Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä lasten joululahjoista, kiitos!

Vierailija
13.12.2011 |

Poika 9v:

-lumilautailusetti käytettynä ostettu

-kaksi kirjaa

-kaksi pleikkapeliä

-langaton pleikkaohjain

-dvd

Tyttö 4v:

-pet shop-lentokone

-baby born-polkupyörä

-dvd

-nukenvaatesetti

-prinsessa-rahapussi

-hello kitty-herätyskello

Tyttö 1v:

-Fisher Price Little People eläintarha

-Brio-leikkihella

-Leikkiastioita

Olen yh, ostanut lahjat itse, sukulaisilta ei yleensä lahjoja tule. Mummolta ja ukilta tuli vähän säästötilille rahaa, kummit antavat normaalisti yhden paketin per lapsi.

Onko lahjamäärä ja -laatu mielestäsi ok?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä noinkaan paljon tarvitsisi, esim. kahta pleikkapeliä, mutta jos sulla on varaa, niin mikäs siinä. Kiva, ettei ole ihan krääsää. (Paitsi vauvanuken polkupyörä, mikä on mun mielestä aina ollut ihan omituinen idea...)

Vierailija
2/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vielä varmistaisin, että kaksi isompaa saa yhtä monta pakettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanuken polkupyörää tyttö on toivonut jo tosi tosi kauan! Ja nukkeleikit ovatkin oikeastaan kaikkein mieluisimpia. Sain pyörän onneksi aika edullisesti tarjouksesta.

Pleikkapeleistä toisen ostin käytettynä, toisen uutena.

Vierailija
4/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vielä varmistaisin, että kaksi isompaa saa yhtä monta pakettia.

No tätä minä en ajatellutkaan, koska isompi tietää, että on toivonut lumilautasettiä ja se on paljon kalliimpi kuin pikkusiskon toiveet.

Vierailija
5/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he varmaan saavat jotain muitakin lahjoja? Itse ostin lapselleni pulkan, muovailuvahaa ja yhden dvd:n. Hän on 2 v. ja saa ainakin junaradan isovanhemmiltaan. En ole yksinhuoltaja, enkä edes erityisen köyhä, mutta lapsi ei älyä mitään edes vielä haluta, joten miksi törsätä?

Vierailija
6/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää että vanhimmalle ei tule yhtään lelua. Vaihtaisin ainakin toisen pleikkapelin leluun.

Vierailija
7/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää että vanhimmalle ei tule yhtään lelua. Vaihtaisin ainakin toisen pleikkapelin leluun.

Ei meidän 9-vuotiaalla ole enää mitään lelutoiveita. Millaisilla leluilla teidän 9-vuotiaat leikkii? Meidän poika on paljon ulkona pulkkamäessä jne. mutta ei kyllä sinänsä enää leluilla leiki, legot eivät ole kiinnostaneet oikeastaan koskaan.

Vierailija
8/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoi star wars miekkaa, rakentaa legoja. Kauko-ohjattavat jutut suosittuja myös.

Aika surullista jos yhdeksän vuotiaalta on leikit leikitty.

Vierailija
9/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin mäkin legoja tai jonkun pehmon (isommillekin löytyy sopivia simpsons, paavo pesusieni yms) vaikka niitä jo olisikin, kyllähän joku lelu olis kiva tai lautapeli jota voisi pelata isommat yhdessä. Itse olen ostanut pelejä ja kirjoja kirppikseltä joululahjoiksi...

Vierailija
10/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä star wars-miekat oli hitti 5-vuotiaana ja niin näemmä naapurustossakin samanikäisillä. Kauko-ohjattavat oli 6-7v pop. Legot oli 5-9v tosi hitti. Nyt ei 11v enää halua mitään legoja. Ei tuossa iässä enää tarvi millään miekoilla leikkiäkään :D Meillä ainakin "leikit" on enemmän toiminnallisia: pelataan fudista, rakennetaan kaverille roskakatosta sahaamalla ja naulaamalla, pelataan sählyä, toisinaan pleikkaa jne. Pääasiassa ulkona.

Vierailija
11/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry, unohdin listasta lautapelin ZakPak, jonka ostin kirppikseltä tänään. 9-vee pelaa mielellään erilaisia lautapelejä, mutta leikit ns. leluilla on kyllä jo leikitty. Meidän 9-vee on tosi liikunnallinen, pelaa sählyä, jääkiekkoa, jalkapalloa jne. ja rakentelee paljon ulkona, esim. majoja vanhoista laudoista jne. Ja RC-auton sai syksyllä synttärilahjaksi, sillä ajelee vielä mielellään.

Vierailija
12/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin mäkin legoja tai jonkun pehmon (isommillekin löytyy sopivia simpsons, paavo pesusieni yms) vaikka niitä jo olisikin, kyllähän joku lelu olis kiva tai lautapeli jota voisi pelata isommat yhdessä. Itse olen ostanut pelejä ja kirjoja kirppikseltä joululahjoiksi...

Jos lapsi ei ole toivonut mitään lelua, eikä niillä leiki niin miksi ihmeessä sellaisiin pitäisi rahaa tuhlata. Ap:han sanoi, ettei leiki legoilla.

Vierailija
13/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei 9v leiki. Mun 10v tyttö leikkii vielä ihan täysillä, vaikka esimurkkuoireita on jo näkyvissä.

Vierailija
14/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiin ei tarvita leluja, ne on ihan mainosten aikaan saamia muka-tarpeita.

Terveempää on ulkona rakennella majoja ja laskea mäkeä. Ei meilläkään aikanaan maalla paljon leluilla leikitty, ulkona mennä paineltiin kavereitten kanssa päivät pitkät. Legot otettiin esiin ehkä kerran kuussa jonain tosi tylsänä päivänä.

Vierailija
15/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10v. poika saa 2 keskikokoista ja 8v. yhden ison.

Vierailija
16/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummipoikanikaan 10 v. ei enää tänä vuonna toivonut lahjaksi leluja, vaan mm. pleikkapelejä.

Vierailija
17/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää leikkimään leluilla. Eivät ole leikkineet moneen vuoteen, paitsi legoilla ja niilläkin nykyään tosi vähän.

Varmaan muutama legopaketti tulee molemmille silti ostettua, vaikka tiedän, että ne kerran kasataan ja sen jälkeen ei koskaan.

Vierailija
18/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä:

Lapsi 6v: legopaketti (noin 60 euroa) ja suklaarasia.

Lapsi 4v: Lasten läppäri ja 2 Cars-pikkuautoa.

Lapsi 0v: 2 pehmolelua ja vaatetta.

Vierailija
19/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 9v ei millään pehmoleluilla leiki. Meilläkin angry birds pehmolelut lojuu sängyn alla yleensä. Niillä isot lapset mitään tee.

Leogoilla meillä leikitään, muuuten leikit on lähinnä ulkona juoksemista, piilosta, lumisotaa yms.

Vierailija
20/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa pois, on se leikkimistä vaikkei siihen kuuluisikaan muovitavaraa jossain muodoissaan ;)

1-vuotiaalle on tosi kalliit lahjat, mä annoin omalle 1-vuotiaalle viime vuonna yhden kirjan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi