailija
35/35 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minusta vaan ei ole normaalia että parisuhteessa elävä mies tarvitsisi vielä aktiivisesti muita naispuolisia ystäviä. Siis tarkoitan, että ihan ok jos on ns tuttuja joihi törmätessä juttelee jne mutta että itse pitäisi yhteyttä aktiivisesti heihin. toisekseen parisuhteessa tulee kunnioittaa toista sen verran että ei tahallaan loukkaa toista (mua ainakin loukkais jos mies hakis muuta naisseuraa..) mä en siis ainakaan hyväksyisi tuollaista toimintaa. Ihan turhaa miehenkään leikkiä tulella (eihän tässä mitään vaikka toiset on muhun ihastuneita...ollaan vaan niiin kaveria). Fiksu mies ei toimi noin ja tarvitse naisystäviä pönkittämään omaa itsetuntoaan.

naisystävän tarkoitus pönkittää itsetuntoa? Kovin on sulla kapea käsitys ystävyydestä. Mulla on miesystävä joka on "sielunystävä", en pönkitä hänen miehisyyttään mitenkään, olemme samalla aaltopituudella ja meillä on paljon jaettavaa HENKISESTI. Ikävä kyllä hänellä on huonolla itsetunnolla varustettu vaimo joka ei kanssa voi ymmärtää et nainen on ihminen jolla voi olla jotain muutakin intressejä kuin vaimous tai miesten vamppaaminen. Olen tästä aika pahoillani. Mies haluaa silti silloin tällöin tavata, en tiedä mitä sanoo vaimolleen, ehkäpä valehtelee. Ihmisten välillä voi olla niin monenlaisia tunteita, kurjaa jos ainoat käsitykset on konservatiivinen perhe-elämä tai seksisuhde. KUkaan ei omista toista ihmistä ja vaimon on turhja kuvitella etä jos hänellä on vähänkään avarakatseisempi mies, että tämän koko ihmissuhde-ystävyys-tai edes naisiin kohdistuvat suhteet tyydyttyisi siellä pikkuvaimon kanssa kotona. Näin ei yksinkertaisesti ole. Älkää sit ihmetelkö miks miehet valehtelee eikä kunnioita .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme