Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostatte miehellenne joululahjaksi? Mulla pää ihan tyhjä..

Vierailija
09.12.2011 |

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyvät (turhaa) sälää joihin meidän isäntä on ihastunut. Myös niitä teknisiä leluja!

BB:ssä oli kaukoohjattava ilmapallo josta OLIS ainakin meidän mies tykänny...

Vierailija
42/44 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paria merkkisukkia, neuletakki, cd, tummaa suklaata x 2, Fazerin minttusuklaata, suklaafonduesetti, merkkiboxerit, dvd, pähkinäsekoitusta, Fingerpori sarjakuvalehti, pulmalelu, chilikeittokirja... Yli 20 lahjaa.

Jokainen hankkii miehelleen sellaisia lahjoja, joista oma mies pitää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei tykkää sukista tai kalsareista lahjoina. Ostaa vaatteensa itse ja haluaa ne itse valita.

DVDitä sillä notkuu kaikki paikat. En osta sellaisia, kun se raahaa uusia kotiin pari kertaa viikossa.

Vierailija
44/44 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

metallilompakko ON JO

monitoimityökalu (ei se perinteinen sveitsin armeijan veitsi, vaan monipuolisempi variaatio) ON JO

kahvikone, jos ei ole varaa juraan niin osta mutteri EI KÄYTÄ

Teen juojille vastaavasti lasinen teekannu, jossa se härpäke siellä sisällä (juu, en juo teetä itse!) EI KÄYTÄ

Lahjakortti vaateliikkeeseen, ostaa oman maun mukaisen mutta laadukkaan paidan EI KÄYTÄ

Muita lahjakortteja ja lippuja mielenkiinnon ja tarpeen mukaan; leffaan, kirjakauppaan, konserttiin, uimaan, hierontaan, kosmetologille, jalkahoitoon...OSTETTU JO MONTA KERTAA

Konjakkia, jos sitä tykkää juoda EI JUO

Pullo hyvää punaviiniä ja uusi Viinistä viiniin kirja EI JUO

Aikuisten lelukaupasta leluja yhteiskäyttöön teille molemmille KAAPPI TURSUAA JO NÄITÄ

Lahjakori miehelle; sisällöksi vaikka kosmetiikkaa, harrastuksiin liittyvää tarpeellista pikkutavaraa tai jouluoluita (eikä niille alkoholismiin taipuvaisille mitään näistä alkoholia sisältävistä tietenkään!) EI KÄYTÄ TAI SILLÄ ON JO KAIKKI

Vaikeaa on, saan mieheltä aina hyviä lahjoja mutta en itse keksi mitään kivaa hänelle. Lahjakortit vaateliikkeeseen on rahan hukkaa, vaatetus ei kiinnosta tippaakaan ja luultavasti kortti ehtisi vanhentua ennen kuin sille tulisi tarvetta. Kaikki harrastussysteemit sillä jo on, tai sitten ne ovat niin erikoisia etten osaisi yksin niitä ostaa kun en tiedä mitä jo on, mikä merkki/malli/tms. käy ja mikä ei ja pitäisi jo kysyä mieheltä apua.

Mitään ei koskaan toivo, mutta selvästi jotain haluaa ja ilahtuu aina lahjoista, joten kohta kiskon hiuksia päästä kun en mitään keksi.