Pienikokoisia suomalaisia?
Keitä tulee mieleen? Tietääkö kukaan mitään mittoja?
Itselle tulee näin nopeasti mieleen vain nämä:
Chisu 156 cm/50 kg
Anna Abreu 155 cm/47 kg
Pamela Tola 157 cm
Ää, tietääkö joku muita? Tuntuu, että kaikki pienet julkkikset olisivat ulkomaalaisia :) Miehiä myös!
Kommentit (80)
Tiedättekö Martina Aitolehden mittoja?
Anna Abreun mitoista sen verran, et onkohan toi 47kg ihan totta? Kaverini painaa nimittäin yli 15kg enemmän, on muutaman cm:n pidempi ja samankokoinen
Samaa mietin... Luulen, että Abreu painaa ennemminkin tyyliin 53 kg tms? Nätti on kyllä, sekä tyttö että vartalo :)
Tiedättekö Martina Aitolehden mittoja?
Anna Abreun mitoista sen verran, et onkohan toi 47kg ihan totta? Kaverini painaa nimittäin yli 15kg enemmän, on muutaman cm:n pidempi ja samankokoinen
Samaa mietin... Luulen, että Abreu painaa ennemminkin tyyliin 53 kg tms? Nätti on kyllä, sekä tyttö että vartalo :)
Että Martina ilmoitti joskus painokseen 54 kg, luulen, että nykyään ainakin 60 kg? Jos häneltä kysytään, niin varmasti vähemmän. :) Ja pituus on varmaan hieman yli 170 cm, googlella varmaan löytyy tarkempaa infoa. :)
Tiedättekö Martina Aitolehden mittoja? Anna Abreun mitoista sen verran, et onkohan toi 47kg ihan totta? Kaverini painaa nimittäin yli 15kg enemmän, on muutaman cm:n pidempi ja samankokoinen
Minä olen 167 cm ja painan 48 kg enkä edes näytä miltään erityisen laihalta. Joten kyllä voin hyvin uskoa että minua reippaasti lyhyempi anna painaa kilon vähemmän.
Eija Ahvon, Lena Meriläisen ja Anitta Niemen. Yllätyin, miten lyhyitä he olivat, alle 160 cm. Ahvo oli varmaan kaikkein pikkuisin.
Tietääkö kukaan? Vaikuttaa ainakin aika pienikokoiselta
ja painoa oli muistaakseni 55 kg :)
ei ihmekään että vaikuttaa aika aidanseipäältä.. Tekisi hyvää kasvattaa vaikka lihaksilla muutama kilo lisää, lähentelee jo sairaanloista tuollainen.
Kaunis kasvoiltaan, mutta ei vartaloltaan, sanoisin minä..
!61cm ja 55 kiloa on kyllä aika tuhti.Moni yli 170cm painaa ton verran ja vähemmän.
on 169cm ja sehän mitattiin ennen kuin hän voitti missikisat.
Se et ihminen on lyhyt ei tarkoita et ois automaattisesti laiha.Moni esimerkki tästäkin ketjusta on normaalipainoisia eikä lähelläkään liian kevyitä.
Mauri "tupee" Pekkarinen ja Jyrki "me tienataan tällä" Katainen ovat lyhyitä.
Eija Ahvon, Lena Meriläisen ja Anitta Niemen. Yllätyin, miten lyhyitä he olivat, alle 160 cm. Ahvo oli varmaan kaikkein pikkuisin.
anitta pienikokoinen?
Ainakin Saija Lentonen 158, Anna-Leena Härkönen 150 ja Irina Björklund 160 ovat näitä pikku enkeleitä suomlaiten naisnäyttelijöiden joukossa
Kiti Kokkonen on todella lyhyt, ehkä jotain 150cm. Tosin vanhempansa ovat(olivat) lyhyitä myös.
Jotenkin vaikea ajatella jotain 160-senttistä erityisen lyhyenä. Olen itse 161 enkä ole ikinä ajatellut että olisin pienikokoinen tai lyhyt. Sellainen keskiverto - katukuvassa kohtaa niin lyhyempiä kuin pidempiä koko ajan. Ja kun olen pitkäraajaista tyyppiä, ei tarvi edes housuja oikein koskaan lyhentää.
Minusta 160-senttinen nainen on normaalipituuden ala-rajoilla.Itse olen 167 ja nykyajan nuoriin verrattuna tumppi.En olisi missiksikään päässyt,siis varmaan enää 70-ja 80luvuillakaan.En tosin haikaillutkaan.Sitten taas mummoni,isän äiti oli syntynyt 1890-luvulla,oli pituiseni,ja pidettiin tosipitkänä naisena.Isäni,synt.1915,oli 177 cm.Sota-aikana ja sen jälkeen pidettiin pitkänä miehenä.
hahhah, noin väärin kirjoitettuna en ole nähnytkään... ja toinen ei tunnista onko malli vai mikä ... hohhoijaa
Vierailija kirjoitti:
Monet kauniit ja fiksut ovat siroja =) Niin se vain menee, luonnon laki.
Ai että ne pienet ja sirot miehet on ihanii.not.
Jussi69 on lyhyt. En tiedä tarkkaa pituutta, mutta reippaasti alle 170 cm eli mieheksi lyhyt.