YLE:n vaalikone (käykääs tekemässä) ja kertokaa tulos
Mulla ykkösenä 77% Paavo Arhinmäki ja perällä Sauli Niinistö 37% (Sari Essayah 38%)
Kommentit (43)
Tein koneen ja Paavo tuli. Ykköseksi ja kakkoseksi. Eli Raskaansarjan edustaja Lipponen oli ykkösenä ja nuorin Arhinmäkin kakkosena.
Mulle tuli Arhinmäki ykköseksi, Lipponen kakkoseksi. Ei kyllä yllättävää. Mut vaalikoneet on tällaisissa vähän mitä on noin muuten.
Mulle tuli ehokkaaks Soini, muttaku aloin tarkistaa vastauksia, niin olin vastannu esim Niinistön kans just samallalailla... Silti Niinistö oli sopivuueltaan viimesenä...
JOTAIN MÄTÄÄ?
2. soini
3. väyrynen. niinistö vikana (eikä yllätä)
väyrynen saa ääneni.
Haavisto 76%
Biaudet 60%
Arhinmäki 59% (Niinistö 58%)
Tukee mun ajatusta sittenkin äänestää Haavistoa Niinistön sijaan.
RKP Eva Biaudet vikana. (Niinistö kolmanneksi viimeisenä ja sitä olin ajatellut äänestää, saa nähdä muuttuuko mieli)
Lipponen ykkönen, Haavisto kakkonen. MTV3:ssa meni Arhinmäki ekaksi ja Lipponen tokaksi. Eroja on?
olin arvellutkin. 67% molemmilta. Perää pitivät Essayah ja Niinistö.
- vasemmisto-vihreä globalisti -
Paavo Arhinmäki 78% Pekka Haavisto 71% Eva Biaudet 69% Seuraavana sitten persekuningas Timo Soini 58%, oikeistopaskat jäivät jonnekin kauas.
Sulla on oikeistopaska heti kolmantena.
Niinistö
Soini
Väyrynen
Essayah
Viimeisenä MungoLipposka, Arsenämki ja Alapesu
olin arvellutkin. 67% molemmilta. Perää pitivät Essayah ja Niinistö.
- vasemmisto-vihreä globalisti -
Mikä helvetin vasemmisto, etkö sinä idiootti tiedä edes missä päässä puolueet kartalla sijaitsee (RKP). Onko täällä näin tyhmää porukkaa, ei voi kun nauraa BUHAHAHAHAHAHAAA
Mistähän sinä senkin tiedät, ketä sukulaisesi ovat äänestäneet aikojen saatossa?