Löin tänään miestäni ja vauvamme oli miehellä sylissä..
Ja sanon heti ettei tämä ole mikään provo. Mun on vaan pakko jakaa näitä asioita jonnekkin ja kenties kuulla muiden suusta mitä ajattelette.
Olen miehelle hokenut useamman kuukauden että olen todella väsynyt tämän hetkiseen elämäämme - Miehen kanssa emme tule toimeen oikeastaan yhtään, jokainen pienikin asia kiikastaa. Hän on pitemmän aikaa kohdellut minua epäkunnoittavasti (ihan kaikin tavoin), meillä ei ole mitään tasa-arvoa parisuhteessa. Mies myös hetki sitten kertoi että on "saattanut" pettää minua raskausaikana, hän kun ei muista siitä illasta mitään, heräsi vain toisen naisen vierestä (kotibileissä).. Että tälläistä kaikkea mukavaa.
Erosta nyt ollaa puhuttu iät ja ajat.. Tuntuu vaan liian raskaalta, etenkin minun taloudellinen tilanne.
Tänä aamuna oli viimeinen pisara, kun olin nukkunut yön aikana 4 tuntia, ja senkin 4 tunnin aikana vauvamme oli tissillä 3 kertaa. Olin hieman tsippi 5.30, kun vauva päätti herätä. Pyysin miestä nousemaan vauvan kanssa, jotta saisin nukkua edes 7ään kunnes isompi lapsi pitäisi herättää (miehellä vapaa päivä). Ei käynyt, kun häntä niin väsytti. Sit annoin tulla vaan, poskelle läimäytin. Niin että vauvakin säikähti.
Kauhea olo koko tilanteesta, mutta oon niin jäärä etten anna periks miehelle. Mykkäkoulu jatkunut molempien osalta koko päivän. Mitä mä teen? Pyydänkö anteeks? Tiedän että mies ei näe mitä ensin itse sanoi, hän kun ei koskaan tee mitään väärin tai minä loukkaannun liian pienistä asioista.
Kommentit (8)
Sitten yrität saada keskustelua tilanteestasi, että eikö mies näe miten loppu sä olet, ja että ihan pienilläkin jutuilla se voisi auttaa jo paljon (antaisi sun nukkua edes tunnin, veisi lapsia ulos edes hetkeksi jne).
Ja jos ei yrittyksistä huolimatta keskustelua synny, hae apua neuvolasta ja perheneuvolasta, jos edelleenkään ette pääse lähentymään, niin mieti mitä teet tuollaisella miehellä ja onko toi se parisuhdemalli mihin haluat lastesi kasvavan.
Voimia!
Mutta eri asia on sitten se, että miehesi kohtelee sinua todella huonosti, ei sinun kuulu siihen alistua. Hae ulkopuolista apua, vauvankin takia.
ei kuulosta kovin hyvälle teidän suhde.. menkää johonkin pariterapiaan jos vielä haluatte yhdessä jatkaa.. ei tuollaisessa suhteessa kukaan perheenjäsen ole onnellinen
Meillä on niin kakka tilanne että mies on terveyskeskuksessamme töissä. Omalääkärimme on tuttu, samoin terveydenhoitaja neuvolasta.
Mulla on niin paska fiilis, oon vaan itkenyt koko päivän. Tuntuu et kaikki kaatuu päälle ja voimia ei ole yhtään.
Meillä on niin kakka tilanne että mies on terveyskeskuksessamme töissä. Omalääkärimme on tuttu, samoin terveydenhoitaja neuvolasta.
Mulla on niin paska fiilis, oon vaan itkenyt koko päivän. Tuntuu et kaikki kaatuu päälle ja voimia ei ole yhtään.
Ja kun tilanne on noin huono, niin turha pitää kulisseja yllä ja jättää sen takia pyytämättä apua neuvolasta!
Ja kerro, että teillä on pieni vauva vakavan perhekriisin keskellä, pääsette jonon ohi.
anteeksi.
Kaikki muu onkin sitten toinen juttu.
Sinä olet liian väsynyt, ehkä miehesikin. Ainakaan juuri nyt ette näytä kovin vahvoilta korjaamaan suhdettanne itse, vaikka se ei välttämättä isoja panostuksia kaipaisikaan