Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä lasten joululahjoista, kiitos!

Vierailija
13.12.2011 |

Poika 9v:

-lumilautailusetti käytettynä ostettu

-kaksi kirjaa

-kaksi pleikkapeliä

-langaton pleikkaohjain

-dvd

Tyttö 4v:

-pet shop-lentokone

-baby born-polkupyörä

-dvd

-nukenvaatesetti

-prinsessa-rahapussi

-hello kitty-herätyskello

Tyttö 1v:

-Fisher Price Little People eläintarha

-Brio-leikkihella

-Leikkiastioita

Olen yh, ostanut lahjat itse, sukulaisilta ei yleensä lahjoja tule. Mummolta ja ukilta tuli vähän säästötilille rahaa, kummit antavat normaalisti yhden paketin per lapsi.

Onko lahjamäärä ja -laatu mielestäsi ok?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he varmaan saavat jotain muitakin lahjoja? Itse ostin lapselleni pulkan, muovailuvahaa ja yhden dvd:n. Hän on 2 v. ja saa ainakin junaradan isovanhemmiltaan. En ole yksinhuoltaja, enkä edes erityisen köyhä, mutta lapsi ei älyä mitään edes vielä haluta, joten miksi törsätä?

lukihan se tuossa viestissä

Vierailija
22/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he varmaan saavat jotain muitakin lahjoja? Itse ostin lapselleni pulkan, muovailuvahaa ja yhden dvd:n. Hän on 2 v. ja saa ainakin junaradan isovanhemmiltaan. En ole yksinhuoltaja, enkä edes erityisen köyhä, mutta lapsi ei älyä mitään edes vielä haluta, joten miksi törsätä?

lahjoja saa jo pelkästään vanhemmiltaan, varmaan saavat muitakin lahjoja MUILTA?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoja saa jo pelkästään vanhemmiltaan, varmaan saavat muitakin lahjoja MUILTA?

ettei muilta nimenomaan tule muuta kuin kummien yhdet paketit..

"sukulaisilta ei yleensä lahjoja tule. Mummolta ja ukilta tuli vähän säästötilille rahaa, kummit antavat normaalisti yhden paketin per lapsi."

Vierailija
24/24 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan varmaan 6x tuon verran lahjoja. Lapsia kolme. Määrällisesti saavat ehkä 20-30 pakettia/naama ja hintaa niille tulee ehkä 500-800€ per naama.

Kukin tyylillään, jookos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä