Kaveri nukutti lastaan meidän makuuhuoneessa
ja tunnin päästä löysin heidät molemmat nukkumasta meidän sängyssämme, peittojen alta. Olin täysin tyrmistynyt, raja menee siinä, että meidän henkkoht vuodevaatteilla ei kyllä nukuta..! Vieressä olisi ollut lastensänky, johon lapsen olisi voinut laittaa.
Kommentit (11)
ylireagoit. relaa. runkkaa, ihan mitä vaan mutta tollasta tiukkapipoa jaksa ketään katella. ja eri olis ollu jos olis ollu joku spurgu mutta oma kaveri ja viaton lapsi. äly hoi
On se nyt oksettavaa, että nukkuu parisängyssä toisten vällyjen välissä.
Itse olisin nukkunut vaikka päiväpeiton päälle, tai sitten laittanut lapsen lastensänkyyn ja mennyt seurustelemaan kaverini kanssa. Sekin on vähän törkeetä, mennä kylään nukkumaan..
ällöttävää. en kyllä kysymättä menisi toisten vuodevaatteisiin nukkumaan. Eri juttu jos päiväpeiton päällä maataan.
sun sängyssä karvaperseellään ja lakanat haisisivat hielle sen jälkeen? Tuskin kukaan. Ei mieskään varmasti ilahtunut vieraan naisen hiuksista omalla tyynyllään. Jotain rajaa!!
sun sängyssä karvaperseellään ja lakanat haisisivat hielle sen jälkeen? Tuskin kukaan. Ei mieskään varmasti ilahtunut vieraan naisen hiuksista omalla tyynyllään. Jotain rajaa!!
sängyssä voi nukkua semmoinen normaali, puhdas ihminen, jolla ei ole mitään parfyymiä. Ja on nukkunutkin.
Olin vielä sanonut, että voi peitellä lapsen lastensänkyyn, Torkkupeittokin oli saatavilla. Mutta ei, pakko oli riisua vaatteet ja mennä meidän lakanoille nukkumaan.
Pesuunhan ne menivät enkä tarvitsisi yhtään turhaa lisätyötä tähän vauvaperherumbaani.
ap
mutta oli ehkä vahingossa nukahtanut nukuttaessa. Tuskin kukaan tarkoituksella menee kylään nukkumaan.
Ap voi ensi kerralla sitten ystävällisesti sanoa, että nukkuvat päiväpeiton päällä ja antaa pari torkkupeittoa joukkoon. Jos nyt sitten enää koskaan tämän selkkauksen jälkeen ottaa ystäväänsä kylään.
ihan kamalaa, laita välit poikki välittömästi, todella törkeää, suorastaan rikollista!!
..Tai sitten hanki elämä..