Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE:n vaalikone (käykääs tekemässä) ja kertokaa tulos

Vierailija
14.12.2011 |

Mulla ykkösenä 77% Paavo Arhinmäki ja perällä Sauli Niinistö 37% (Sari Essayah 38%)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin arvellutkin. 67% molemmilta. Perää pitivät Essayah ja Niinistö. - vasemmisto-vihreä globalisti -

Mikä helvetin vasemmisto, etkö sinä idiootti tiedä edes missä päässä puolueet kartalla sijaitsee (RKP). Onko täällä näin tyhmää porukkaa, ei voi kun nauraa BUHAHAHAHAHAHAAA

Sanoin, että MINÄ olen puoluekannaltani vasemmistovihreä, ja minulle on kv-solidaarisuus tärkeää.

Ihan oikeasti, kuka tässä nyt tyhmä onkaan...

Sulle tiedoksi: tiedän oikein hyvin, missä ruotsalainen kansanpuolue sijaitsee puoluekartalla. Se on kumminkin siitä metka puolue, että sinne mahtuu myös vasemmistolaisia ruotsinkielisiä. Lisäksi presidentinvaalit ovat ennen kaikkea henkilövaalit, ja minusta Biaudet on sillä tavalla globaalisti ajatteleva ja kv-solidaarituutta tukeva ehdokas, että HUOLIMATTA RKP:n oikeistolaisesta painotuksesta voisin häntä äänestää.

Ziisus mitä pahipäitä täälläkin seikkailee muiden mielipiteitä pilkkaamassa...

Vierailija
42/43 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni näin sekä YLE:n että MTV:n vaalikoneissa. Ja olin joka tapauksessa päättänyt äänestää Niinistöä jo iät ja ajat sitten, joten kummasti ne vaalikoneet tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto tokalla sijalla. Haavistoa äänestän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi