Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en ole ikinä päässyt anopin laittamaan joulupöytään

Vierailija
11.12.2011 |

Joko olimme minun kotiväkeni luona kun äiti eli tai sitten keskenämme kun saimme lapsen/lapsia.

Tosin ei minua siis ole ikinä kutsuttukaan anopin luokse joulupöytään, tai muutenkaan.

Ilm se on varsin harvinaista ja erikoista, täällä saa aina lukea kuinka kaikki nauttivat valmiista pöperöistä ainakin jossakin vaiheessa joulun pyhiä ja pitkin vuotta muutenkin.

Toisaalta ymmärrän sen ettei kutsua tule, anoppi asuu niin pienessä kopissa (pieni mh, vieläkin pienempi keittokomero ja pieni olkkari) ettei sinne edes mahtuisi 2 lapsen kanssa aterioimaan.

Ja kyllä, harmittaa, olisi ihanaa joskus päästä valmiiseen pöytään ilman että pitää mennä ja maksaa esim ravintolaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on jo minusta aika hyvinnäin 35 v ikään. Meidät on siis aina kutsuttu valmiiseen pöytään.

Vierailija
2/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei tykkää laittaa jouluruokia. Minä tykkään. Niinpä anoppi ja appiukko tulee aina meille jouluna syömään :) Minulle ei ole tärkeää päästä valmiiseen pöytään, vaan että on tärkeitä ihmisiä ympärillä :) Kiva kun haluavat meille tulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin kun kotiväkeni pöytään pääsimme niin tein aina ainakin laatikot, rosollin ja pikkukinkun omaankin kotiin.

Nautin ylipäänsä ruoan tekemisestä, mutta tämä on kyllä asia joka hieman kaihertaa:/

ap

Sekin on jo minusta aika hyvinnäin 35 v ikään. Meidät on siis aina kutsuttu valmiiseen pöytään.

Vierailija
4/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopille ilomielin.

Kaupan laatikoita, kaupan italian- ja punajuurisalaattia, kaupan valmiskinkkua, pussikastiketta tai ei mitään kastiketta, kaupan valmistorttuja, halpahallin kamalia konvehteja ja saludokahvia.

Ei kiitos oikein maistu mulle, mene sinä.

Vierailija
5/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsunut jouluksi meille (vaikka asuu suuressa omakotitalossa miehensä kanssa)eikä sen puoleen oma äitinikään (sen tosin ymmärrän kun asunto on pieni ja hänellä on sairauksia). Meille kyllä riittää tulijoita valmiiseen pöytään; hassua kyllä anoppi raahaa mukanaan paitsi nykyisen miehensä niin myös miehen pojan joka on jo täysi-ikäinen. Ja nämä ovat siis useamman yön vierailuja.

Vierailija
6/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätänsä en ole koskaan syönyt yhtäkään ruokaa anopin tekemänä.

Eivätkä lapdenikaan. Yhden kerran kun lapset olivat siellä hoidossa n. 3h päivällä vein mukaani maksalaatikon, jota anoppi sitten lämmitti lapsille.

Että mitään ruokaa ei sieltä kyllä ole koskaan tarjottu.

Minä joudun sen sijaan tarjoamaan hänelle sekä hänen toiselle lapselle perheineen (eli mieheni sisarukselle) ruokaa. Tämä toinen lapsi asuu ero kaupungissa ja kun tulevat, tulevat aina meille. Minä ruokin sen perheen ja anopin.

Anoppi ei siis heillekään tarjoa sitä ruokaa koskaan.

Tasan ei käy anopit:)