Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä EN ottaisi duunarimiestä, koska

Vierailija
14.12.2011 |

- hän ei suostuisi ostamaan Artekista huonekaluja (Sotkasta saa halvemmalla, miksi maksaa tavallisesta koivuvanerista?)

- häntä ei voisi viedä Stockmannille (törmäilisi lasisiin hyllyihin, pyyhkisi nenää hihaan)

- hän ei tuntisi osakunnan juhlissa laulettuja lauluja emmekä voisi laulaa niitä omissa rapujuhlissammekaan

- hän ei tuntisi historiaa eikä maantietoa

- hän ei puhuisi kieliä

- hän ei haluaisi matkustaa (eikä hänellä olisi siihen varaa)

- joutuisin elättämään häntä, kuluja ei voitaisi jakaa edes osapuilleen puoliksi

- hänellä olisi erilaiset työajat kuin minulla

- lastemme elintaso kärsisi.

Siinä oli jokunen syy. Duunarit naikoon duunareita, meikäläiset meikäläisiä. Eipä tule turhia riitoja ja elämä on kaikilla mukavampaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on kätevä käsistään ja tekee kotihommia kun on säännöllinen työaika =)

Duunarin vaimo

Vierailija
2/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulaa osakuntalauluja. Rapujuhlissa osaa parhaiten laulut, koska on suomenruotsalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

DUUNARIN.

Mieheni on kalustepuuseppä ja siksi myös DUUNARI, hän ei kuitenkaan ole lukutaidoton idiootti ja kouluttamaton.

Vierailija
4/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pitäis näköjään saada aikaiseks joku ilpalaulanta taas :) Ei onnaa, sanaon samat kuin tuo edellinen, paitsi että rapujuhlissa laulut ei onnistu :) (Niinkuin ei mitkään muutkaan laulut!)

Vierailija
5/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

DUUNARIN.

Mieheni on kalustepuuseppä ja siksi myös DUUNARI, hän ei kuitenkaan ole lukutaidoton idiootti ja kouluttamaton.

Kaikki duunarit ovat!

Vierailija
6/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin väliä silläkin on kenet joku av-mamma ottaisi tai jättäisi

Vierailija
7/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon duunarimies ei kauaa katsele osakuntalaulajaa.

Vierailija
8/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne akateemiset, jotka osaavat nuo kaikki liehittelevät sinua vaimokseen minkä ehtivät. Toisaalta kun sinulla ei ole ulkonäkökriteerejä, niin tekee miehen saamisen helpommaksi kun ihan minkä näköinen tahansa kelpaa:o

Vierailija
9/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat koulutetumpia, mutta jäävät ilman miestä.

Sellaista se on. Olla akateeminen nainen.

Vierailija
10/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hän ei suostuisi ostamaan Artekista huonekaluja (Sotkasta saa halvemmalla, miksi maksaa tavallisesta koivuvanerista?)

Artek on ylihintasta kakkelbergiä.

- häntä ei voisi viedä Stockmannille (törmäilisi lasisiin hyllyihin, pyyhkisi nenää hihaan)

Miksi siellä on ylipäätään lasihyllyjä? Pyyhin nenäni mihin haluan!

- hän ei tuntisi osakunnan juhlissa laulettuja lauluja emmekä voisi laulaa niitä omissa rapujuhlissammekaan

Kännissä laulan mitä vaan!

Pärjään muutenkin!

- hän ei puhuisi kieliä

KUN TARPEEKSI HUUTAA NIIN VARMASTI YMMÄRRETÄÄN!

Ruotsinlaivalle lähden, tuotko nuuskaa?

- joutuisin elättämään häntä, kuluja ei voitaisi jakaa edes osapuilleen puoliksi

Sinulla suuremmat tulot, joten SINÄ maksat!

Rokulipäiviäkin on, ja silloin voitaisiin ryypätä.

Ei tehdä lapsia, pannaan vaan

Vierailija
11/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups, tai miksi minä?

Vierailija
12/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne akateemiset, jotka osaavat nuo kaikki liehittelevät sinua vaimokseen minkä ehtivät. Toisaalta kun sinulla ei ole ulkonäkökriteerejä, niin tekee miehen saamisen helpommaksi kun ihan minkä näköinen tahansa kelpaa:o

kunhan ei ole sivistymätön! Kauneus on sisäistä. Opiskeluaikana olin suhteessa professorini kanssa. Hän oli vanhempi ja kenties jollain tavalla "ruma", mutta hänen älykkyytensä kiihotti minua. Duunari ei pystyisi samaan!

Vierailija
13/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... et voi mitenkään tietää, millaisia kaikki duunarimiehet ovat. Kuitenkin on sanottava, että duunarimies todennäköisesti on motorisesti taitavampi ja liikunnallisempi kuin akateeminen, joten duunari ei törmäile lasisiin hyllyihin. Monet ei-akateem isetkin ovat kiinnostuneita maantiedosta ja historiasta, kaikki akateemiset eivät ole. Kieliä puhuvat usein esimerkiksi erilaisilla ulkomaankomennuksilla työskentelevät miehet ihan hyvin. Tunnen esimerkiksi diplomi-insinöörin, joka ei osannut opintojensa päättyessä käytännössä ollenkaan ruotsia ja sa suorittaa ruotsin laivaristeilyllä kunnon teekkarihengessä. Moni duunari perinteisillä miesaloilla tienaa paremmin kuin moni akateeminen perinteisillä naisaloilla.

Vierailija
14/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artek on ylihintasta kakkelbergiä.

Miksi siellä on ylipäätään lasihyllyjä? Pyyhin nenäni mihin haluan!

Kännissä laulan mitä vaan!

Pärjään muutenkin!

- hän ei puhuisi kieliä

KUN TARPEEKSI HUUTAA NIIN VARMASTI YMMÄRRETÄÄN!

Ruotsinlaivalle lähden, tuotko nuuskaa?

Sinulla suuremmat tulot, joten SINÄ maksat!

Rokulipäiviäkin on, ja silloin voitaisiin ryypätä.

Ei tehdä lapsia, pannaan vaan

Kiitos päivän parhaista nauruista!

Jengi ottaa täällä nämä keskustelunavaukset vähän turhan vakavasti. Heti on joku hirveä puolustelu ja todistelu päällä. Minun duunari sitä, kyllä jotkut duunarit tätä.. :) Hei lisää näitä kakkelbergejä, uunot!!

- AP

Vierailija
15/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ei ole sivistymätön! Kauneus on sisäistä. Opiskeluaikana olin suhteessa professorini kanssa. Hän oli vanhempi ja kenties jollain tavalla "ruma", mutta hänen älykkyytensä kiihotti minua. Duunari ei pystyisi samaan!

Onneksi meitä on moneen junaan, niin riittää kaikenlaisille miehille ottajia:)

Vierailija
16/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi laulaa osakuntalauluja. Enpä kyllä laula itsekään, ei ole mikään osakuntameininki ikinä kiinnostanut. Duunarimieheni myös saa niin hyvää palkkaa, että itse humanistisen alan maisterina en varmaan ikinä tule tienaamaan yhtä paljon.

No, provohan tämä ilmiselvästi oli, ainakin toivon, ettei kukaan oikeasti ole noin kapeakatseinen :D

Vierailija
17/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naista ei kiinnosta kuin viimeisin muoti, rakennekynnet ja muu diivailu, ei sekään ole hyvä. Osa akateemisistakin on rupuammateissa huonolla palkalla, eivätkä he kaikki ole kauniitakaan.

Vierailija
18/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eiku sama jatkuu vaan :D

Vierailija
19/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein voi olla niin, että arvomaailmat ja tapa, jolla ihan arkea eletään, poikkeavat liian rajusti.

Minulla akateemisesti korkeastikouluttautuneella naisella ON duunarimies, mutta meillä on samanlaiset arvot, ihanat lapset ja mukava yhteinen elämä. Synkkaa kemioiden puolesta, meillä on helppo ja mukava olla yhdessä. Hänestä löytyy keskustelukumppania myös älyllisemmissä ja "henkisen" puolen/ tunnepuolen asioissa.

Vierailija
20/35 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten valitat vastauksista. Luuletko todella vastaajien olevan aivan tosissaan?