Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita 165 cm pitkä ja 59 kg painavia?

Vierailija
17.12.2011 |

Ihan vaan silkasta mielenkiinnosta kyselen. Täällä tod.näk on muita noin saman kokoisia ja lapsia saaneita naisia, joten kysyisin että miltä näytätte? Itsellä on kauheet vatsamakkarat, vaikka paino minusta aika sopiva. Minusta muuten näytän ihan ok:lta, vaikka imetyksestä esim. tissit nyt on hiukan jääneet pieniksi ja roikkuviksi. Hyvillä liiveillä siitäkin selviää :)

Nuorin on nyt 1,5-vuotias, joten mahassa hiukan on vielä odotuksen jälkiäkin ehkä? Tai ainakin haluan aatella niin :D

En tosin juuri ole treenannut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olen hieman sinua kevyempi, yhtä pitkä mutta normaali painoni on 56kg. Ennen ensimmäistä lastani, kun en vielä käynyt salilla painoin 52kg. Lapsen syntymän jälkeen paino laski takaisin 53kg ja ryhdyin käymään aktiivisesti kuntosalilla joten paino nousi sen kolme kiloa. Nyt olen raskaana ja paino pian 64kg.

Vierailija
2/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman mittainen, nyt ehkä 58 kg. Mutta olen raskaana, mistä muutama ylimääräinen kilo jo siunaantunut.

Oma normaalipainoni, joka omasta mielestäni sopiva eikä ainakaan liian alhainen on noin 53-54 kg. Eikä ole makkaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat vatsamakkaroista eroon, itseltäni ne katosivat ilman treenausta siihen mennessä kun vauva oli 6kk, en muista tarkkaan. Olen tosin luonnostani hoikka ja omaan hyvät geenit ;)

Vierailija
4/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran se oli kun aloin ensimmäistä oottamaan.. Meillä kaksi lasta, nuorimmainen 8kk..

Painan siis saman verran kun olen alkanut lapsia odottamaan (molempia). Tuntuu silti että pitäis laihduttaa kun maha on tuollainen pömppis.. Venyttä nahkaa lähinnä. Ei siis roiku rumasti mutta varmaan pitäs ahkerasti tehä vatsalihaksia, mutta ei saa aikaseks.. ei muista..

En koe olevani lihava, mutta ei tuo maha kaunis ole! :) Ehkä jonakin päivänä painan saman verran ku naimisiin mennessä elikkäs 5kiloa vähemmän.. :)) Naimisissa pari vuotta ennenku ensimmäistä odotin.. =)

Vierailija
5/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pinnallista jutella välillä vaan omasta ulkonäöstä :)

Tosin eihän se kehon hyvinvointi pelkkää pinnallista asiaa ole. Kyllä hyvässä kunnossa pitää olla ihan terveydellisistä syistä. Treenata pitäis, mutta aina keksii hyviä syitä siirtää huomiseen. Ja hei oikeesti - 17.00 olen töistä kotona. 18.00 viimeistään ruoka. 20.00 lapsien iltatoimet ja lapset nukkumaan. 21.00 treenaamaan?? Kysyn vaan, että missä välissä pitäis mennä treenaa?? Ehkä pitäis kehittää joku duunimatkatreenaus...

Pitäisi varmaan alkaa treenailemaan... Painoin parikymppisenä aina sen 56 kg... eli nyt tullut 31-vuotiaaksi mennessä lisää 3 kg. Ei paljon, mutta jos jokainen 10vee kerää saman verran olen pian melkoinen kasa...

Ja tää maha juttu. Makkarat on siis sellaisia, että kun istun on löysä nahka varmaan neljällä grillimakkaralla. Eli sellaisia kohtuu ärsyttäviä nahkarullia....

Ap

Vierailija
6/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 3cm lyhyempi ja saman painoinen ja erittäin tyytyväinen omaan ulkonäkööni (vuosi sitten painoin 67 kg ja silloinkin olin ehtinyt laihtua jo pari kiloa). Ikinä en ole aikuisiällä painanut alle 60 kiloa, mutta suurimman aikaa olen kyllä ollut normaalipainon rajoissa. Eli minun ruumiinrakenteelleni aivan sopiva paino, vähempää en oikein voisi painaa (sitten lähtisi tissit ja lihakset).

Vierailija
7/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopinut minun rakenteelleni. Yläkroppa on siro: hartiat on kapeat ja rinnanympärys 80cm, vyötärökin pysyy ongelmitta kapeana. Kaikki kertyi alakroppaan, lantio oli melkein metrin ja reidet vain muutaman sentin vyötäröä kapeammat.

52 kg on minulle hyvä paino, ylä- ja alakroppa on melkein sopusuhdassa ja siinä paino pysyy suht' helposti.

Vierailija
8/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sain 4 kk sitten 3. lapseni ja olen 164 cm ja tällä hetkellä n. 56 kg ja 32-vuotias. Synnärille lähtiessä painoin 78 kg (jokaisen lapsen kanssa tullut suuri painonnousu ja kaikki kilot ovat lähteneet aina ensimmäisten 6 kk aikana vauvan syntymästä). Normaali painoni, joka on helppo pitää ja missä näytän parhaimmalta on 53 kg ja olen melkein jo päässyt siihen takaisin. Tissit roikkuvat, mutta sitä ne tekivät jo ennen lapsia, koska olin teininä pullea ja sitten laihduin nopeasti parikymppisenä, joten se roikkuminen ei ole tullut kauheana järkytyksenä minulle tai miehelleni. Harrastin ennen lapsia tosi paljon liikuntaa ja minulla oli tiimalasivartalo. Jalat eivät kyllä ole kovin pitkät, joten pakko olla tosi hoikka, että näyttää hyvältä.

Vierailija
9/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan paljon liikuntaa, rasvaprosentti 17,7 eli ihan tyytyväinen olen :)

Vierailija
10/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin painaa 55; painan 67. Koen olevani läski. Olen ollut viime aikoina ahdistunut ja syönyt itseni tällaiseksi. Lihoessani ahdistun vain lisää. Rasittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi