Anteeksi
että olen erityislapsi,anteeksi että olen syntynyt tänne pilaamaan toisten normaalien lasten elämän,anteeksi etten kykene aina hallitsemaan itseäni ja omaa käytöstäni.Älkää tekään,minua,hauku,lyö,pure ja töni niin että saan aivotärähdyksen.Olen erityisen tärkeä ja rakas äidille ja sisaruksille.Olen vain pieni poika jonka elämä on hieman erilaista kuin normaalin lapsen
Kommentit (4)
jos lapsesi on tullut huonosti kohdelluksi. Ikävä kyllä se ei ole erityistä eikä johdu siitä, että lapsesi on erityinen. Jokainen lapsi vuorollaan tulee tovereiden puolelta huonosti kohdelluksi ainakin muutaman kerran elämänsä aikana. Ikävää, mutta sitä ei voi välttää. Siksi tarvitaan meitä aikuisia olemaan tukena ja apuna niissä tilanteissa, auttamaan omaa lastamme selviämään tilanteesta ilman vihaa ja kostonhalua.
Jep, mulla on myös yksi erityinen lapsi ja 3 "normaalia" lasta (sellaista ei todellisuudessa olekaan kuin normaali!).
tarkoittaako se kehitysvammaista?
adhd / asperger ym. erityisyydet
Sori vaan että vaikka tenavasi erityislapsi onkin niin hänellä ei ole oikeutta silti kohdella kaltoin muita lapsia vain vedotetn siihen että on erityislapsi...