Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun pitäs yrittää tehdä lopputyötä, mutta vaan täällä...

Vierailija
07.06.2008 |

ja miksi lópputyön tekeminen on niin vaikeaa ja epämotivoivaa?!

Siksi kai kun en pidä edes työstäni, ja tää pitää ´liittyä siihen :(.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sua kiinnostais. Mitä opiskelet?

Vierailija
2/5 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis se uusi tradenomien "jatkotutkinto"/ylempi korkeakoulututkinto... plääh.

Ja todella lopputyö (30 op laajuinen) on AINOA joka multa puuttuu, joitakin kuukausia enää aikaa tehdä.

Mikään ei kiinnosta, koska mua v***tta työpaikkani niin kovasti, mutta en nyt voi vaihtaakaan, kun olen raskaana - ja oon ollut kyllä aika masentunut ja väsynyt tästä raskaudesta johtuen, joten ihan YLIvoimaiselta tuntuu tuon lopputyön tekeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tulevaisuudessa Terveydenhoitajan AMk lopputyön teko edessä. Ny vasta eka vuosi takana ja jo se 15 op:n työ on laaja homma.

Saatko mitenkään kerättyä motivaatiota siitä et sen jälkeen valmistut ja voit keskittyä tulevaan vauvaan. Pitääkö sun vaan alottaa jostain kohtaa niin että pääset alkuun ja sit yrittää jatkaa siitä.

Vierailija
4/5 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin kirja vieressä, ja yritän sieltä pari asiaa poimia välillä työn "runkohahmotelmasuunnitelmaani" muistiin.

Tää on vaan niin paha AIKApulakin - 3 lasta ,kokopäivätyö, joutuu matkustelemaan työssä, ja kaikki raskausajan vaivat.

Koko kesäloma menee tohon :-(.

Ja just tuli töissä taas yksi ilmoitus ihan shokkina, joka vaikuttaa mun hommiin kai huonontavasti (ja joitten piti olla osa mun opinnäytetyötä)...

Mutta ois se hirveetä jos en valmistuisi ollenkaan...

ap

Vierailija
5/5 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viimeistelemässä gradua, jonka olen aloittanut jo 1,5 vuotta sitten ja aion valmistua tämän lukukauden aikana. 2 lasta, kokopäivätyö ja maisteriopinnot - organisointia on vaatinut. Jos jotakin olen oppinut, niin sen, että jahkaamiseen menee helposti ihan liikaa aikaa. Ala vaan vääntämään tekstiä, että pääset alkuun ja myöhemmin sitä voi muokata, kun idea selkenee :-)

Itselläni alkaa olla jo vapautunut olo, mitä ihmettä sitä kaikella ajalla tekeekään syksyllä, kun käy VAIN työssä! En aina ymmärrä ihmisiä, jotka ovat totaalisen stressaantuneita vain työssäkäynnistä! Tai sitten työnilo on kadoksissa kokonaan! Itse lähden opiskelemaan, kun työ alkoi puuduttamaan ja työnilo on taas löytynyt. Toki on raskasta ja stressaavaakin (esimiesasema), mutta pääosin nautin työstäni. Minusta se on tosi tärkeää, että jaksaa..