Lämmin kiitos kaikille palstan naisille!
Olen noin kolmekymppinen kaappisovinisti.
Haluaisin lämpimästi kiittää teitä kaikkia foorumin naisia!
Täällä käydessä melkein aina saa repeillä ääneen, sen verran kutkuttavaa on seurata millaisia pikku kullannuppuja naiset ovat kun ne meikit otetaan pois naamalta ja pääsee ihan omana aitona itsenään kertomaan omia mielipiteitään, anonyyminä toki, internetin puolelle. Vastaavaa kokoelmaa julmuutta, yksinkertaisuutta, kateutta ja ylimielisyyttä ei taida monesta paikasta saada kätevinä 10 minuutin annospaloina.
Jos minulla olisi valtaa yhtä paljon kuin voimaa säätäisin lain Suomalaisille miehillä: pakko lukea muutama minuutti vaikka puolivuosittain tätä foorumia. Tämä opettaisi miehiä, varsinkin hieman nuorempia yksilöitä, valtavasti. Olisi tärkeää että miehet hieman yrittäisivät paneutua naisten sielunelämään, mitä siellä nätin hymyn takana oikeasti mietitään ja miten käyttäydytään muita kanssaeläjiä kohtaan.
Hyvää joulua kaikille ja postausten täyttämää vuotta 2012, jatkakaa samaan malliin!
--
Typerä mies
Kommentit (41)
seurustelemaan ensi kertaa vasta kypsällä iällä? Eli ovat arkoja teinejä, jotka eivät uskalla lähestyä tyttöjä; sitten keksivät tutustua heihin tätä palstaa lukien, ja .... säikähtävät:-)
By the way se on LASKIämpäri, ei läski.
tiedätkös, miesten suosimat harrastepalstat tai keskustelupalstat eivät ole pätkääkään parempia.
Keskusteltavat aiheet ovat toki erilaisia (mutteivät sen "parempia"), mutta se tapa... jatkuvaa toisten mielipiteiden vähättelyä, oman mielipiteen korostamista ja jyrkkää mustavalkoista ajattelua. Keikarointia pikkunippelitiedoilla.
Ihan samaa siis kuin täällä.
tiedätkös, miesten suosimat harrastepalstat tai keskustelupalstat eivät ole pätkääkään parempia.
Keskusteltavat aiheet ovat toki erilaisia (mutteivät sen "parempia"), mutta se tapa... jatkuvaa toisten mielipiteiden vähättelyä, oman mielipiteen korostamista ja jyrkkää mustavalkoista ajattelua. Keikarointia pikkunippelitiedoilla.
Ihan samaa siis kuin täällä.
Nikilliset palstat ovat yleensä vähän siistimpiä, anonyymeillä riehutaan enemmän. AV:n villiyttä lisää vielä huono moderointi.
Mä tulin tänne enimmäkseen miesten kansoittamalta moottoripyöräpalstalta, ja kyllä siellä oltiin vähintään yhtä pikkusieluisia kuin täällä.
Mun mielestä tällaiset aloitukset kertovat ennen kaikkea aloittajan mielenmaailmasta: ei osata oikein sijoittaa luettua kontekstiin, eikä oikein ymmärretä, että tokihan omat mielipiteet, teot ja elämänkatsomus tuntuvat kaikkein fiksuimmalta, koska itse tuntee oman elämänsä, tilanteensa ja vaikuttimensa. Joten sinänsä tämä avaus on aivan täysin AV-hengen mukainen :)
Täällä on ihan takuulla se tyhmin sakki mitä Suomesta löytyy, siis naisista. Suurin osa tyttömiä kommunisteja, vihernatseja ja yhteinen tekijä on se, että kaikki mulle heti, mutta mitään en itse viitsi tehdä ja jos joku menee päin helvettiä niin se on aina miehessä vika. Itsellä perse roikkuu maassa ja aivojen käyttöaste on 1, mutta kyllä minä olen paras ja viisain ja äänestinkin vihreitä ja vasemmistoliittoa :) Jos minulla olisi poika niin sanoisin, että älä koskaan lue tätä palstaa, saat ihan väärän kuvan naisista, ei näin tyhmiä ole kuin 1 /100 000.
Pitäisköhän sun etsiä joku toinen palsta, kun täällä on niin kauheaa?
Palstaidioottiko se siellä, no moi vaan. Oletko koittanut jo hakea töitä kuten ehdotin?
Palstaidioottiko se siellä, no moi vaan. Oletko koittanut jo hakea töitä kuten ehdotin?
että vain yksi ihminen on huomannut sun pakkomielteisen kirjoittelun?
Kiitos, en tarvitse työpaikkaa, olen yrittäjä. Sen sijaan sun kannattaisi varmaan selailla tuota mollia, en oikein usko, että sulla töitä on. Vai oletko sairaseläkkeellä?
Kiitos, en tarvitse työpaikkaa, olen yrittäjä. Sen sijaan sun kannattaisi varmaan selailla tuota mollia, en oikein usko, että sulla töitä on. Vai oletko sairaseläkkeellä?
Sä pyörit täällä 24/7. Jos sä jotain yrität niin yrität myydä itseäsi huonolla menestyksellä tai sen sun Ahmedin pizzoja. Älä juksuttele kun availet noita persu- ja soiniviestejä kymmeniä joka päivä ja vastailet niihin itse. Hommaa nyt ihan oikeasti työ ja ota itseäsi niskasta kiinni.
Sä pyörit täällä 24/7. Jos sä jotain yrität niin yrität myydä itseäsi huonolla menestyksellä tai sen sun Ahmedin pizzoja. Älä juksuttele kun availet noita persu- ja soiniviestejä kymmeniä joka päivä ja vastailet niihin itse. Hommaa nyt ihan oikeasti työ ja ota itseäsi niskasta kiinni.
Hanki oikeasti itsellesi apua.
Toivottaa kaikille miehille hyvää joulua ja uutta vuotta.
Tulkaa lukemaan blogia ja KOMMENTOIMAAN! Tarvitsen kipeästi miesnäkökulmaa yksinkertaisiin ja typeriin kirjoituksiini ja ajatuksiini.
Löytyykö joku viisas mies, josta olisi jopa "moraalinvartijaksi" tähän rappiolle menneeseen naisten maailmaan ja nostaisi naiset positiivisella arvostuksella pilviin ja oikoisi myös omituisia seksimieltymyksiä ja kertoisi mitä miehet todella haluavat ja mistä tykkäävät - siis ne "kunnon miehet" eikä se mikä lie, omituinen "roskaväki"! KUNNON BESSERWISSERIT OLISIVAT NYT HAKUSESSA!
T. abortti.blogspot.com
nauruun näihin äkkipikaisiin ja intoa täynnä oleviin kommentteihin. Joku täällä on tosi hauska vaikkei tiedä sitä!
oletko huomannut miten monelta kantilta pystymme tarkastelemaan asioita?:))))
Suurin osa tämän palstan naisista käyttäytyy ihan normaalisti toisiaan kohtaan, noita hulluja on korkeintaan muutamia.
Kirjotatko itsestäsi?! Ei tarvitse olla mielenvikainen täällä hengatakseen. Totuus on että naiset on vauvasta saakka kettuja toisillee ja myöhemmin naarasleijonia kun saavat lapsia, sillon saa muut naaraat ja urokset painua seuraavalle savannille!
Kiitos paljon AP. -Päivän paras viesti:)
Voi mikä nettineitsyt oletkaan. Tai ainakin kovin viaton. Mä oon keskustellut purkeissa nimimerkkien takana jo 90-luvun alusta asti ja silloin naiset oli todella vähemmistö. Juttujen taso oli alhaisempi kuin täällä.
Olen AP:n kanssa samaa mieltä. AV on mainio koulu suomalaisen naisen sieluun, ja melkoinen laskiämpärihän se sielu näyttää enimmäkseen oleva.
t. av-mies jo vuodesta 2006
naisille on ihan yhtä opettavaista lukea netistä jotain pilluhaukkojen keskinäistä kehuskeluketjua heidän naissaavutuksistaan tai -taktiikoistaan. Eli jos tämän palstan luettava on joko kyynistävää tai sitten ylemmyydentuntoa ruokkivaa, todennäköisesti vastaavaa materiaalia pöljistä ja kukoista miehistä on tarjolla naisille yllin kyllin. Tämän palstan idea vaan on se, että naiset saavat mellastaa.:)
En itse ymmärrä, miten voi nähdä tämän palstan porukan jotenkin yhtenäisenä kategoriana 'naiset', täällä on kovin erilaisia naisia, eri ikäisiä, eri koulutustasoista, varallisuuskaan ei ole jakautunut tasaisesti, kuten ei mielenterveyskään. Eikä kaikilla ole lapsiakaan. Siten itse ajattelen, ettei ole riittävästi elämänkokemusta tai palstalukutaitoa, jos täytyy pitää yllä omaa ylemmyydentunnettaan kategorisoimalla kaikki palstalle kirjoittavat samaksi massaksi.
Ja vinkki: kaikkia ketjuja ei tarvitse eikä kannata avata:):D
NAINEN on aika heterogeeninen määritelmä. On myös paljon naisia, jotka vain huvikseen lukevat tätä palstaa.
t. Typerä Nainen
Hän ammensi kaiken tietämyksensä naisista tältä palstalta. Sanomattakin selvää, että kyseessä on it-nörtti.
Käväisin silloin itsekin ja tuli kyllä semmoinen wtf-olo ettei ikinä. Mutta jotenkin tähän turtuu, eipä ole toista yhtä viihdyttävää palstaa löytynyt :D