Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko jälkiehkäisy maksaa ja myykö ne apteeksissa jos mies tulee ostamaan.

Vierailija
10.12.2011 |

Asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö ala ikäiselle miehille ehkäisy pilleriä kun tänää kävi vahinko pitäisi saada nopeesti tietää ja myydäänkö alle 15 v naiselle

Vierailija
2/44 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mun mies haki mulle ja ihan myivät hälle. Tosin tilanteena oli se että olin jalka paskana itse kotona pienen vauvan kanssa enkä päässyt liikkeelle. Taisin jonkun puhelin neuvonnan saada asian tiimoilta apteekin puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kympin ja mun miehelle kyllä myytiin mutta tää nyt tapahtui Turussa xD

Vierailija
4/44 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2011 klo 13:18"]Kuulostaa kyllä aika rajulta, jos ei miehelle myy. Vapaasti kun on saatavilla.

[/quote]

totta. Eihän se enää mikään reseptilääke ole.

Vierailija
5/44 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:38"]Myydäänkö ala ikäiselle miehille ehkäisy pilleriä kun tänää kävi vahinko pitäisi saada nopeesti tietää ja myydäänkö alle 15 v naiselle

[/quote]

Ei myydä tuon ikäisille ilman reseptiä eli lekuriin. Tai siis ehkäisypillereitä ei myydä kellekään ilman reseptiä, oletan että tarkoitit kuitenkin jälkiehkäisypilleriä....

Vierailija
6/44 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehille myydään,meillekkin sattui joskus eksäni kanssa vahinko ja hän kävi töistä tullessaan ostamassa jälkiehkäisypillerin,olisin itsekkin voinut mennä mutta hän oli käynyt ostamassa sen samalla kaupassa käydessään. :)

Vierailija
7/44 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v ja huomen pitäs hakee toi jälkiehkäsy..minkälaisia kysymyksiä siä kysytään?

Vierailija
8/44 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:58"]15 v ja huomen pitäs hakee toi jälkiehkäsy..minkälaisia kysymyksiä siä kysytään?
[/quote]

Korkeintaan ikää. Varaudu esittämään henk.tod., passi tai jokin muu josta ikäsi käy selville. Voi olla että farmaseutti kysyy onko sinulla jotain lääkityksiä joiden kanssa NorLevolla kontrain.

Vierailija
9/44 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:58"]15 v ja huomen pitäs hakee toi jälkiehkäsy..minkälaisia kysymyksiä siä kysytään?
[/quote]

Korkeintaan ikää. Varaudu esittämään henk.tod., passi tai jokin muu josta ikäsi käy selville. Voi olla että farmaseutti kysyy onko sinulla jotain lääkityksiä joiden kanssa NorLevolla kontrain.
[/quote]
Mut justiin luin et kevääst 2015 kaiken ikäset saa hakee ilman mitn ? Ja jos tarviiki ni kertokaa esim. Mistä se ikä sit näkyy ko miulla paljo mitn sellasia oo mistä se selkiäis ://

Vierailija
10/44 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään myydään myös alle 15-v.

Vierailija
11/44 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeet on itse paketissa ja nehän täytyy jokaisen lukea itse

Vierailija
12/44 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myivät miehelleni, mutta hänellä oli minun Kelakorttini mukana, tiesivät siis kelle tulee. Ja muistivat sanoa ettei tämä sitten ole mikään ehkäisy, älkää ottako tavaksi! :D

Vierailija
13/44 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni hieman alle 20€ ja ei myy miehelle. Itse täytyy käydä hakemassa ja vastata kysymyksiin

Vierailija
14/44 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyneet miehille.

Vierailija
15/44 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa 18 euroa ja risat ja uskoakseni pitää itse käydä ostamassa jotta farmaseutti voi neuvoa perusasiat valmisteen käytössä. Muistathan että teho on varmin, jos otat lääkkeen 12 tunnin sisällä suojaamattomasta yhdynnästä ja ihan viimeistään se pitää otta 72 h sisällä. Eli mars apteekkiin ja yksinkertaisesti pyydät jälkiehkäisyä. Erittäin asiallisesti he siellä suhtautuvat eivätkä kysele mitään, paitsi että onko sinulla kokemusta ko. valmisteesta eli tarviitko tarkempaa tietoa.

Vierailija
16/44 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika rajulta, jos ei miehelle myy. Vapaasti kun on saatavilla.

Vierailija
17/44 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekissa voi olla sellaista sääntöä, että jotain tuotetta ei saa myydä miehelle/naiselle.

T.Ohis

Vierailija
18/44 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin henkilökunnan pitää lain mukaan varmistua siitä, että asiakas osaa käyttää lääkettä oikein. Miten voi varmistua, jos käyttäjä ei ole paikallakaan.

Vierailija
19/44 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse siitä, onko mies vai nainen, vaan siitä, voiko olla tämän nimenomaisen lääkkeen käyttäjä vai ei.

Vierailija
20/44 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos on oikein miehen näköinen nainen, pitääkö esittää henkkarit, että joo, olrn nainen?

Taidanpa kysellä seuraavalla kerralla apteekista... on vähän hassua, jos kuka vaan nainen voi ostaa toiselle naiselle pillerit, mutta vastuuntuntoinenkaan mies ei (nim. merk. varhaisaikuisuudessa olisi saanut vähän väliä hakea kavereille)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi