Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies, mutta mitä tämä jatkoa ajatellen tarkoittaa? OV

Vierailija
11.12.2011 |

Keskustelin viikonloppuna tapailemani miehen kanssa. Minä olin pienessä hiprakassa, kun olin juonut muutaman lasillisen vinkkua nopeasti(en yleensä juo alkoholia paljoakaan). Olemme olleet muutaman kuukauden ajan melko säännöllisessä seksisuhteessa, mutta tämän lyhyen ajan myötä tunteeni häntä kohtaan ovat kasvaneet.

Asioita, joita hän minulle mm. sanoi keskustelun aikana:

1. Mä olen huomannut kyllä, että sä tykkäät musta. Ja mäkin tykkään susta. Mutta tykkäämisen taso on selvitettävä...

2. Se myös kysyi teoriassa, että haluaisinko mä seurustella sen kanssa? Siis todellakin haluaisin, eikö se nyt näy kilometrin päähän? Tarkoittaako tää nyt sitä, että hän mietiskelee omillaan jonkin aikaa kyseistä asiaa, että voisinko mä olla sille se oikea ja voisiko meidän suhde toimia ja välittääkö se musta tarpeeksi parisuhdetta ajatellen?

3. Mä olen hänen mielestään hauskaa seuraa, hyvä sängyssä, söpö ja hän tykkää siitä, että pidän hänen lapsistaan paljon.

4. Hän myös sanoi, että kun mä en ole heidän luonaan, niin hän ajattelee mua yllättävän paljon.

Miltä tämä teistä kuulostaa?

Minua pelottaa ja jännittää mitä hän tulee sanomaan joskus asiasta - jos hän ei välitäkään tarpeeksi. Sitten minuun sattuu taas... :( Yritän ajatella positiivisesti, mutta niin usein olen joutunut pettymään..

Pitäkää hyvät naiset peukkuja, että tässä käy vielä hyvin..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, kauanko miehen erosta on aikaa? Olisiko hän valmis uuteen suhteeseen, jos siitä ei ole kauaa? Onko teillä siis molemmilla tarhaikäiset lapset, jotka ilm. ovat jossain vuoroviikkosysteemissä ex-puolisoittenne kanssa?

Ja sä käyt hänen luonaan useammin kuin hän sun luona?

Kuinka olette alun perin tavanneet, ja kuinka sanot tuota vain seksisuhteeksi vaikka olette jo lapsetkin tutustuttaneet toisiinsa?

Vähän taustatietoa, kiitos, niin voin jatkaa pohdintaa...

Vierailija
22/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää selvittää tykkäämisen laatu, se tarkoittaisi että en oo varma tykkäänkö pitää sut vakipanona vai onks täs nyt jotain muutakin.

Se ei selviä kuin selibaatilla. Niin veemäistä kun se onkin kestää (ainakin meille miehille, teistä naisista en tiiä muuta kuin että pari naista tunnen jotka voi olla selibaatissa tosta vaan vaikka vuosia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi ihan hirveän tarkkoja yksityiskohtia antaa. Mutta erossa ovat olleet jo yli vuoden verran.. Ja oletan, että hän ei ole 100% valmis asettautumaan uuteen suhteeseen vielä, kun koko ajan tapahtuu pieniä elämänmuutoksia - tää meidän systeemi jossain mielessä ehkä helpottaa meidän molempien olemista ja elämistä, kun meistä on apua toisillemme niin lastenhoidossa kuin paineiden purkamisessa. :) Jotain sellaista, ei ihan mutta tarpeeksi sinne päin. :) Me käydään enemmän siellä, kyllä. Isompi asunto, enemmän tilaa lapsilla siellä on peuhata kuin meidän pikkuisessa. :) Tapasimme baarissa - kumpikaan meistä ei kuitenkaan juo pahemmin. Sana seksisuhde ei ehkä yksinään kuvaa tätä meidän säätöä. Minä siis edelleen olisin todella halukas seurustelemaan oikeasti, päätös kuitenkin kyseisessä asiassa on tällä miehellä ja hän on ilmeisesti kohtalaisen varovaisin mielin liikenteessä, ainakin tällä hetkellä... Toivottavasti jonain kauniina päivänä hän uskaltaa sukeltaa tähän suhteeseen yhtä syvälle kuin minä olisin jo valmis tekemään.. :)

Vierailija
24/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edenneet aika nopeasti. Vaikuttaisi siltä, että on harkinnan aika. Ensin kehittelisin suhdetta ja sitten vasta ottaisin lapset mukaan kuvioon, koska se ravistelee suhdetta aika paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä