Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ruoka-astiasto teillä on käytössä?

Vierailija
02.02.2012 |

Olen vaihtamassa ruoka-astiastoa. Vanha 24h astiasto sai lähteä ja tilalle haluaisin jonkun mutta en oikein tiedä minkä.

Kovin kallista astiastoa en haluaisi.. Pidän perus valkoisesta ja syvälautanen saisi olla ihan oikeasti syvälautanen eikä kulho.

Teemasta pidän, mutta siinä syvät lautaset on kulhoja myös....

Vinkkejä otetaan vastaan :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti ja varsinkin siitä syvästä lautasesta, koska se on reilun kokoinen.

Vierailija
2/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja villeroy $ bochin valkoisia peruslautasia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon Teema on meillä. Sinisenä, se oli hittiväri 10 v sitten kun ostin astiaston. Nyt se väri on mua vähän jo ärsyttänyt, olisi pitänyt ostaa valkoiset Teemat, mutta silloin halusin väriä pöytään.

Syviä lautasia on Teemalla kahta erilaista, toinen on tuota mainitsemaasi kulho-mallia ja toinen on iso pastalautasen tyyppinen joka käy myös tarjoilukulhosta. Se on oikein monipuolinen astia joka käy moneen lähtöön.

Teeman miinus on mielestäni paino. Varsinkin isommat lautaset ovat kovin painavia ja kun meidän 2. luokkalainen tyhjentää tiskikonetta, hänellä on vähän vaikea käsitellä painavia lautasia. Ainakaan niitä ei voi ottaa useampaa kerralla käteen.

Vierailija
4/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen nähnyt jossain kirpputoreilla tms. Artican astioita myynnissä ja niissä kovin kulumisen jälkiä. Eli pysyykö valkoisena hyvin ja tuleeko helposti ns naarmuja pohjaan esim. ruokalautasiin?

Toki nämä mitä olen kirppiksellä nähnyt ovat varmaan olleet todella vanhoja ja tekniikka ym on kehittynyt joten myös laatu parantunut.

En halua enään kulhomallisia keittolautasia, niitä meillä ollut viim. 10 vuotta kun tuo 24h on käytössä ollut. En voi sietää...

Vierailija
5/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkiastioina.

Teeman turkoosit syvät lautaset, Teeman murokulhoja, punaisia, valkoisia, mustia, Kermansaven Oliivisarjan sinivihreät matalat lautaset (kolmea kokoa: leipä/ruoka/pizza), vanhoja (jostain 70-80-luvun taitteesta) englantilaisia keittolautasia ja matalia ruokalautasia. Ja jotain sekalaisia leipälautasia löytyy myös.

OIkein kivoja astiasarjoja olen nähnyt ihan marketeissakin. Ei vaan ole tarvetta ostaa uusia,kun en kaipaa sellaista, että kaikki olisivat samaa sarjaa.

Vierailija
6/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilee löytävänsä kirpputorilta saman tyyppisiä lautasia esim jotka sopisivat yhteen jollain tavalla :) Mutta en jaksa enään kierrellä kirppiksiä..

Prismassa on jotain ihan kivan näköisiä astiasarjoja.. Täytyy käydä niitä vielä lähempänä katselemassa :)

Vierailija
7/7 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilasta tilattu sarja (valkoinen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä