Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17-vuotiaan tytön blogi suhteesta 34-vuotiaaseen perheelliseen mieheen

Vierailija
16.12.2011 |

http://salatturakkaus.blogspot.com/

mitä mieltä? mun mielestä toi tyttö on vähän raukka, kun luulee, että mies häntä rakastaisi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa meistä ei haluaisi, että se ihminen, jota me itse rakastamme, rakastaisi meitä.

17-vuotias on vielä teini ja ajatukset sen mukaiset. Usko on valtava omiin kykyihin ja siihen, että rakkaus kantaa. Todennäköisyydet eivät koske tuonikäisiä. Jos 95% tuollaisista pareista eroaa, niin se ei varmasti tämmöisen 17 kesää nähneen mielestä taas kerro mitään juuri heidän tapauksesta, koska he ovat vain juuri ne yksilöt ja yleisistä lainalaisuuksista ei voi vetää heidän elämäänsä mitään johtopäätöksiä.

Sanoisin, että meidän jokaisen pitää saada tietty määrä paskaa niskaan, jolloin vasta tuo nuoruuden kaikkivoipaisuus häviää.

Herättää kyllä ajatuksia tuo blogi, että jos on pettäjä, petetty ja toinen nainen, että missä määrin kukakin on syyllinen tuohon tilanteeseen. Lapset nyt ovat ainakin syyttömiä, joten 2 pientä alle kouluikäistä tulevat varmasti jossain vaiheessa kärsimään tavalla tai toisella isänsä tempauksista. Se on sitten eri asia, että miten paljon vastuuta tällä toisella naisella on, joka on kuitenkin itsekin vielä lapsi.

Vierailija
2/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin av:lla? 17-vuotias blogisti käyttää termiään blogissaan. Ihan selvästi porvoosta koko juttu, kuka 17-vuotias lapseton pyörisi av:lla? Laitoin porvoosta kommentin "Take me on a trip.." merkintään, mitä ei yllättäen julkistettu. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi testata kirjoittajan aitoutta esim kysymällä ihan voattomasti "monta kurssia käyttänä vuonna koulussa" tms, jotain sellaista mitä vain teini voi tietää, jotain mikä on muuttunut siitä kun aikuiset olivat tuon ikäisiä;)

Vierailija
4/11 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi 18v lapseton (ja kuumeeton) palstalla pyörijä :D

Vierailija
5/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

????????

Vierailija
6/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans luulen et Porvoostahan tää.. ei taida päättyä hyvin juttu.

Vierailija
7/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka on viskannut viime aikoina ukon pihalle? :)

Vierailija
8/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä se luistelijatyttö?

Vierailija
9/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama luistelijatyttö kyseessä.

Vierailija
10/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama luistelijatyttö kyseessä.

Vierailija
11/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään muita kuin taloudellisia syitä miksei mies voisi vielä erota. Mikään muu tuskin pystyisi uhkaamaan tämän parin tulevaisuudensuunnitelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän