Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ ZUMBAOHJAAJANI HALUAA?? yksi sinisilmäinen

Vierailija
17.12.2011 |

Mitä luulette että zumbaohjaajani haluaa ? Onko kyseessä vain ns."viatonta" flirttiä vai onkohan hänellä aikomus viedä asias ns. "pidemmälle" ? Kaipaisi mielipiteitänne koska olen itse hyvin usein varsin sinisilmäinen.

Elikkä siis olen käynny säännöllisesti zumbassa n. 8kk ajan. Meillä on ohjaajana erittäin charmikas ja komea kuubalainen mies. Heti ensimmäisestä tunnista asti huomasin hänen katselevan minua usein peilistä ja joka kerta vain enemmän. Toki aluksi en kiinnittänyt huomiota, koska normaalistikin ohjaajat katsovat oppilaita peilin kautta. Kuitenkin aina yhä useammin huomasin hänen tuijotuksensa. No syksyn aikana minäkin olin jo alkanut katsella häntä, sinkku kun olen niin miksikäs en;D Pieni flirtti aina piristää. Ja tätä tosiaan on jatkunut jo koko syksyn ajan. Nyt kuitenkin 2 viime tunnin jälkeen kun olen käytävällä seissyt ja pakannut tavaroita, hän on kävellyt ohitseni ja "vahingossa hipaissut takapuoltani. Ensin luulin, että se oli vahinko, mutta nyt se sama on tapahtunut jo kolme kertaa ja joka kerta käsi on viipynyt pidemmän aikaa. No nyt toissapäivänä tunnin jälkeen, ostin kahvilasta proteiini juomaa ja jäin istumaan pöydän äären. Yhtäkkiä joku tökkäisi minua selkään ja tämä mies käveli ohitseni ja katsoi minua sanoen jotain hiljaa hymyillen ja jatkoi matkaansa, mutta en kuullut koska kuuntelin musiikkia kuulokkeilla. Mitä itse ajattelisitte tässä tilanteessa ? nimim. olen todella huono arvioimaan milloin joku on tosissaa.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarkempaa statusta en tiedä, ihan niin hyvissä väleissä ei olla;). Ja varmaan tiedätkin ettei suomenkielentaito ole kummoinen, eikä englantiakaan sujuvasti puhu. Itselläni ei espanjankielentaito riitä puhumaan kovin syvällisiä, mutta sen mitä olen jutellut niin erittäin hyvän kuvan saanut. Mutta tehän voitte puhua rakkauden kieltä:D

Ja on oikeasti tosi korrekti, olen ollut useammallakin tunnilla, jossa sali on täynnä keski-ikäisiä lähes rytmitajuttomia naisia (itseni mukaanlukien) ja hänellä ei ilme värähdäkään. Itselläni ei pokka pitäisi sitä touhua katsoessa:))

Hyvää joulua ap!

58

Vierailija
62/69 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jota linkkailette, on SALSA opettaja, ap puhuu ZUMBASTA. Tuskin on ainoa kuubalainen Suomessa, huoh

kyllä se tiettävästi zumbaa opettaa salsan ohella. paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin täläisilla lääppivillä ohjaajilla on kyseenalainen moraali, huono työetiikka, se voi lopussa kostautua että maine kiirii ja työt loppuu. Etkä varmasti ole ainoa jota hän lääppii.

Minulla itselläni ole suhde erääseen naimissa olevaan ( se ap:nkin ohjaaja ei liene mikään poikamies) ulkomaalaiseen zumbaohjaajaan, olen itsekin naimisissa ja se päättyi siten että hän alkoi pummaamaan jatkuvasti rahaa, varasteli minulta koruja ym. ja tartutti lopuksi herpeksen.

Selvisin siitä kunnialla, se oli elämäni suurin virhe.

Monet noista kyttää vaan keltä helpoiten saa. Ei väliä miltä näyttää ja minkä ikäinen on.

Mutta meidän suhde ei alkanut salilta eikä siellä näytetty muille että edes tunstimme toisiamme.

Vierailija
64/69 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/69 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V ittu mitä lorttoja ketju täynnä ja vielä paljaalla ja sit ihmetellään kun on her pestä ja muuta kivaa, onnea matkaan.

Vierailija
66/69 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on puitu käräjilläkin moneen otteeseen...

Vierailija
67/69 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, mitä jätettä suomalaiset muijat ovat... eipä voi muuta sanoa..

Vierailija
68/69 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa on puitu käräjilläkin moneen otteeseen...

Miksi jotain suomimuijien säätöjä pitää käräjillä puida? Tartuttiko hivin vai mitä tapahtui?

Vierailija
69/69 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää nostaa joku 8 vuotta vanha ketju?