Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua tuota voishowta, joka kaupasta loppu:/ Tänään

Vierailija
11.12.2011 |

löysin tuosta lähiSiwasta 1kpl 500g rasiapaketin Valion voita jossa siinäkin pvämäärä jo 18.1 mutta ehtihän tuon joulun aikana käyttämään.

Arla Ingmanin voipaketteja ja Pirkan näkyy enemmän, miksei ne ole loppu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokakaupassa. Kummassakin oli voita tarjolla erilaisia pakkauksia ja eri firmojen tuotteita.

Mikä ihmeen voishow??

Itse en käytä mutta tulin vaan huomanneeksi, että kyllä sitä kaupoissa on

Vierailija
2/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä luomua ja laktoosittomia mutta en viitsisi maksaa ylimääräistä. Näin on ollut jo monta viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot paketit ovat loppu, mutta pientuottajien pienempiä paketteja on hyllyissä ihan hyvin. Kuollaanko me nyt johonkin voinpuutteeseen vai mistä tämä itku kumpuaa?

Vierailija
4/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö, että voita viedään nyt vauhdilla Venäjälle ja kuluttajat saavat sitä, mitä ovat halunneet vuosia eli halpaa voita ulkomailta. Paitsi että sitä ei ole! Moneen kertaan on todettu täälläkin, että suomalainen maatalous on turhaa ja nyt kun sen tuotantoa viedään ulkomaille, on sekin niin väärin.

Virolaista voita olisi, hinta 1.5x suomalaisen verran, ja enemmän suolaa.

Vierailija
5/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöneet niin paljon että joulu näkyy nyt jo vyötärölle tukäteen. Jättäkää nyt ees joululeipojille prkl!

Vierailija
6/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no karppaajat ja venäjälle menee.

en minäkään tajua voin puutetta,ei nyt luulisi sen tekemiseen menevän niin kauan,että kaikille haluaville riittäisi!

lahessa ei ainakaan meinaa löytyä,onneksi olin niin kaukonäkönen,että ostin itselle jo ajoissa voita,että riittää jouluruokiin.

Vierailija
7/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat lehdestä lukeneet että voi on loppumassa.

Työkaveri kertoi naisesta, joka oli jo täyttänyt pakastimensakin voilla, kun "se kerran on nyt loppumassa".

Vierailija
8/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä päin neljässä ruokakaupassa on ollut koko ajan ihan normaalisti voita. Niin ingmania kuin valiotakin ja myös pienempien meijereiden tuotteita. Kaikkia kokoja ja laatuja, könttinä ja rasiassa. Olenkin tässä ihmetellyt että mistä ihmeen voipulasta nyt oikein kohistaan?

Vierailija
9/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kertoi naisesta, joka oli jo täyttänyt pakastimensakin voilla, kun "se kerran on nyt loppumassa".

Jep. Mä kuulin lähikaupassa kun myyjä sanoi toiselle asiakkaalle, että koska ihmiset karppaa, voi on aina heiltäkin loppu. Sillä hetkellä sitä sattui hyllyssä olemaan ja tämä asiakas sitten sanoi ottavansa NELJÄ pakettia ihan vaan kun se on kohta loppu siitä kaupasta. Voi järjenköyhyys sentään. Ja myyjä vielä kannusti että joo kannattaa ostaa varastoon.

Vierailija
10/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on Valion voit olleet lopussa jo pari kuukautta. Ei vaan saa Valiolta. Yhdessä vaiheessa oli ongelmia saada Ingmanniltakaan, mutta kun sitä viimein tuli, hamstrasin itse neljä pakettia varuilta että selviän joululeipomuksista.

Vierailija
11/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mä kuulin lähikaupassa kun myyjä sanoi toiselle asiakkaalle, että koska ihmiset karppaa, voi on aina heiltäkin loppu. Sillä hetkellä sitä sattui hyllyssä olemaan ja tämä asiakas sitten sanoi ottavansa NELJÄ pakettia ihan vaan kun se on kohta loppu siitä kaupasta. Voi järjenköyhyys sentään. Ja myyjä vielä kannusti että joo kannattaa ostaa varastoon.

Kyllä meilläkin on vielä kaupoissa voita, mutta ei tavallisia puolen kilon paketteja, eikä ensinkään tarjoushinnalla edes lidlissa, jossa se on tähän asti ollut euron halvempaa kuin muissa kaupoissa.

On vaan pienempiä luomu-, kirnu- ja tiesmitä kalliimpia voita.

Kyllä, ostan varastoon kun enhän minä voi ostaa sitä silloin kun tarvitsen, jos ei sitä silloin ole.

Joutuisin ostamaan jotain kallista erikoisvoita, johon minulla ei oikeastaan ole varaa, siksi hamstraan vaikka se olisi myöskin rahallisen köyhyyden lisäksi vielä järjenkin köyhyyttä.

Vierailija
12/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin kunnissa/kaupungeissa voita on runsaasti tarjolla, toisaalla se on loppu.

Suomi on jakautunut margariini- ja voialueisiin.

Vierailija
13/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariin kuukauteen. Varmaan sitä on tarjolla joka päivä, mutta illalla enää ei ole. Pitänee kiertää jouluksi sitten muut kaupat läpi, jos ei tuonne enempää tule.

Vierailija
14/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaajat kun ei leivo, eikä tarvi voita leivän päälle.

Kyl ne on ihan niitä taviksia, jotka ennen käytti margariinia, on nyt siirtyneet voihin

Vierailija
15/15 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sitä tulee ihmiset hamstraavat sitä epätoivoisesti. Suhteellisen ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi