Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Phdintaa opettajien ja tarhatätien joululahjoista

Vierailija
17.12.2011 |

Että mitä hittoa taas tänä vuonna..

Suklaa tuntuu typerältä, mitä jos tulee 18 lapselta konvehteja-jihuu

Kukkia voi kotiinsa ottaa rajallisen määrä, tietysti voihan niitä edelleen lahjoittaa tuliaisina..

Mitään sälää tai kynttiöitä en ymmärrä..

Haluan viedä jotain mikä tulee käyettyä eikä jää nurkkiin pyörimään; piparit ja homejuusto on jo käytetty..

Vessapaperi? SEhän on aina loppu...

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin henkilökunnalle vien itseleivotun kakun ennen joulua. Opettajalle en ole vienyt mitään, en jouluna enkä keväällä, koska emme juurikaan ole tekemisissä kuin pakolliset, pitääkö edes silloin mitään viedä?

Vierailija
2/49 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin siis aidosti ilahtunut, jos joku joulukukan minulle toisi. Totta toki, että kukkia koteihin mahtuu rajallisesti ja jouluna reissataan paljon... Kaikki suklaa on myös mieluista. Minä olen saanut esim. hilloa, teetä, hunajaa, mehua. Mieluisia ovat olleet.

Tosiasia, että ihan jokaisella tavalla annettu kiitos lämmittää mieltä suuresti! En siis odota kalliita paketteja, vaan toivon aitoa kiitosta. Jos olen sen ansainnut.

lto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitähän on kojut pullollaan tähän aikaan vuodesta =)

terveisin edellinen...

Vierailija
4/49 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain säilyvää syötävää, ei välttämättä niin jouluistakaan:

Karkkeja, suolakeksejä, oliiveja, hilloa, pestoa,...

Ja voisihan tuo vessapaperikin toimia, etenkin jos on mutkattomat ja hyvät välit siihen opettajaan. Joltain tiukkapipolta voisi mennä juttu vähän ohi...

Vierailija
5/49 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä hittoa taas tänä vuonna.. Suklaa tuntuu typerältä, mitä jos tulee 18 lapselta konvehteja-jihuu Kukkia voi kotiinsa ottaa rajallisen määrä, tietysti voihan niitä edelleen lahjoittaa tuliaisina.. Mitään sälää tai kynttiöitä en ymmärrä.. Haluan viedä jotain mikä tulee käyettyä eikä jää nurkkiin pyörimään; piparit ja homejuusto on jo käytetty.. Vessapaperi? SEhän on aina loppu...

Vierailija
6/49 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kynttilöitä tai suklaata olen vienyt.

Vierailija
7/49 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattavalle henkilökunnalle en kehtaa alkoholia viedä, sehän on tavallaan lapseltakin.

Joudun vielä jollekin sossunlistalle..

Muutoin annoitte ajattelemisen aihetta, kiitos.

ap

Vierailija
8/49 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin henkilökunnalle vien itseleivotun kakun ennen joulua. Opettajalle en ole vienyt mitään, en jouluna enkä keväällä, koska emme juurikaan ole tekemisissä kuin pakolliset, pitääkö edes silloin mitään viedä?

iin että ope ei tarvii mitään ja hoitajat lahjot jolloin kakulla? Muista ensi keäänä laitta arsenikkia joukkoon

Vierailija
9/49 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä hittoa taas tänä vuonna.. Suklaa tuntuu typerältä, mitä jos tulee 18 lapselta konvehteja-jihuu Kukkia voi kotiinsa ottaa rajallisen määrä, tietysti voihan niitä edelleen lahjoittaa tuliaisina.. Mitään sälää tai kynttiöitä en ymmärrä.. Haluan viedä jotain mikä tulee käyettyä eikä jää nurkkiin pyörimään; piparit ja homejuusto on jo käytetty.. Vessapaperi? SEhän on aina loppu...

Vierailija
10/49 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivasti pakatun saunatuoksun. Mukaan voi askartaa lapun "Leppoisia lomalöylyjä" tai jotain.

Vierailija
11/49 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaata, kynttilöitä, glögiä, piparkakkumuotti, joulukukka, kortti...

Vierailija
12/49 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim toisenlainen lahja, sieltä löytää vaikka mitä ja on keikenlisäksi helppo hankkia, kun kerran netti on käytössä, niin varmaan pankkitunnuksetkin.

Nimenomaan opettajille ja hoitajille toimiva lahja, jossa on ajatusta.

Vierailija
13/49 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jouluna kuin keväälläkin. Itse teen niin myös nyt vanhempana. Minusta on hienoa muistaa niitä ihmisiä jotka viettävät lastemme kanssa tosi paljon aikaa, ja hyvin sen tekevätkin.

muistaa opettajia ja tarhantätejä puolivuosittain on oikein pesiytynyt? Ei ainakaan 80-90-luvuilla opettajille mitään viety.. Korkeintaan kukkia keväällä, jos opettaja vaihtui tai ala-asteen lopussa jne.. Mä en kertakaikkiaan tajua tätä pakkolahjontaa. Jos lapsi haluaa jotakin viedä, niin itsetehty kortti on tietenkin kiva.

Vierailija
14/49 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki opelleen kuusenkoristeen.

Vierailija
15/49 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaa opettajia ja tarhantätejä puolivuosittain on oikein pesiytynyt? Ei ainakaan 80-90-luvuilla opettajille mitään viety.. Korkeintaan kukkia keväällä, jos opettaja vaihtui tai ala-asteen lopussa jne.. Mä en kertakaikkiaan tajua tätä pakkolahjontaa. Jos lapsi haluaa jotakin viedä, niin itsetehty kortti on tietenkin kiva.

Siis ainakin Turussa on ollut tapana muistaa opettajia ainakin 70-luvun loppupuolelta asti.

Vierailija
16/49 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim toisenlainen lahja, sieltä löytää vaikka mitä ja on keikenlisäksi helppo hankkia, kun kerran netti on käytössä, niin varmaan pankkitunnuksetkin. Nimenomaan opettajille ja hoitajille toimiva lahja, jossa on ajatusta.

Miten en tuota ajatellut?? Opettaja on oman kunnan vihreitten pj=hörhö(minun mittapuuni mukaan) Tämän luulisi uppoavan hyvin, tackar och pockar! ap

Tosin vähän epäilen;)

ap

Vierailija
17/49 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim toisenlainen lahja, sieltä löytää vaikka mitä ja on keikenlisäksi helppo hankkia, kun kerran netti on käytössä, niin varmaan pankkitunnuksetkin. Nimenomaan opettajille ja hoitajille toimiva lahja, jossa on ajatusta.

Miten en tuota ajatellut?? Opettaja on oman kunnan vihreitten pj=hörhö(minun mittapuuni mukaan) Tämän luulisi uppoavan hyvin, tackar och pockar! ap

Tosin vähän epäilen;) ap

Vierailija
18/49 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien lapsen ns omalle hoitajalle mini-sacherin ja sitten yhteisen sacher-kakun koko tiimille.

olen kondiittori ja henkilökunta myös tietää sen.

Syksyllä tarhan alkaessa sain monelta hoitajalta kiitosta, eli eiköhän se sitten maistunut.

Vierailija
19/49 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina muistettiin opettajaa. vertaus kaupan kassaan on mielestäni onneton,koska eiväthän lapseni ole hänen kanssaan n. 6 tuntia päivässä.

Opettajat ja tarhan tarhan tädit ovet lapsilleni tärkeitä, siksi haluan muistaa heitä jouluna ja keväällä ja kiittää kuluneesta lukukaudesta. Laitan lahjapaketteja myös joulupuu-keräykseen, vaikka näitä lapsia en ole koskaan nähnytkään.

LÄhettäähän firmatkin paketteja asiakkailleen, vaikka useimmat niistä ovat vain nimiä meileissä. Mukavaahan se on silti. Joulu on kerran vuodessa vaan.... :-)

Vierailija
20/49 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 euroa lahjakassi, mutta tarhouksessa 10 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi