Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
No on mulla ennenkin ollut näitä päiviä aina. Ehkä tää on jotain tylsistymistä tai jotain,tai sitten sohvan osto pilasi mun päivän.
Kai se on pakko syödä nyt,kun nälkä on. 😪
Nyt on syöty makaronilaatikkoa,mitä tein maanantaina. Tuli parempi mieli.
Tänään ei vissiin mennäkkään lenkille kello 17,kun sataa vettä jonka pitäisi loppua kello 18 puhelimen mukaan. Nyt ei voi viedä tavaraakaan uudelle kämpille,kun nyt sataa vettä.
Vein minä sittenkin minun sähkögrillin ja blenderin uudelle asunnolle,ei se sittenkään pahemmin satanut vettä. Saa nähdä pääsenkö lenkille sitten kello 17.
Kävin tänään 7,83 km lenkillä. 😊 Tuossa jonkun tunnin jaksoin katsoa salkkareita. Nyt kuuntelen musiikkia,mutta ei oikein jaksa keskittyä. Tuossa äsken mietin,että jos kävisi vielä pienen lenkin heittämässä,mutta tiedä sitten käynkö.
Toki jos kävisi lenkillä,niin sitten saattaisi taas vähän aikaa jaksaa katsoa salkkareita.
Tällä sivustolla tulee aika paljon heitä vastaan.
Tuossa toissa iltana innostuin katsomaan Cosmic Iidan videoita yotubesta,missä se tekee astrologisia tulkintoja kuuluisten henkilöitten syntymäkartasta. Astrologia on kiehtonut minua tosi paljon viime vuoden lopusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Tällä sivustolla tulee aika paljon heitä vastaan.
Ootko varma asiasta? 😀
itteni olen kyllä sen moinen käyn harjoitelu töisä arki päivisin ja osaan hyvin koti työt tehdä myös
Tällä viikolla soittaa sairaanhoitaja verikoetuloksistani!
Sairaanhoitaja soitti verikoetuloksistani.
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Mukavaa lokakuun alkua kaikille!
Kimmo Kiljunen SDP,on juuri tälläinen.