Miten elää niin että kuolee "saappaat jalassa"?
Itseä ei kiinnosta virua vuosikausia laitoksissa. Onko lääkkeiden ja lääkäreiden välttely se juttu, jolla tämän välttää?
Kommentit (19)
Rasvaista ruokaa (liikaa), juopottelua, tupakointia. Näillä menetelmillä pumppu tilttaa ihan kerralla.
Valitse ammatti ja työ, joka on sinulle kutsumus ja intohimo jolloin, etä halua jäädä eläkkeelle. Nauti elämästä ja elä elämää, jossa on virikkeitä ja vaihtelua. Vaali läheisiä suhteita. Silloin saatat kuulua heidän joukkoonsa, jotka pysyvät hyvävointisina loppuun saakka ja kuolevat ns. saappaat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaista ruokaa (liikaa), juopottelua, tupakointia. Näillä menetelmillä pumppu tilttaa ihan kerralla.
Näin juuri. Isäni oli todella keskivartalolihava, ei kyllä tupakoinut eikä juopotellut, mutta selvästi ei ollut terve. Siihen aikaan lääkärikin vain naureskeli kolesterolille. Kuoli 56-vuotiaana saappaat jalassa matkalla töihin. Siinäpä tavoitetta, ei todellakaan.
Stressaava työ, ei lomia tai jos on lomilla niin armottomassa jurrissa. Siitä se lähtee. 55-65 ja sydäri töissä tai karapulalenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Nääh, tuossa voi käydä päinvastoin, tulee aivoinfarkti sydäninfarktin sijaan, ja makaat halvautuneena ties kuinka kauan. Sen verran hoidetaan, lääkitään, ettei kuole, vaikka on enää vain hengissä.
Kuolla tietskarilla palstan blokkisivu auki.
Selkärankainen, joka uskaltaa lausua epämiellyttäviäkin mielipiteitä.Esim.Politiikassa. Minä!
Vierailija kirjoitti:
spede lähti suappaat jalassa.
Eikös sillä ollu jotku lenkkarit, ei golfia pelata saappaat jalassa.
Minulla on sydänvika ja jatkuva stressi. Ehkä minut löydetään joku ilta kuolleena läppärin äärestä.
Meillä sukuvika. Tätini mies kuoli 42vuotiaana metsään, setäni 81v kotinurkilla, isäni 85v samoin.
Näillä yhteistä että oli Nokian saappaat jalassa. Ne on todella vaarallisia, itse käytänkin siksi Sievin saappaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
spede lähti suappaat jalassa.
Eikös sillä ollu jotku lenkkarit, ei golfia pelata saappaat jalassa.
ehe ehe.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sydänvika ja jatkuva stressi. Ehkä minut löydetään joku ilta kuolleena läppärin äärestä.
Mutta entä ne saappaat...?
Vierailija kirjoitti:
tai pöntöltä.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa toki käydä niinkin, mutta todennäköisempää on halvaantuminen ja sitä kautta enemmän ja vähemmän vuodepotilaana olo 10-30 vuoden ajan.
Eikai siinä muuta kuin että kuolinvuoteellaan pihisee.
"Pistäkee mulle kamelpuutsit jalkaa... kamelpuutsit... miehille jotka kulkevat omia polkujaan".
tarkoittaa sitä, että tekee mitä haluaa viimeiseen asti, kuolee sitä tehdessään, eli saappaat jalassa, kuten itselläni, mikäli saan kuolla sitten joskus joko marjametsällä tai puutarhassani.
On tehtävä joku ratkaisu, ennen kuin sinut pakotetaan hoitokotiin. Siellä itsekkäät sukulaiset eivät anna sinun kuolla, vaikka eivät edes käy katsomassa juuri koskaan.