Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koette puheenjohtajana toimimisen ?

Vierailija
12.12.2011 |

Kyseesä siis ihan harrastustoimintaan liittyen oman "harrastusyhteisö ry:n" puheenjohtajana.

Onko siitä hirveesti vaivaa, ylläreitä jne. (no tietysti pitää tykätä, jolloin vaivaa mielellään hieman näkeekin)

No riippuu tietysti yhdestä jos toisesta tekijästä, mutta kertokaa kokemuksianne jos olette itse olleet puheenjohtajana tai seuranneet vierestä.

Millaista se on.

Itse kun olen lupautunut väistyvät puheenjohtajan seuraajaksi, mutta en ole puheenjohtajana koskaan toiminut, joten tästä tulee "uusi seikkailu".

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole suurempia kärhämiä. Mä olen ollut eri yhteyksissä, opiskelijatoimininnasta (ammttiin liittyvän)lautakunnan pj yms. Jos on sihteeri, niin ei juuri ongelmaa. Muuten pitää pitää huolta vain kokoonkutsumisesta, asialistoista, puheenvuorojen jakamisesta,yhteenvedoista yms. RTärkeintä on pitää kokouksia hanskassa, eli puhua saa, mutta yritetään pysyä asiassa eikä jäädä jaarittelemaan.

Vierailija
2/3 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos porukka on aktiivista ja tekee mielellään töitä, voi puheenjohtajana olo olla mukavaakin. Sen sijaan, jos porukka istuu, ja odottaa valmista voi puheenjohtajan homma olla aika työläs. Sihteeri on myös aika avainasemassa. Hyvä sihteeri vähentää sählinkiä paljon.