MITÄ ZUMBAOHJAAJANI HALUAA?? yksi sinisilmäinen
Mitä luulette että zumbaohjaajani haluaa ? Onko kyseessä vain ns."viatonta" flirttiä vai onkohan hänellä aikomus viedä asias ns. "pidemmälle" ? Kaipaisi mielipiteitänne koska olen itse hyvin usein varsin sinisilmäinen.
Elikkä siis olen käynny säännöllisesti zumbassa n. 8kk ajan. Meillä on ohjaajana erittäin charmikas ja komea kuubalainen mies. Heti ensimmäisestä tunnista asti huomasin hänen katselevan minua usein peilistä ja joka kerta vain enemmän. Toki aluksi en kiinnittänyt huomiota, koska normaalistikin ohjaajat katsovat oppilaita peilin kautta. Kuitenkin aina yhä useammin huomasin hänen tuijotuksensa. No syksyn aikana minäkin olin jo alkanut katsella häntä, sinkku kun olen niin miksikäs en;D Pieni flirtti aina piristää. Ja tätä tosiaan on jatkunut jo koko syksyn ajan. Nyt kuitenkin 2 viime tunnin jälkeen kun olen käytävällä seissyt ja pakannut tavaroita, hän on kävellyt ohitseni ja "vahingossa hipaissut takapuoltani. Ensin luulin, että se oli vahinko, mutta nyt se sama on tapahtunut jo kolme kertaa ja joka kerta käsi on viipynyt pidemmän aikaa. No nyt toissapäivänä tunnin jälkeen, ostin kahvilasta proteiini juomaa ja jäin istumaan pöydän äären. Yhtäkkiä joku tökkäisi minua selkään ja tämä mies käveli ohitseni ja katsoi minua sanoen jotain hiljaa hymyillen ja jatkoi matkaansa, mutta en kuullut koska kuuntelin musiikkia kuulokkeilla. Mitä itse ajattelisitte tässä tilanteessa ? nimim. olen todella huono arvioimaan milloin joku on tosissaa.
Kommentit (69)
Vaikuttaa minustakin siltä, että häntä kiinnostaisi ainakin jonkinlainen fyysinen kontakti. Toisaalta, kuubalainen kulttuuri eroaa kovin suomalaisesta ja flirtti oikeastaan kuuluuu siihen
mä olisin sä ja jos sua tosiaan kiinnostaa niin tökkää takaisin :D
Musta mies ? Mustat miehet haluaa pillu ne on seksihulluja usein.
Missä käyt zumbassa ? Kuulostaa meidän zumbaohjaajalta :D:D Olen huomannut sen kovasti katselevan paria nuorta tyttöä
kiinnnostaa pipari :D. Peppuun koskeminen on aika röyhkeää. Jos joku tekis mulle noin niin sais kyllä kuulla kunniansa:D
että kuka zumbaohjaaja :D? Meidän salil on ainaki yks pervo tanssiope joka aina keksii tekosyyn tulla kosketteleen takapuolia ohjatessaan:D
Käyn eräällä salilla Helsingissä.
ap
kiinnostaako sinua tämä mies ? Varmasti ainakin sänkyyn olis halukas :D
Panee kaikkien tuntien oppilaista noin 10 %:a :)
olla aikamoinen pelimies kun on otsaa jopa takapuolta tulla hiplailemaan, mutta toki vois olla hyvä pano, hahah
haluun et mulle tapahtuis jotain noin eroottista :D
Ompas kiinnostava keskustelu! :D ite oon jo monta vuotta tanssinu salsaa yms. ja ollu seksisuhde kahen open kans, kuubalaisia. Kuubalainen kävi hässimässä mua vaikka vaimo oli raskaana, ihan pokkana kerto. JUST JUU. ja kuubassakin meni kans tanssit melko pian pelkäks sekstailuks.
on nää kyl sellasii poikakultia ja mikäs siinä, kun on ulkonäköö ja kroppaa vaikka muille jakaa ni hyvähän se on täällä elvistellä maitopartojen joukossa. mut sanompa vaan et olkaa varovaisii ja käyttäkää kumia tai älkää antako ollenkaan, meinaan yheltä sain parantumattoman seksitaudin että sellasta kivaa.
ainiin ja sinä joka kyselit että mitä zumbaohjaajasi haluaa niin SEKSIÄ!!!!!!!!!!!! totta hemmetissä!!! ja ku oot antanu pari kertaa ni voit sanoo hyvästit. sil on jo uus kyttäyksessä. kerros sen open etunimen eka kirjain ni katotaan onks mulla sama ku sulla..
haittaisiko sinua se, että jos panisitte, mies siirtyisi sen jälkeen seuraavaan kohteeseen?
Jos ei, siitä vaan vastakaikua antamaan..
vastauksistanne. Aika karmaiseva tuo VAROITUS -tarina. Ehkä minun pitäisi vain olla menemättä vähään aikaan kyseiselle tunnille ja antaa innostuksen hieman laantua omalta ja toivottavasti myös hänen puoleltaan. En kyllä mitään ukkomiehiä halua sänkyyniä puhumattakaan sukupuolitaudeista.
-ap
myös ollut suhde zumbaohjaajan kanssa. Alkoi myös tunneilta ja joskus törmättii baarissa josta päädyttiiin sitten jatkoille. Meillä oli seksisuhde, eikä kummallakaan ollut halua eikä aikaa mihinkään vakavampaan. Suhde kesti noin vuoden, hyvää seksiä oli. Ihan hyvä muisto minulle jäi. Latinomies.
selkeästi on kyllä kiinnostunut. Mikset pitäisi vähän hauskaa?
on kuubalainen zumbaopettaja ja komea on:D missä salilla käyt?
Taidan käydä samalla salilla, alkaako etunimi R:lla?;)
tuo on jo aika suoraa toimintaa. Uskoisin, että haluaisi viedä pidemmälle. Ehkä ns testailee sinua varovasti, lämpeäisitkö.