MITÄ ZUMBAOHJAAJANI HALUAA?? yksi sinisilmäinen
Mitä luulette että zumbaohjaajani haluaa ? Onko kyseessä vain ns."viatonta" flirttiä vai onkohan hänellä aikomus viedä asias ns. "pidemmälle" ? Kaipaisi mielipiteitänne koska olen itse hyvin usein varsin sinisilmäinen.
Elikkä siis olen käynny säännöllisesti zumbassa n. 8kk ajan. Meillä on ohjaajana erittäin charmikas ja komea kuubalainen mies. Heti ensimmäisestä tunnista asti huomasin hänen katselevan minua usein peilistä ja joka kerta vain enemmän. Toki aluksi en kiinnittänyt huomiota, koska normaalistikin ohjaajat katsovat oppilaita peilin kautta. Kuitenkin aina yhä useammin huomasin hänen tuijotuksensa. No syksyn aikana minäkin olin jo alkanut katsella häntä, sinkku kun olen niin miksikäs en;D Pieni flirtti aina piristää. Ja tätä tosiaan on jatkunut jo koko syksyn ajan. Nyt kuitenkin 2 viime tunnin jälkeen kun olen käytävällä seissyt ja pakannut tavaroita, hän on kävellyt ohitseni ja "vahingossa hipaissut takapuoltani. Ensin luulin, että se oli vahinko, mutta nyt se sama on tapahtunut jo kolme kertaa ja joka kerta käsi on viipynyt pidemmän aikaa. No nyt toissapäivänä tunnin jälkeen, ostin kahvilasta proteiini juomaa ja jäin istumaan pöydän äären. Yhtäkkiä joku tökkäisi minua selkään ja tämä mies käveli ohitseni ja katsoi minua sanoen jotain hiljaa hymyillen ja jatkoi matkaansa, mutta en kuullut koska kuuntelin musiikkia kuulokkeilla. Mitä itse ajattelisitte tässä tilanteessa ? nimim. olen todella huono arvioimaan milloin joku on tosissaa.
Kommentit (69)
Mua ällöttäisi jos joku jumppaohjaaja minun persettä kopeloisi, en menisi sellaiselle salille ollenkaan, tulisi sellainen olo että onkos tämä joku huoratalo, jossa ohjaaja olettaa että hänellä on oikeus kopeloida asiakkaan kuin asiakkaan persettä.
Inhottaa, todennäköisesti se mies ei ole sinkku edes. Tiedän useita latino zumbaohjaajia eikä niistä ole yksikään sinkku.
taidan olla samassa zumbassa jos alkaa R:llä :D
Ap, varmasti tiedätkin että pelimiehiä nuo latinot
latino vaan karibilainen. :D heko heko teidän kanssa.. mutta hei nyt se nimi ulos oikeesti.
minuakin vähän mietitytti se pepun hipelöinti. Jäin vain miettimään, että toivot en itse johdattanut häntä siihen, vaikka en kyllä mielestäni. Ja kyllä, tiedän että latinomiehet ovat tosi flirttejä.
-ap
ei ole renaldo :D En viitsi nimeä sanoa, koska silloin ehkä monet tietäisivät.
-ap
ei ole renaldo :D En viitsi nimeä sanoa, koska silloin ehkä monet tietäisivät. -ap
osaan välttää hänen tuntejaan. -Se joka ei halua että persettä puristellaan..
Voitte sanoa sen kyllä.
mäki ehkä tiedän nyt kuka zumba maikka. Eikö toimikin pk-seudulla ? ja on kyllä muuten komea, eikä ainakaan meiän tunneilla ole koskaan käyttäytynyt mitenkään epäammattimaisesti. Ap, ehkä se on kiinnostunut ihan susta ? Voisiko olla vaihtoehto?
mäki ehkä tiedän nyt kuka zumba maikka. Eikö toimikin pk-seudulla ? ja on kyllä muuten komea, eikä ainakaan meiän tunneilla ole koskaan käyttäytynyt mitenkään epäammattimaisesti. Ap, ehkä se on kiinnostunut ihan susta ? Voisiko olla vaihtoehto?
niin ei kai se perseeseen käy ekana kiinni? haloooo, kai se tulee asiallisesti juttusille ekana... onko sen nimi Ranses?
Outoa ettei ketään vaivaa se että se saattaa olla varattu.
nauttisit ihmeessä kun voit, muistan miten nuormepana tuollaiset silmäpelit oli aina niin kutkuttavia ;). Ei sen välttämättä tarvitse johtaa mihinkää, ainakaan sänkypuuhiin (ellet toki halua). Mutta on se aina kiva saada huomiota miehiltä, etenkin komeilta
olla aikamoinen pilluhaukka. Ap, älä mee enää sen tunneille tai jos meet ja tulee tökkii sua niin sano vaan kylmästi,että näpit irti.
nauttisit ihmeessä kun voit, muistan miten nuormepana tuollaiset silmäpelit oli aina niin kutkuttavia ;). Ei sen välttämättä tarvitse johtaa mihinkää, ainakaan sänkypuuhiin (ellet toki halua). Mutta on se aina kiva saada huomiota miehiltä, etenkin komeilta
minä en ainakaan alkaisi kenenkään jokanaisen poikaystävän hyväksikäytettäväksi. :D mutta omapahan on elämäsi.
niin ei kai se perseeseen käy ekana kiinni? haloooo, kai se tulee asiallisesti juttusille ekana... onko sen nimi Ranses?
Outoa ettei ketään vaivaa se että se saattaa olla varattu.
No jos se flirttailee toiselle niin tuskin se on varattu ? Ja jos se on varattu niin sit se on sen oma ongelma jos on petturi. Mut kyl mäkin neuvoisin ap, et ei oo varmaankaan sen arvosta
mua ihmetyttää miks tääl nyt hyökätään ap:n kimppuun jos toinen tuli kysymään neuvoa ? perus av-mamma touhua.
ja ap, jos haluut pelkkää hauskanpitoo niin go for it, jos oletat enempää nin forget it ;)
(ei ap)
mua ihmetyttää miks tääl nyt hyökätään ap:n kimppuun jos toinen tuli kysymään neuvoa ? perus av-mamma touhua. ja ap, jos haluut pelkkää hauskanpitoo niin go for it, jos oletat enempää nin forget it ;) (ei ap)
mene itse sitten bongailemaan noita äijiä, kuka kieltää?
jos on niin ihanaa jonkun lipeäkielisen varatun ja irstaan äijän patjana oleminen.
Vittua se haluaa ja ottaa vaikka väkisin.
oo ranses, se on tosi kiva ja asiallinen maikka. mut kyl muaki kiinostaa kuka :D
etunimi R:llä. Mistä veikkasit näin ;D?
-ap