Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARGH näitä huutismyyjiä

Vierailija
10.12.2011 |

Kyttäsin yhtä lelua, jonka huutoaika päättyy tänään. Myyjällä paljon muitakin vastaavia kaupan, tässä ei ainuttakaan huutoa. Tänään aamulla huomasin, että tuote ei enää ollutkaan kaupan ja kysyin myyjältä, mitä sille tapahtui. Vastaus tuli äsken: ei ollut huutoja, hän antoi sen muualle.

Jos laittaa jonkun myyntiajan, niin kyllä siitä pitäisi pitää kiinni eikä huijata ostajia! Nyt joudun etsimään vastaavaa kaupoista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäsin yhtä lelua, jonka huutoaika päättyy tänään. Myyjällä paljon muitakin vastaavia kaupan, tässä ei ainuttakaan huutoa. Tänään aamulla huomasin, että tuote ei enää ollutkaan kaupan ja kysyin myyjältä, mitä sille tapahtui. Vastaus tuli äsken: ei ollut huutoja, hän antoi sen muualle.

Jos laittaa jonkun myyntiajan, niin kyllä siitä pitäisi pitää kiinni eikä huijata ostajia! Nyt joudun etsimään vastaavaa kaupoista.

Huijata ostajia?:D Mitäs et huutanut lelua itse ajoissa! Taisit itse yrittää "huijata" ;-D

Vierailija
2/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kohteessa huutoja tai ei. Minulle tulee useinkin kyselyjä yksityisviestinä, että huutokauppaamani tavara tarvittaisiin välittömästi, voisinko myydä sen vähän korkeampaan hintaan heti? Silloin kyllä suljen huutokaupan, ellei ole tullut huutoja. Älä kyttää vaan laita huuto, jos haluat kohteen ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovella jotain pientä t-paitaa hakemaan tullut ostaja haluaakin siitä samantien ostaa vaikka puolet varastostani ja veisi mennessään. Siltä istumalta varmasti suljen kohteen, mikäki hinta on ostajalla kohdallaan. Ei tarvi sitten toisten treffejä sopia.

Vierailija
4/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovella jotain pientä t-paitaa hakemaan tullut ostaja haluaakin siitä samantien ostaa vaikka puolet varastostani ja veisi mennessään. Siltä istumalta varmasti suljen kohteen, mikäki hinta on ostajalla kohdallaan. Ei tarvi sitten toisten treffejä sopia.

Vierailija
5/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet lelun päättänyt ostaa. Saat syyttää ihan itseäsi, että kaupat meni sivu suun.