Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Ehkä joku vois sanoa minulle,että suksi sinä kuuseen tai jotain. 😀
Suurin osa ihmisistä on heikkolahjaisia ja vailla minkäänlaista omaa ajattelukykyä. Mennään vaan apinalauman mukana joka asiassa.
Elämä on perseestä välillä. 😀
Kyllä. Minä olen. Tässähän tää on mennyt. Lähtökohtiin nähden mennyt siedettävästi. 50 vuotta kitkutellut täällä, en ole tehnyt vielä itsaria. Enkä tee, en anna teille sitä iloa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minä olen. Tässähän tää on mennyt. Lähtökohtiin nähden mennyt siedettävästi. 50 vuotta kitkutellut täällä, en ole tehnyt vielä itsaria. Enkä tee, en anna teille sitä iloa.
Tämä selvä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selvä. 😀
😃
Mitähän sitä vielä sekoilisi? 🤔
Olen kyllä aika heikkolahjainen tällä hetkellä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selvä. 😀
Miten niin?
Ihme ettei kukaan jaksa enää ees ragee mulle. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selvä. 😀
Miten niin?
Siten niin. 😀
Suksikaa kuuseen kaikki. 😀