Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienikokoisia suomalaisia?

Vierailija
14.02.2012 |

Keitä tulee mieleen? Tietääkö kukaan mitään mittoja?

Itselle tulee näin nopeasti mieleen vain nämä:

Chisu 156 cm/50 kg

Anna Abreu 155 cm/47 kg

Pamela Tola 157 cm

Ää, tietääkö joku muita? Tuntuu, että kaikki pienet julkkikset olisivat ulkomaalaisia :) Miehiä myös!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä aloitus, pitäisikö tappaa itsensä lyhyyden takia. Monet saisi tappaa itsensä tässä maailmassa. Vittumainen aloitus. 

Vierailija
62/80 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi69 on lyhyt. En tiedä tarkkaa pituutta, mutta reippaasti alle 170 cm eli mieheksi lyhyt.

No ei ole reippaasti alle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti joutui moderointiin, kun vastasin, ettei Esko E ole mitenkään pieni. En ymmärrä miksi 🤔

Vierailija
64/80 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pieniä ja siroja ihmisiä on hyvin vähän. 

Vierailija
65/80 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 168cm pitkä nainen, kyllä sitä välillä kauppakeskusten käytävillä saa "huvittaa" itseään sillä että olen monia miehiäkin pidempi tai just samanmittainen. Tää siis ei ole millään pilkalla, enemmän alkaa naurattamaan että olen amatsoni, vaikken oikeasti ole. Pienet on huvit aina välillä. En halua tietää miltä tuntuu + 175cm naisista.

Vierailija
66/80 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Wahlström on melko pienikokoinen, Janne Ahonen ei ole kovinkaan paljoa yli 170cm, jos sitäkään.

Vierailija
67/80 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva Wahlström on melko pienikokoinen, Janne Ahonen ei ole kovinkaan paljoa yli 170cm, jos sitäkään.

Janne on yli 180 cm 😀

Vierailija
68/80 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite pitkä, niin ei-niin-pienetkin helposti tuntuu pieniltä. Mutta tässä ketjussa on jo mainittukin monia, joita olen pitänyt pienikokoisina. Eli Uniikki, Kirka, Lenni-Kalle, Kiti Kokkonen, Anna Abreu. Pieniä myös Ellinoora, Alexi Laiho oli, Iina Kuustonen, Kari Ketonen. 

Vierailija
69/80 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne on yli 180 cm 😀

no ei kyllä livenä siltä näyttänyt..ja eikös näiden "lentäjä"miesten kuuluu ollakin pieniä, jotta hypyt kulkee?

Vierailija
70/80 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Cajanus 

Vierailija
71/80 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanu ruokaa. Äiti oli masentunut.

Vierailija
72/80 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvin pieniä aikuisia näkee päivittäin ulkona, sekä miehiä että naisia 60-80-vuotiaissa. Yleensä useita joka päivä. Noin 148-160 cm ja siroja sekä hoikkia/laihoja. 

Kuinka paljon ikä tekee tehtävänsä ihmisen pituuden suhteen? Lihakset ja rasva ainakin vähenee tuossa iässä. Syöminen vähenee, ja osa jatkaa kuitenkin päivittäistä kävelyä ja varmasti myös muuta liikuntaa. Samoja kasvoja näkee päivittäin lenkkeilemässä.

Vierailija
73/80 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan lyhytkasvuisia. Tulee ihan fyysisesti oksetttava olo, kun näen sellaisia. Yök. Kaiken, mitä Kiti Kokkonen mainostaa, jätän kylmästi ostamatta, koska hän on niin kuvottava ulkonäöltään.

Äitis oli kuvottava, kun sinua teki🤭

Vierailija
74/80 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan lyhytkasvuisia. Tulee ihan fyysisesti oksetttava olo, kun näen sellaisia. Yök. Kaiken, mitä Kiti Kokkonen mainostaa, jätän kylmästi ostamatta, koska hän on niin kuvottava ulkonäöltään.

Minä taas inhoan pitkien mallinaisten riukutikkukäsivarsia joita tyrkytetään joka kuvassa. Marimekon näytöksessäkin oli joku gorillan serkku jolla rystyset varmaan polviin saakka. Ihan variksenpelättejä ja tikku-ukkoja kaikki pitkät laihat akat heinähamppuhiuksineen🤮

Vierailija
75/80 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas inhoan pitkien mallinaisten riukutikkukäsivarsia joita tyrkytetään joka kuvassa. Marimekon näytöksessäkin oli joku gorillan serkku jolla rystyset varmaan polviin saakka. Ihan variksenpelättejä ja tikku-ukkoja kaikki pitkät laihat akat heinähamppuhiuksineen🤮

voivoi, on sullakin murheet 🤣

Vierailija
76/80 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleista muistan Masa "Pätkä" Niemen, elävistä Mauri Pekkarisen.

Vierailija
77/80 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvin pieniä aikuisia näkee päivittäin ulkona, sekä miehiä että naisia 60-80-vuotiaissa. Yleensä useita joka päivä. Noin 148-160 cm ja siroja sekä hoikkia/laihoja. 

Kuinka paljon ikä tekee tehtävänsä ihmisen pituuden suhteen? Lihakset ja rasva ainakin vähenee tuossa iässä. Syöminen vähenee, ja osa jatkaa kuitenkin päivittäistä kävelyä ja varmasti myös muuta liikuntaa. Samoja kasvoja näkee päivittäin lenkkeilemässä.

Minulla ei ainakaan ole syöminen vähentynyt, päinvastoin. M65

Vierailija
78/80 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Mäkelä.

Vierailija
79/80 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juha mieto ja jussi lampi

Vierailija