Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Tunnen parikin. Yks ryhtyi uskikseksi, on liukuhihnalla töissä. Eipä ole elämä ihmeellistä hällä, mutta on ilmeisesti tyytyväinen. Toisessa vähä semmoista asperger piirrettä, ollu työkokeiluissa sun muissa ja nyt on saanut jotain arkistointihommaa muutamana päivänä viikossa. Yksinkertaista elämää viettää. Istuu tietsikalla pelaamassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen parikin. Yks ryhtyi uskikseksi, on liukuhihnalla töissä. Eipä ole elämä ihmeellistä hällä, mutta on ilmeisesti tyytyväinen. Toisessa vähä semmoista asperger piirrettä, ollu työkokeiluissa sun muissa ja nyt on saanut jotain arkistointihommaa muutamana päivänä viikossa. Yksinkertaista elämää viettää. Istuu tietsikalla pelaamassa jne.
Voi helvetin yhteiskunnan manipuloitu heepo😂😀😓
Kai te tajuutte että yhteiskunta manipuloi teitä? 😀
Tunnen tai tiedän omilta kouluajoiltani. Ovat jääneet kotipaikkakunnalle ja kouluttautuneet matalasti (amis) ja osa perustanut perheenkin. Perheen perustaneiden puolisotkaan eivät vaikuta olevan niitä penaalin terävimpiä kyniä. Dunnareina ovat töissä jossa ei ole vastuuta ja joissa on melko matala palkka mutta kuitenkin elättävät itse itsensä.
Te olette yhteiskunnan orjia😀
Yhteiskunnalla ei ole mitään muuta tarkoitusta kun orjuuttaa ihmisiä😀
Niin kauvan kun olette yhteiskunnan orjia niin te olette tyhmiä😀
Talvisota on ollut 30.11.1939-13.3.1940 ellei mun muisti heitä häränpyllyä😂
Jatkosota on ollut vuosina 1941-1944😂
Suomi on itsenäistynyt 6.12.1917 ja suomen sisällissota on käyty 1918 punakaartilaiset vs valkoset😀
Lalli tappoi piispa Henrikin köyliöjärven jäällä joskus vuonna nakki ja muussi😀
Pähkinäsaaren rauha on ollut muistaakseni 1323😀
Aboriginaalit on Australian alkuasukkaita😀
Ensimmäinen salatut elämät jakso tuli 25.1.1999😀
Helsingin olympic games on ollut 1952 😀
1956 vuonna kesäolympialaiset on muistaakseni ollut Melbournessa,1960 on ollut Roomassa,1964 Tokiossa,1968 Mexico Cityssä😀
Sapporon talviolympialaiset 1972
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit. Vegaanius näyttää surkastuttavan aivoja.
Minua surettaa erityisesti lapset,joilla on erilaisia kehityshäiriöitä, mt-ongelmia ja matalaa pituuskasvua. Veganismin myötä lasten äo laskee alle 70:een.
Niin se ei varmaan ole hyväksi, jos aivot eivät saa tarpeeksi proteiinia. Sitä voi saada kyllä kasvissyöjänä ihan hyvin.
Minun tuntemani heikkolahjainen henkilö, jolla ilmeisesti kyllä on lieväkehitysvamma, on liham syäjä. Hänellä on hyvin rajoittonut ruokavalio, vaikka hänellä ei ole mitään allerigioita ja on ihan aikuinen ihminen.
Syö jotain ketsuppia, vehnäjauhomössöjä eri muodoissa, sianlihaa kuivaksi korpuksi kärvennettynä ja sokerilitkuja. Mitään hedelmiä, marjoja, kasviksia, vihanneksia tai "pupun ruokia" hän ei suostu suuhunsa pistämään.
Paprika on "niitä jotain erikoisia".
Tuolla henkilöllä on lapsiakin, ja ainakin toinen on ihan selvästi perinyt isänsä älyllisen vajaavuuden ja ruokavammaisuuden.
Veganismi on aikamoinen taitolaji pienten lasten kohdalla. Itse olisin aika skeptinen asian suhteen, ja pitäisin lapsen kotivegaanina tai vain -kasvissyöjänä, jos minulla olisi lapsia.
Itse taas heikkolahjaiseksi diagnosoituna vältän ruokavaliossa aspartaamia, transrasvoja, viljoja, sokeria ja suosin ravintorikkaita lähteitä kuten kasviksia, pähkinöitä ja siemeniä eri muodossa, rasvaisempia maitotuotteita, kalaa ja luonnollisia rasvoja. Matalasta kognitiivisesta tasosta huolimatta minua silti kiinnostaa tietää, kuinka aspartaami on hermostolle haitallista ja kuinka liika Omega-6-kuorma edesauttaaa matala-asteista tulehdustilaa.
Se, miksi suomalaiset, niin lapset kuin aikuiset, sairastuvat on luopuminen luonnollisista rasvoista. Ihmisen aivot ovat pääosin rasvaa.
Niin ja seuraavat talviolympialaiset on 2026 muistaakseni Milanossa Italiassa😂
1973 on ensimmäinen Uuno Turhapuro elokuva tehty😂