Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?

Vierailija
04.04.2012 |

miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?

Kommentit (4732)

Vierailija
4241/4732 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinenkin on kohta. Mukavaa keskiviikkoa !

Vierailija
4242/4732 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen moniakin, lapsia ei ole kenelläkään koska tyhmyys periytyy. Miehille on tehty vasektomia ja naisille sterilisaatio jo 18 vuotiaana jottei vahinko pääse kiertämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4243/4732 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kiirastorstaita!

Vierailija
4244/4732 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pääsiäistä!

Vierailija
4245/4732 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä pääsiäistä mitenkään. Samanlaisia päiviä kun muutkin päivät.

Vierailija
4246/4732 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa keskiviikkoa!Tänään meen lenkille ystävän kanssa 16.30.

Vierailija
4247/4732 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ystävän kanssa kanakeittoa keskiviikkona tulevana.

Vierailija
4248/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas jaksa keskittyä 😀

Vierailija
4249/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypin vaan musiikin kuuntelun,yhden striimin ja horoskooppien kans. Välillä saatan pelata switchilläkin. Ja tuntuu et taas vois käydä röökillä useimmin kun parin tunnin välein. Ois yksi podcasticin mikä pitäs kuunnella. Sitten pitäis kattoo yhden tubettajan kaikki videot,kun sellaisen haasteen aloitin tänään. Ehkä se on tää kirjoittaminen se juttu taas tällä hetkellä. 😀

Vierailija
4250/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurtalouskokkina on yksi

Vierailija
4251/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden heikkolahjaisen perheen. Lapsia syntyy vuoden välein, myös yhdet sisarukset samana vuonna eivätkä ole kaksosia.

Puolet lapsista sijoitettuina. Ainakin 5 koiraa heillä

(Tietty vielä saksanpaimenkoiria)

Ajelevat autolla joiden ikkunoista ei näy mitään kun koirat ovat kuolanneet ne ja lapset istuvat sylikkäin.

Ovat kierosilmäisiä jonka vuoksi katsovat eteenpäin pää vinossa. Kuitenkin ihan normi koulua käyvät nää lapset.

Vierailija
4252/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pelasin taas super mario 3 gameboy version läpi. On se jotenkin kumma kun nessin super mario 3 en pääse switchillä läpi😀 Gameboy version oon jo läpäissyt kolme kertaa. 😀 Super Mario 1 en oo läpäissyt vielä koskaan millään konsolilla. 😀 Sitten mulla ois super mario 64 switchillä kesken,kun viime viikolla aloitin sen. 😀  Sitten pleikka nelosella ois crash bandicoot 4 it,s about time kesken,kun senkin aloitin viime viikolla. 

Vierailija
4253/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi ottaa pyykit pois kuivumasta. Eihän nuo oo kun vasta pari päivää ollut kuivumassa. Ottaa sitten kun on fiilistä ottaa. 😀

Hyvä esimerkki heikkolahjaisen 35-v. siskoni face-postauksista. Lisäksi jaetaan voimaantumismeemejä ja hassuja videoita. Toisinaan menee huonosti: "kuljen kylmässä metsässä, kyyneleet jäätyvät maahan. Kerään sydämeni palasia, jotka viiltävät sormiini haavoja." Tai yllättävä postaus kuvalla: "kottikärryt!"

Vierailija
4254/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nyt on mulla ollut taas pelikausi menossa n. 2 ja puoli kuukautta. 😀 Oon pelannut kaikki spyrot taas läpi. Sitten hankin until dawn pelin ja sen pelasin läpi. Sitten pelasin Spider-man miles moralesin läpi ja kaikista vaikeimmalla tasolla. Sitten pelasin marvel-spidermannin läpi helpolla vaikeustasolla.  Sitten sen jälkeen pelasin kaikki unchartedit läpi vaikealla vaikeusasteella. 😀 Tää peli kausi alkoi Mario kart 8 deluxen pelaamisella. Ai niin ja tuossa lauantaina pelasin sen uuden nuuskamuikkus pelin läpi kun viime torstaina hankin sen. 😀

Vierailija
4255/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja unohdin mainita et viime viikolla pelasin sonic forces pelin läpi pleikka 4 vaikealla vaikeusasteella. 😀

Vierailija
4256/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten eilen sain katsottua kaikki ZoneVd:n Japani videot vuodelta 2019. 😀 Tänä vuonna oon kattonut myös kaikki Milla Grönmanin ja Toni Kiiskin videot. 😀 Mulla ois kolme leffaakin  mitkä pitäs kattoa,kun muutama viikko sitten ostin ne kirpparilta. Ei oo vaan tällä hetkellä fiilistä kattoa leffoja. 😀

Vierailija
4257/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveltyyhän sitä tulee joka päivä,ellei sit oo jotain poikkeuksia. Tämän vuoden pisin kävelylenkki on tähän mennessä 9.36 km 🙂

Vierailija
4258/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä varmaan nytkin jaksais keskittyä pelaamiseen,jos pelaisin jotain omaa suosikki peliä. 🙂  Ei vaan jaksa ihan aina pelata samoja pelejä. 😀

Vierailija
4259/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden heikkolahjaisen perheen. Lapsia syntyy vuoden välein, myös yhdet sisarukset samana vuonna eivätkä ole kaksosia.

Puolet lapsista sijoitettuina. Ainakin 5 koiraa heillä

(Tietty vielä saksanpaimenkoiria)

Ajelevat autolla joiden ikkunoista ei näy mitään kun koirat ovat kuolanneet ne ja lapset istuvat sylikkäin.

Ovat kierosilmäisiä jonka vuoksi katsovat eteenpäin pää vinossa. Kuitenkin ihan normi koulua käyvät nää lapset.

Tiedän satavarmasti saman perheen!

Vierailija
4260/4732 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen yhden. Meni naimisiin ihan tavallisen duunarin kanssa, kuitenkin hyvin ansaitsevan. ovat kai kahdesti eronneet, mutta jatkaneet yhdessä. oltiin koulussa samalla luokalla ja näinhän minä sen saamia numeroita eli 5 oli hyvin usein. ei sitä ole järjellä siunattu.