Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko julmaa laittaa lapsi vanhempien mieleiseen yläkouluun?

Vierailija
15.12.2011 |

Vai saako teillä lapsi valita vapaasti koulunsa? Olen huolissani kaveriporukan vaikutuksesta siinä koulussa mihin lapsi olisi menossa. Nyt olisi menossa Puistolan kouluun, kun sinne menee se ryyppäävä porukka jossa lapseni tykkää liikkua. Itse olen sitä mieltä että Viikin norssi olisi hyvä. Muutetaan sinne päin kuitenkin lähiaikoina.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkouluun menevä lapsi on lapsi vielä ja tuollaiset päätökset ovat sitä vanhemmuutta. Itse laittaisin tuossa tilanteessa aivan varmasti sinne parempaan kouluun.

T: esikoisestaan vasta plussatestin tehnyt.

Vierailija
2/3 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähin koulu on ihan ok. Mieheni opettaa toisessa koulussa, kauempana, joka mieheni mielestä on parempi. Mutta lapsi ei halua sinne, koska isä on siellä opettajana. Ymmärrän se hyvin ja mieskin sen hyväksyy. Lisäksi mielestäni olisi ikävää tossa iässä erota kavereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhä, miten äitini pakotti minut kuudennella luokalla allekirjoittamaan hakemuksen luokalle, jossa oli erityinen painotus opetuksessa.

Päästyäni luokalle ja oltuani siellä pari viikkoa tajusin, että paikka sopi minulle erinomaisesti. Olen kiitellyt äitiäni vuolaasti myöhemmin. Varmaankin paras yksittäinen päätös koulutukseni kannalta, jonka koskaan tekivät. Epäilen, että normaalilla luokalla olisin tullut kiusatuksi hikarina.