Toisilla sitä ei ole huumorintajua yhtään!
Me pidettiin tyttöporukalla lapsille pikkujoulut. Sovittiin että jokainen tuo jonkun korkeintaan parin euron lahjan muksuille, lapsia oli neljä ja sitten vielä yksi lapsi, puolivuotias jonka äiti sanoi että sille ei tartte tuoda mitään.
No, mä kuitenkin vein. Ostin joululahjapaperirulla ja käärin sen sellofaniin. Mä ajatettelin ja muistin vanhasta että ton ikäiset ei tosiaan niin niistä lahjoista ymmärrä mutta kaikki rapiseva saa ne innostumaan, paperit ja lahjanarut.
Nyt sitten toinen kaveri kertoi että tää lahjan saajan äiti ei halua olla mun kanssa missään tekemisissä koska mä olen pitänyt hauskaa sen lapsen kustannuksella!?
Ihan oikeesti..perseessäkö sen huumorintaju on?
Kommentit (3)
sanoitko antaessasi sille äidille ton, että vaikka tää ei varsinaisesti mikään lahja olekaan, niin tuon ikäisethän ainakin tykkää rapisevista ja kirkkaista jutuista?
Vai annoitko sen vaan vauvalle ja hihittelit vieressä?
Kaikki kun ei välttämättä ymmärrä asioita ihan samallalailla.
riippuu paljon siitä miten tilanne meni. jos on sovittu että vauva ei tarvitse lahjaa, mutta sai silti paketin josta paljastuikin vain narua, niin kyllähän se vaikuttaa vähän kiusaamiselta. Luultavasti äiti ilahtui paketin nähtyään, mutta tyrmistyi kun siellä ei ollutkaan mitään --> loukkaantuminen.
Siis selititkö asiaa heille mitenkään?
Juuri sopiva lahja tuon ikäiselle!