Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voisin vain nukkua ja surffata netissä
11.12.2011 |
..ja olisin aivan onnellinen.
Ennen on ollut työ- ja opiskeluintoa burnoutiin asti. Yritystä olla sosiaalinen. Yritystä suorittaa harrastuksia.
En koe olevani masentunut, koska olen tyytyväinen. Muita?
Kommentit (3)
No tähän vuodenaikaan on kyllä ihan samoja tuntemuksia. Keväällä alkaa sitten yleensä kyllä tulla vähän aktiivisempi olo.
Huomaan kyllä myös, että runsas netissä (etenkin keskustelupalstoilla) hengaaminen voi masentaa minua. Jään joskus vähän kuin koukkuun joihinkin ketjuihin, ja sitten liian iso siivu ajasta menee niiden kyttäämiseen. Vielä jos ketju on jokin "tappeluketju" niin se on aika kuluttavaa (ja silti koukuttavaa).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sama homma täällä. Nyt olen kirjoilla yliopistolla, mutta käyn luennolla 1-2 kertaa viikossa eli olemattoman vähän. Tänäänkin nukuin puoli kolmeen ja yöllä valvoin muistaakseni kuuteen. Unirytmi päin pyllyä, kun mitään ei muka tarvitse tehdä. Kaupassa ehtii käydä ja siivoukset voi hoitaa muulloinkin kuin aamuyhdeksältä.
Nukun, syön, olen koneella, katson telkkaria. Opiskelen sen verran, että saan riittävästi opintopisteitä että tuet juoksee. Ainoa ketä näen, on avomieheni. Parin kuukauden välein käyn vanhempieni luona ja silloin näen ystäviä. Muuten en edes kaipaa seuraa, kotona on perhanan kivaa. Kotiäitiys voisi sopia minulle.