Lämmin kiitos kaikille palstan naisille!
Olen noin kolmekymppinen kaappisovinisti.
Haluaisin lämpimästi kiittää teitä kaikkia foorumin naisia!
Täällä käydessä melkein aina saa repeillä ääneen, sen verran kutkuttavaa on seurata millaisia pikku kullannuppuja naiset ovat kun ne meikit otetaan pois naamalta ja pääsee ihan omana aitona itsenään kertomaan omia mielipiteitään, anonyyminä toki, internetin puolelle. Vastaavaa kokoelmaa julmuutta, yksinkertaisuutta, kateutta ja ylimielisyyttä ei taida monesta paikasta saada kätevinä 10 minuutin annospaloina.
Jos minulla olisi valtaa yhtä paljon kuin voimaa säätäisin lain Suomalaisille miehillä: pakko lukea muutama minuutti vaikka puolivuosittain tätä foorumia. Tämä opettaisi miehiä, varsinkin hieman nuorempia yksilöitä, valtavasti. Olisi tärkeää että miehet hieman yrittäisivät paneutua naisten sielunelämään, mitä siellä nätin hymyn takana oikeasti mietitään ja miten käyttäydytään muita kanssaeläjiä kohtaan.
Hyvää joulua kaikille ja postausten täyttämää vuotta 2012, jatkakaa samaan malliin!
--
Typerä mies
Mun mielestä 'heterogeeninen' sopii hyvin joukon tai seksuaalisuuden kuvaamiseen, siis sellaisen entiteetin, joka on massaa tai jota on paljon. On mielestäni epäonnistunutta kuvata yksittäistä asiaa tuolla termillä. Heterogeenisuus ei ole mielestäni minkään yksikön tai yksilön ominaisuus vaan edellämainittujen.