Mitä ostatte miehellenne joululahjaksi? Mulla pää ihan tyhjä..
Kommentit (44)
Ostan sellaisen jostain. Onpahan toinen lahja hankittu.
Joo, tiedän, mies on ärsyttävä noiden lahjojen osalta... Ei kai lapsena saanut ikinä tarpeeksi kivoja lahjoja.
Ongelmalliseksi tilanteen tekee se, että vanhempani ostavat mulle edelleen kivoja lahjoja. Miehen äiti ostaa jotain halpisjuttuja, millä ei tee mitään. Kuten jonkun halpahallin veitsitukin - terät ei pysy terävinä. Polyesteristä tehdyt pussilakanat - ne säkenöi, kun otin kuivatusrummusta, ei sellaisissa voi nukkua! 70-luvulla tehdyn b-filmin dvd:n. Käsittämättömän, koristeellisen yhden viinipullon telineen (mitä sellaisella tekee?). Laavalampun. Jne.
Eli kun ei saa muualta mitään sellaista lahjaa, josta ilahtuisi oikeasti, niin mun lahjaan kohdistuu ne paineet.
T. 9
Tänä vuonna ostan minulle ja miehelleni matkan Venetsiaan, viime vuonna Roomaan. Lisäksi ostin puolison lempi jalkapallojoukkueen logolla varustetun hupparin. Sitten DVD-boksi, Pasific tänä vuonna kun viime vuonna sai taistelutoverit. Sittenpä vielä Remeksen uusin kirja jonka väliin lentoliput tulee :) Kallista on! :)
Konjakkia juo. Mutta senkin pitäisi sitten olla joku 800 euron ihmekonjakki, jotta kävisi lahjaksi. 100 euron konjakkeja se ostaa itse.
Viininkin pitäisi olla sitten joku superhypererikoinen Alkon tilausjuttu.
Olen itsekin tosi tympääntynyt miehen hienosteluntarpeeseen. Kai sillä oli sitten kurja lapsuus eikä ikinä mitään hienoa silloin, kun nyt on tollanne tarve.
9
Tykkää historiasta niin joku itsenäisyyskirja pätkähtää pakettiin.
Prisma ilmoitti sellaista erikoiskeitintä, hinta n. 120-150 Euroa muistaakseni. Tekeeköhän sillä mitään? Mun mies toivoi oranssia pipoa ja kaulaliinaa, mutta sai ne jo isänpäivänä. Ajattelin, että joku lahjakortti olis kiva, esim. hierontaan. Ja joku mainitsi Marimekon nahkalaukun, täytyypi käydä vilkaisemassa millainen on.
collegehousut R-collectionilta (miehen lempparikotihousut, nykyiset ovat jo vähän kulahtaneet) ja Tuomas Vimman uusimman kirjan. Ehkä vielä jotain hyvää suklaata lisäksi.
- 129 euron arvoisen lahjakortin Partioaittaan (sieltä löytyy yllättävän mukavia asioita)
- samppanjapullon avaaja
- BB:n värikkäät kalsarit (ainaisten mustien tilalle)
Mutta sehän nyt riippuu ihan siitä, mistä mies tykkää!
kudoin villasukat. Lisäksi mies sai kalliin design LP-soittimen. Ja ne pakolliset suklaat, Lady Godivaa suuhun ja sänkyyn...
Mulla on semmoinen periaate etten osta aikuisille mitään lahjoja enkä ota itse mitään vastaan koska sitten siitä tulee vaan kauhea kierre: kaikki stressaavat itsensä kuoliaaksi siitä mitä sille ja sille taas keksisi ja päätyvät sitten ostamaan jotain turhaa rojua.
Ensin meinasin ostaa lahjan, mutta sitten mies alkoi nurisemaan koko joulusta. Enkä ole mikään hössöttäjä, kysyin vain että aikooko hän ostaa vanhemmilleen jotain joululahjaksi. Sitten alkoi nurina ja valitus.
No sain tuossa vielä kuulla että tyyppi on sopinut asiakaskäyntejä jouluaatoksi ja muiksi joulunpyhiksi, joten päätin että otan lapset ja lähden omien sukulaisteni luokse.
Siinä on herralle joululahjaa, saa vetää vaikka perseet kun en ole häntä häiritsemässä täällä.
meen tänään ostaa divarista sille yhden kirjan, tiedän, että ilahtuu siitä. Olen ostanut myös yhden DVD elokuvan.
Enempää en luultavasti osta, koska meillä kumpikaan ei pidä lahjoja tärkeänä eikä halua mitään ylimääräsitä krääsää.
Kyllä noi automaattiset kahvikoneet maksaa. Juran parempi malli maksaa tuon 1500 euroa.
Lahjakortti on vähän tylsä lahja... Kuin antaisi rahaa. :(
Ostin toisen ja sitten vielä hanskat hukattujen tilalle ja pipon.
Jos se toinen kirja tulee jossain vastaan, saatan ostaa sen myös.
Mun mies ei pitäisi yhdestäkään ehdotetusta.
Hän ei toivo mitään lahjaa, mutta yritän keksiä jotain hyodyllistä.
Viimejouluna ostin miesten kaulaketjun ja tänä vuonna mullakin lyö pää tyhjää.
vinkkejä niille, jotka eivät keksi mitään ostettavaa:
metallilompakko
monitoimityökalu (ei se perinteinen sveitsin armeijan veitsi, vaan monipuolisempi variaatio)
kahvikone, jos ei ole varaa juraan niin osta mutteri
Teen juojille vastaavasti lasinen teekannu, jossa se härpäke siellä sisällä (juu, en juo teetä itse!)
Lahjakortti vaateliikkeeseen, ostaa oman maun mukaisen mutta laadukkaan paidan
Muita lahjakortteja ja lippuja mielenkiinnon ja tarpeen mukaan; leffaan, kirjakauppaan, konserttiin, uimaan, hierontaan, kosmetologille, jalkahoitoon...
Konjakkia, jos sitä tykkää juoda
Pullo hyvää punaviiniä ja uusi Viinistä viiniin kirja
Aikuisten lelukaupasta leluja yhteiskäyttöön teille molemmille
Lahjakori miehelle; sisällöksi vaikka kosmetiikkaa, harrastuksiin liittyvää tarpeellista pikkutavaraa tai jouluoluita (eikä niille alkoholismiin taipuvaisille mitään näistä alkoholia sisältävistä tietenkään!)
Jos saat aina mieheltä huonon lahjan, niin osta nenäkarvatrimmeri!
Viikon päästä koko perhe lähdetään :)
lila solmio (itse tykkään väristä, ja mies pitää solmiota töissä päivittäin, eli saattaapa jopa joskus laittaa tuon kaulaansa), Steve Jobsin elämänkerta, pyjama (vanhoista näkyy päivä läpi) ja kokkiveitsi (sellainen tasapainotettu).. saa nähdä tuliko hittejä vai huteja...
uuteen keittiöön menee 12000e /naama. siinä sitä lahjaa riittää molemmille toisiltaan.
Ei jouluna, synttäreinä, tms. Mieluummin mennään yhdessä johonkin reissuun ja ostetaan siellä itse mitä halutaan. Lapsille ostetaan ja heidän riemua on ihanaa seurata.
Toki muuten juhlitaan ja onnitellaan, mutta tavaraa ei siihen tarvita.