Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ ZUMBAOHJAAJANI HALUAA?? yksi sinisilmäinen

Vierailija
17.12.2011 |

Mitä luulette että zumbaohjaajani haluaa ? Onko kyseessä vain ns."viatonta" flirttiä vai onkohan hänellä aikomus viedä asias ns. "pidemmälle" ? Kaipaisi mielipiteitänne koska olen itse hyvin usein varsin sinisilmäinen.

Elikkä siis olen käynny säännöllisesti zumbassa n. 8kk ajan. Meillä on ohjaajana erittäin charmikas ja komea kuubalainen mies. Heti ensimmäisestä tunnista asti huomasin hänen katselevan minua usein peilistä ja joka kerta vain enemmän. Toki aluksi en kiinnittänyt huomiota, koska normaalistikin ohjaajat katsovat oppilaita peilin kautta. Kuitenkin aina yhä useammin huomasin hänen tuijotuksensa. No syksyn aikana minäkin olin jo alkanut katsella häntä, sinkku kun olen niin miksikäs en;D Pieni flirtti aina piristää. Ja tätä tosiaan on jatkunut jo koko syksyn ajan. Nyt kuitenkin 2 viime tunnin jälkeen kun olen käytävällä seissyt ja pakannut tavaroita, hän on kävellyt ohitseni ja "vahingossa hipaissut takapuoltani. Ensin luulin, että se oli vahinko, mutta nyt se sama on tapahtunut jo kolme kertaa ja joka kerta käsi on viipynyt pidemmän aikaa. No nyt toissapäivänä tunnin jälkeen, ostin kahvilasta proteiini juomaa ja jäin istumaan pöydän äären. Yhtäkkiä joku tökkäisi minua selkään ja tämä mies käveli ohitseni ja katsoi minua sanoen jotain hiljaa hymyillen ja jatkoi matkaansa, mutta en kuullut koska kuuntelin musiikkia kuulokkeilla. Mitä itse ajattelisitte tässä tilanteessa ? nimim. olen todella huono arvioimaan milloin joku on tosissaa.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kukaan noista

Vierailija
42/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kukaan noista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksisuhde zumbaopeni kanssa, ja kyllä, kuubalainen kaveri oli hänkin. Ihana mies, mutta tosiaan kävi ilmi, että olin yksi _monista_ opiilaista, joita hän pani säännöllisesti. Ihan kivaa oli, mies oli alkuun todella kiihkeä ja piiritti kolme kuukautta ennen kuin lämpenin. Salilla alkoi lämppäämään jäämällä juttelemaan, pyysi kahville ja kehui rytmitajuani, kroppaani ja kauneuttani...ja ihan samoja juttuja kuulin sitten myöhemmin kertoneen tutulleni, johon oli myös tutustunut zumbatunneilla.

Hyvä tarjontahan noilla komistuksilla on, kivasti voivat poimia otolliset neidot tunneilta punkkaansa :) Kunnon pelimiehiä.

Vierailija
44/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kuubalaisen pakaroita.

Vierailija
45/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oisin sä niin pitäisin vähän hauskaa vaan ja sit heittäisin menee haahha

Vierailija
46/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuubalainen se oli ? oliko se kenties ranses ?

Vierailija
47/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksisuhde zumbaopeni kanssa, ja kyllä, kuubalainen kaveri oli hänkin. Ihana mies, mutta tosiaan kävi ilmi, että olin yksi _monista_ opiilaista, joita hän pani säännöllisesti. Ihan kivaa oli, mies oli alkuun todella kiihkeä ja piiritti kolme kuukautta ennen kuin lämpenin. Salilla alkoi lämppäämään jäämällä juttelemaan, pyysi kahville ja kehui rytmitajuani, kroppaani ja kauneuttani...ja ihan samoja juttuja kuulin sitten myöhemmin kertoneen tutulleni, johon oli myös tutustunut zumbatunneilla.

Hyvä tarjontahan noilla komistuksilla on, kivasti voivat poimia otolliset neidot tunneilta punkkaansa :) Kunnon pelimiehiä.

Mahtoiko olla sama mies kuin minullakin juuri kesällä :D ?

Vierailija
48/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kissanpäivät tanssiopettajilla, kun voivat vaan valkata helppoja suomityttöjä sänkyynsä noin vain! :)

Ihan oikeasti, jäitä hattuun nyt kaikki. Näillä tanssiopeilla on varmasti ollut paljon hoitoja ja sitä myötä tautilistakin on pitkä.

Toki, jos seikkailua kaipaa ja hyväksyy (varmasti isohkon) tautiriskin, niin siitä vaan. Mutta käykää sitten testeissä ja olkaa levittämättä tautejanne eteenpäin.

Vierailija
49/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama mies. Mukava kuin mikä ja erittäin ammattitaitoinen, ei siis hiplaile KAIKKIEN asiakkaidensa takamusta.

Eli Ap, jos et mitään parisuhdetta halua, niin go for it:)

Ja muiden ei kannata vetää hernettä nenään tai pelätä, että R alkaisi häiriköimään, pelimies tietää kyllä, jos vastapuoli on kiinnostunut, ei se mikään pervo ole;)

Vierailija
50/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama mies. Mukava kuin mikä ja erittäin ammattitaitoinen, ei siis hiplaile KAIKKIEN asiakkaidensa takamusta.

Eli Ap, jos et mitään parisuhdetta halua, niin go for it:)

Ja muiden ei kannata vetää hernettä nenään tai pelätä, että R alkaisi häiriköimään, pelimies tietää kyllä, jos vastapuoli on kiinnostunut, ei se mikään pervo ole;)

Minäkin olen saanut kyllä muuten hänestä tosi ammattitaitoisen kuvan ja onkin ymmärtääkseni varsin arvostettu opettaja. En ole ainakaan meidän tunneilla huomannut vastaavaa käytöstä muita naisia kohtaa, toki en tiedä muista tunneista tai mitä siellä tapahtuu, mutta eihän se minun asiani olekaan :) Mutta kyllähän se takapuolen hiplailu vähän alkoi hämätä, kun ei tiedä miten suhtautua sellaiseen :D -ap

Vierailija
51/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä tarkoitat, sanoit ettei ole kukaan edellä mainituista, mutta uskon, ette halunnut paljastaa ja ymmärrän sen täysin. Jos on kyseessä se, ketä arvelen, niiin go for it;) on hyvä pakkaus

Vierailija
52/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin meen hiplattavaksi ja saattaisin antaakin.

Vierailija
53/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös kuuluu varmaan kulttuuriin, eikä tosiaan ole erityisen pervoa (kuten täällä osasta kommentista voisi päätellä;)

Olen käynyt hänen tunneillaan useissa paikoissa jo pitkään ja muissa yhteyksissä (en ole entinen hoito:) "tutustunut" häneen ja on oikeasti tosi mukava ja symppis kundi. Ja ymmärtää naiskauneuden päälle;).

Onnea matkaan!

Vierailija
54/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityishenkilöitä vaikka naama jostain nettisivulta löytyisikin!

Vierailija
55/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös kuuluu varmaan kulttuuriin, eikä tosiaan ole erityisen pervoa (kuten täällä osasta kommentista voisi päätellä;)

Olen käynyt hänen tunneillaan useissa paikoissa jo pitkään ja muissa yhteyksissä (en ole entinen hoito:) "tutustunut" häneen ja on oikeasti tosi mukava ja symppis kundi. Ja ymmärtää naiskauneuden päälle;).

Onnea matkaan!

Kiitoksia asiallisesta vastauksesta, kiva kuulla tällaisiakin vaihteeksi :). Osaisitko vielä kertoa minulle onko hän varattu ? koska en tosiaan halua missään nimessä sekaantua ukkomiehiin

Vierailija
56/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ei ole sopiaa linkkailla ihmisiä. Korkeintaan voi ensimmäisen kirjaimen sanoa, mutta ei ole soveliasta kertoa nimiä tai muita.

Joten toivoisin ettei ihmiset kyselisi, koska en sano siihen juuta enkä jaata.

-ap

Vierailija
57/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranses?

<a href="http://www.salsastudio.fi/index.php?page=opettajat-2#RansesCharon" alt="http://www.salsastudio.fi/index.php?page=opettajat-2#RansesCharon">http://www.salsastudio.fi/index.php?page=opettajat-2#RansesCharon</a&gt;

Nämä opettajien tiedot ja kuvaukset ovat julkisia, joten eipä tässä mitään arkaluontoista tietoa linkitetä. Tämä ainakin opettaa myös zumbaa monessa paikassa. Paljon oppilaita. Tätäkö tarkoitit?

Eikö pitänyt olla karismaattinen ja komea?

Vierailija
58/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä kuvien ja nimien kanssa ? Tuo tuskin on ihan laillista ? Mielestäni joku sanoi jo, ettei ole hän, joten ei taida olla kovin reilua?

Vierailija
60/69 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jota linkkailette, on SALSA opettaja, ap puhuu ZUMBASTA. Tuskin on ainoa kuubalainen Suomessa, huoh