Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kampaaja joskus leikannut niin karmeaan malliin hiuksesi, että

Vierailija
07.06.2008 |

olet varannut ajan saman tien jollekin toiselle?

Mä harkitsen. Kävin ensimmäistä ja viimeistä kertaa kampaajalla, jolle hyvin perusteellisesti kerroin, millaiseen malliin haluan leikattavan. Useaan otteeseen sanoin, että edestä hiusten on oltava pidemmät kuin takaa. No, jossain vaiheessa huomasin, että hän oli leikannut juuri päinvastoin ja sanoin, että nyt ne ovat kyllä edestä lyhyemmät kuin takaa. Vastaus oli ykskantaan: "Ei ole." Pyysin sitten ottamaan takaa enemmän, että saisin edes vähän haluamaani linjaa ja nyt lopputulos on, että hiuksistani on kauttaaltaan lähtenyt kymmenen senttiä. Olen todella kesk-ikäisen näköinen tässä mallissa.

Tämä malli on ihan karmea ja näytän vähintään viisikymppiseltä. Mun on varmaan pakko varata aika jollekin toiselle kampaajalle, että saan taas päivitettyä itseni oman ikäisekseni. Siihen asti kuljen huivi päässä.

Mikä h***tti voi olla, että ihminen ei voi kuunnella mitä puhutaan? No, se on joka tapauksessa vihoviimeinen kerta kun tuohon liikkeeseen menin. Harmi, kun menetin loistavan kampaajasuhteeni muuton takia, on hirveän vaikea löytää taas hyvää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vakiokampaajani jäi eläkkeelle ja meni ikuisuus ennen kuin löysin yhtä hyvän kampaajan. Kaikissa ammateissa on niitä, jotka osaavat homman toisia paremmin. Totuus on myös se, että mikä miellyttää yhtä ei miellytä toista.

Vierailija
2/2 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. helpompi hahmottaa millaista tarkoitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla