Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 kiloa lähtenyt kolmessa viikossa, olen niiiin iloinen! :)

Vierailija
07.10.2011 |

Aloitin uuden keveämmän ja kohtuullisemman elämän harjoittelut kolme viikkoa sitten. Ja nyt puntari näyttää lähes neljä kiloa vähemmän kuin järkyttävä alkulukema. Olen niiiiiiin iloinen! :)

Tässä konstini:

-höttöhiilareiden minimointi ruokavaliosta arkisin, tummaa leipää olen syönyt kohtuudella

-karkkien, maitosuklaan ja leivonnaisten puputtamisen lopettaminen -> tummaa suklaata olen syönyt aika vapaasti, koska sitä en voi syödä paljoa, jonkun verran lakuakin olen syönyt

-kasvisten ja hedelmien osuuden määrän radikaali lisääminen, yritän mahdollisuuksien mukaan täyttää lautasen ainakin puoliksi kasviksilla

-annoskokojen pienentäminen pikku hiljaa

-nälkää en ole nähnyt, enkä mistään kieltäytynyt sataprosenttisesti, juhlatilanteissa olen joustanut "säännöistä"

-aikataulua en tehnyt ollenkaan, päätin että nyt alan harjoitella uutta asennetta syömiseen ja aikaa on loppuelämä

-hoen itselleni, että elämäntavan muutos on valintoja ja noita valintoja tehdään joka päivä, voin esim päättää, että otanko yhden vai kaksi leipää jne.

Olo on NIIIIN paljon parempi kun selkeästi suunta on nyt oikea! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan järkevästi olet saanut elämänmuutoksen käyntiin, fiksummalta vaikuttaa kuin vaikka joku karppaaminen tai pikakuurit. Ihan oikeassa olet tuosta pitkäjänteisyydestä. Toivotan jatkossakin onnea projektille ja iloa elämääsi, ap!

Vierailija
2/4 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta. Ihanan järkevästi olet saanut elämänmuutoksen käyntiin, fiksummalta vaikuttaa kuin vaikka joku karppaaminen tai pikakuurit. Ihan oikeassa olet tuosta pitkäjänteisyydestä. Toivotan jatkossakin onnea projektille ja iloa elämääsi, ap!

Kiitos kaunis! :) Takana on mm. epäonnistuneita Nutraus-kokeiluja, jotka tuli korkojen kera kiloina takaisin. Ennen äidiksi tuloa olin normaalipainoinen. Raskausaikana tuli 20 kiloa, joista 10 sain pois, kunnes salakavalasti nekin tulivat takaisin. Painoni oli menossa kolmenumeroiseen suuntaan ja se pysäytti. Nyt mennään oikeaan suuntaan ja se tuntuu ihanalta.

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

upp :)

Vierailija
4/4 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset