Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Oon kyllä kahden tunnein välein käynyt nyt röökillä. Yleensä kun minulla on tämä fiilis,niin minä oon käynyt useammin röökillä.
Onkohan mulla jotain pakkomielteitä? 🤔 Vai johtuukohan tämä minun aspergerin syndroomasta? Vai johtuukohan tämä siitä,että minä olen härkä horoskoopissa?
Jotenkin kyllästyttää tänään vaan. 😪
Ei vaan pysty olemaan kirjoittamatta. 😂 No ehkä mä vaan oon hullu. 😀
On, persut. Niitä on löytää Teboil asemilta yleensä.
Hullu niinkuin Uuno Turhapuro. 😀
Vierailija kirjoitti:
On, persut. Niitä on löytää Teboil asemilta yleensä.
Myös ne kaikki tohtorit, jotka ovat persuja vai. - ei persu, mutta oikeudenmukaisuuteen pyrkivä
Kyllä jotkut on sanonut mua hulluksi. 😀
Sohvallahan minä makoilen paljon. 😀
Mutta minä olen myös ahkera. 😀
Olen myös tyhmä ja älykäs samaan aikaan. 😀
Uskokaa tai älkää,mutta minä muistutan ihan oikeasti tosi paljon Uuno Turhapuroa. 😀
En siis silleen ulkonäöllisesti tietenkään,mutta luonteenpiirteiltään. 😀
Vierailija kirjoitti:
Ne, joilla on kova tarve esittää itsensä niin akateemisia käydessään ammattikorkeakoulun. Eihän siinä ammattikorkeakoulussa mitään vikaa ole ja heitäkin tarvitaan, mutta älkää nyt käyttäkö sitä sanaa "akateeminen" kertoessanne tutkinnostanne. Yliopisto on akateeminen, ei ammattikorkeakoulu koska ammattikorkeakoulussa ei tehdä tiedettä vaan enemmänkin sovelletaan sitä tiedettä työelämässä käytäntöön.
Mutta eiväthän kaikki yliopistosta valmistuneet "tee tiedettä" vaan soveltavat sitä tiedettä työelämässä käytäntöön. Tieteentekijät jäävät sinne yliopistoon tieteilemään.
Valitettavasti en tunne avaajaa noin niukkojen tuntomerkkien perusteella. Pyydä jotain normaalia kaveriasi kuvailemaan Sinua tässä ketjussa, niin ehkä voisin Sinut sitten tunnistaa?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en tunne avaajaa noin niukkojen tuntomerkkien perusteella. Pyydä jotain normaalia kaveriasi kuvailemaan Sinua tässä ketjussa, niin ehkä voisin Sinut sitten tunnistaa?
Puhut sä mulle? 😀 Ei minulla ole kavereita. 😀
Ei tänään vaan pysty keskittymään kattomaan salkkareita. Jotenkin tuntuu,että on nälkäkin. Normaalisti minä syön iltapäivä ruuan kello 15. Saapi nähdä saapiko tänään aikaiseksi mentyä edes lenkille kello 17.
Pilasikohan se sohvan osto oikeesti mun päivän tänään,vai onko tänään vaan muuten joku outo päivä? Sen minä haluaisin tietää.