Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kaavinnasta!!?

Vierailija
15.12.2011 |

Samana päivänä pääsee kotiin, niin käsitin. Mutta minkälainen on olo kaavinnan jälkeen? Väsynyt? Koskeeko mahaan ja vuotaako verta paljon? Kyseessä keskenmeno.

Mies on kotona sen päivän ja hoitaa pientä lastamme, mutta entä seuraava päivä? Onko silloin jo itse ihan kykenevä hoitamaan?

Kiitos vastauksista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin kaavinta päivystyksessä. Kohtuun olin jäänyt nyrkin kokoinen pala istukkaa ja sitä poistaessa alkoi verenvuoto jota ei saatu tyrehtymään. Siitä pyötymisen kautt pikana kaavintaan ja se oli se helpoin osuus. Menetin verta 2000ml yhteensä. Heräsin vaan heräämöstä ja siinä se. Yöksi jouduin jäämään tarkkailuun kun joutuivat lisäämään punasoluja ja muita nesteitä. Aamulla oli heikko olo mutta se tod näk johtui verenhukasta. Kipuja ei sen jälkeen ollut ollenkaan ja pikku vuotokin loppui viikossa.

Vierailija
2/5 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla siis meni kaksoset kesken. Aamulla kaavintaan ja itkin iha hulluna. Hoitaja lohdutti minkä ehti. Sain humauksen, siis lievempi kuin nukutus, mutta taju kankaalle. Heräsin ihan väsyneenä ja kun alkoi tulla järki mukaan, niin en enää itkenyt, olin vaan turta. Kaavinta tässä kohta se helpoin osuus, henkisesti yhtä helvettiä. Viikko kaavinnan jälkeen mies jätti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin kaavinta kun lääkkeellinen raskaudenkeskeytys ei onnistunut täydellisesti.Voin sanoa että kaavinta oli kyllä todella helppo kokemus(fyysisesti)verrattuna lääkkelliseen keskeytykseen.Ei tullut tipan tippaa verta jälkeenpäin,ei sattunut mihinkään.Tietenkin nukutuksen jälkeen hetken aikaa vään pökkkelö olo,mut muuten ei mitään hätää.Eli oman kokemuksen perusteella voin sanoa,että ei kannata jännittää ja ihan varmasti pystyt hoitamaan.Mutta onkohan jollain muilla sitten taas huonoja kokemuksia??

Vierailija
4/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaavinta tehtiin kevyessä nukutuksessa, samana päivänä kotiin. Vuotoa oli menkkojen verran, ei mitään järkkyä mutta yösiteitä pidin pari pv, sit tavallisia.

Olo oli kurja vaan henkisesti, fysiikan puolesta ei mitään estettä lapsen hoidolle, työn teolle ym.

Tulin pien taas uudelleen raskaaksi ja kaikki meni hyvin mutta olin aika surullinen jonkun aikaa tuosta. Siihen on oikeus vaikka moni asiaa vähättelikin.

Vierailija
5/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla kipuja ollut, mutta vähän höntti olo oli toki nukutuksen jäljiltä. Esikoista pystyin heti hoitamaan, kun kotiin pääsin, siis samana päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi